Anonym (Lillrömpa) skrev 2025-09-01 08:55:48 följande:
Har inte heller några direkta symptom, lite ömma bröst till & från men det kan ju även betyda mens. Inget plus för mig i morse, vilket gjorde mig ledsen 😢 Men mensen håller sig borta också så antar att det är ett gott tecken. Antingen så har inte kroppen producerat tillräckligt med HCG eller så tog det sig inte denna månad heller 💔 & andra sidan så provadd jag köpa NC graviditetstest och har aldrig provat dom tidigare, så vet inte hur känsliga dem är? I vart fall, lycka till & hoppas du får ditt plus & jag med snart 🥰
Såg ditt senaste inlägg om mensen, känner med dig! 💔 Jag testade negativt i morse så inväntar nu mensen imorgon. Känns så j*kla tråkigt. När man väl börjat tänka att man vill ha bebis så går det liksom inte att släppa och man blir så besviken när det inte sker.
Har inte sett vad NC graviditetstest har för känslighet men jag valde Testlagrets för att de kan mäta så lågt som 10 mlU/ml hcg medan vanliga känner av lägst 25 mlU/ml hcg.
Ska också försöka tänka på annat framåt. Vi har precis startat processen för att sälja vår lägenhet så har en mäklare som kommer och ska titta på den imorgon. Hoppas att det kan få ens hjärna att tänka på annat!
Lycka till nästa cykel och håller tummarna för alla här! ❤️