• Lovve123

BIM september 2025

Nu startar jag en tråd för BIM september 2025. 
    Försöker med vårt andra barn. Ett tidigt missfall och sen bara negativa test månad efter månad. Nu ska det bli vår tur!

BIM-lista i kommentarerna. Kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM idag! 

• Svar på tråden BIM september 2025
  • Anonym (Elly)
    Pandan14 skrev 2025-09-26 16:55:57 följande:

Här kommer alla bilder 🤭🙈🙈 men ja helt rätt, har inte tålamod, men har ingen cykel ännu så har ingen bim att förhålla mig till heller 

Jag ser ett svagt streck på sista bilden 😀

• Pandan14
    Anonym (Elly) skrev 2025-09-26 17:41:22 följande:

Jag ser ett svagt streck på sista bilden 😀

Åååhh, ska köpa ett digitalt ultra tidigt nu när du med såg strecket för då är de nog inte bara i mitt huvud 😂
  • Sarasi
    Anonym (Virrpannan) skrev 2025-09-26 16:00:03 följande:

Trist med mens igen 😕

Förstår hur du menar med att du vill ha ett plus oavsett utgång, jag tänkte likadant förut, men näää. Det är inget vidare det heller. Det skapar en enorm stress och ångest. Blir inte ens glad längre över att bli gravid. Bara konstant orolig för att upptäcka blod typ. Inte kul att vara gravid och tro man väntar barn i flera månader och sen slits det ifrån en, inte heller kul att aldrig få ett plus och oroa sig över att man inte kan bli gravid. Det är skit båda två. 

Hoppas ni får ett plus snart 🌸

Ja, nej, jag förstår ju att ett missfall är hemskt. Att ha börjat se fram emot ett barn och sedan rycks det från en. Men eftersom jag och min sambo är 35 så vill jag just nu bara veta att det går, men allra helst att det går hela vägen. 
  • Anonym (Virrpannan)
    Pandan14 skrev 2025-09-26 18:04:42 följande:
    Åååhh, ska köpa ett digitalt ultra tidigt nu när du med såg strecket för då är de nog inte bara i mitt huvud 😂
    Jag ser också ett streck på sista bilden. Jag har varit gravid med så svaga streck förut ☺️

Har ett liknade extremt svagt streck idag också men då tempen dalat så blev det nog inget den här gången, lär få mens under helgen. Håller tummarna att du får ett tydligare resultat 🤞🏻😄
  • Haja98
    Sarasi skrev 2025-09-26 13:54:00 följande:
    Vad jobbigt! Just nu är jag i för sig i ett stadie där jag bara vill ha ett ordentligt plus även om det leder till missfall. Jag vill se att vi liksom är kompatibla. Jag behöver få hoppas lite mer än ständigt negativa test. 
    Jag brukade tänka såhär, tro mig. Sen efter att ha fått missfall så sent och allt "börjar om" så ångrar jag det starkt! Vi hade ju precis försökt i ett år när vi lyckades, och nu börjar tideräkningen om för att få söka vård.. så summan av det hela är att vi försökt i ett och ett halvt år, kan inte få vård med ett missfall i bagaget. 

Anonym (Virrpannan) skrev 2025-09-26 12:02:16 följande:

Hej. Beklagar missfallet, vet tyvärr exakt hur det är 💔
    Mitt MA var i v 11, fostret dött sedan v 7. Detta hände  början på augusti, haft en mens emellan och detta är första försöket för oss sedan det. Men tror jag missade ÄL denna gång, har BIM nu i helgen om cykeln inte strular med mig. Hoppas vi båda får lyckas snart 🤞🏻

Åh vad tråkigt att höra om ditt MA ❤️ Är så tungt att bära samtidigt som man försöker slänga sig ut och hoppas på ett nytt pluss! Jag håller verkligen tummarna för oss 🙏🏻 

Dagen för mig har rullat på utan att mensen knackat på, känns inte heller som det brukar innan mens, så jag vågar inte sluta hoppas riktigt än för denna månad! 
  • Anonym (Virrpannan)
    Haja98 skrev 2025-09-26 20:54:18 följande:
    Jag brukade tänka såhär, tro mig. Sen efter att ha fått missfall så sent och allt "börjar om" så ångrar jag det starkt! Vi hade ju precis försökt i ett år när vi lyckades, och nu börjar tideräkningen om för att få söka vård.. så summan av det hela är att vi försökt i ett och ett halvt år, kan inte få vård med ett missfall i bagaget. 

Anonym (Virrpannan) skrev 2025-09-26 12:02:16 följande:

Hej. Beklagar missfallet, vet tyvärr exakt hur det är 💔
    Mitt MA var i v 11, fostret dött sedan v 7. Detta hände  början på augusti, haft en mens emellan och detta är första försöket för oss sedan det. Men tror jag missade ÄL denna gång, har BIM nu i helgen om cykeln inte strular med mig. Hoppas vi båda får lyckas snart 🤞🏻

Åh vad tråkigt att höra om ditt MA ❤️ Är så tungt att bära samtidigt som man försöker slänga sig ut och hoppas på ett nytt pluss! Jag håller verkligen tummarna för oss 🙏🏻 

Dagen för mig har rullat på utan att mensen knackat på, känns inte heller som det brukar innan mens, så jag vågar inte sluta hoppas riktigt än för denna månad! 
    Ja det är tungt att måste gå igenom. Särskilt när man hinner gå ganska långt också. Känns så ovärt, gå och vara förväntansfull och glad och sen bara sliter det sig totalt. Tycker det hjälper att vara hoppfull ändå, fortsätta, är ju vanligt med missfall och MA, så det borde gå vägen för oss båda snart 🙏🏻💕🌈

Spännande väntan 😄 Jag vet inte riktigt när mensen ska dyka upp den här gången, inte haft stenkoll på ÄL som jag brukar ha, men tror BIM är imorrn eller söndag. Man brukar ju vara lite extra fertil efter missfall sägs det, hoppas det är så även denna gång, har stämt för mig tidigare 😅🙏🏻🌈
  • Pandan14
    Anonym (Virrpannan) skrev 2025-09-26 18:34:37 följande:
    Jag ser också ett streck på sista bilden. Jag har varit gravid med så svaga streck förut ☺️

Har ett liknade extremt svagt streck idag också men då tempen dalat så blev det nog inget den här gången, lär få mens under helgen. Håller tummarna att du får ett tydligare resultat 🤞🏻😄
    åååh, men clearblue digital va negative :( kan kanske ha o göra med att jag tog de så sent på kvällen.. får försöka vänta i några dagar o ta ett nytt 
  • Anonym (Virrpannan)

Mensen dök upp nu på morgonen, precis som jag anade. Nya tag i oktober 😊🤞🏻

Lycka till ni som fortsatt kan vara hoppfulla.

• CraigBob

Negativt testa tidigt igår på ÄL+11 så har inga stora förhoppningar denna månaden. Inga som helst känningar och BIM är på måndag men kommer nog inte testa mer utan invänta mens. 

Håller tummarna för er som är kvar! 

• En som längtar

Lovve123 - 1/9 ➕

Lily96 - 1/9
    Juliflicka - 1/9 ➖

Lillrömpa - 1/9 ➖

anonym2026 - 1/9 ➖

Craigbob - 2/9 ➖

Elisand - 2/9 ➖

Aisof - 3/9 ➖

Hokusookusan - 4/9 ➕

Blomman1997 - 7/9 ➖

Universitetsbebis - 7/9 ➖

Rumpetrollet - 9/9 ➖

Skorpan - 9/9 ➖

Lalviv - 9/9

Jullan00 - 10/9 ➖

Mololo - 10/9 ➕

Neksta - 11/9 ➕

Tredje - 11/9 ➖

Memmis48 - 11/9 ➖

Miniblomma - 12/9 ➕

Qwerty1988 - 12/9 ➕

Annpor - 12/9 - ➕ 

Errorika - 13/9

Valentines - 14/9 ➖

Drömmar22 - 14/9 ➕

Annasandra - 14/9 ➖

RainbowFamilyDreams 14/9 ➕

Yny - 15/9 ➕

AnnieBeez - 16/9

Elly - 16/9 ➕

Bellis 9207 - 16/9 ➕

Loviisa92 - 16/9

En som längtar 17/9 

Hoppaspånr1 - 19/9

anonym2026 - 19/9

Vallmo93 - 20/9

Elisand - 20/9 

Nanathalie - 21/9 ➕

Försöktill3an - 21/9 ➕

lollip0p - 22/9

Lillkroken - 22/9 ➖

Isa94 - 23/9
    anonym2026 - 27/9
    Juliflicka - 27/9
    Sarasi - 27/9 ➖

Moderjosefina - 28/9

Lunyum - 29/9 ➖

Craigbob - 29/9

Tyvärr kom mensen. 

Jag vill säga GRATTIS till alla dessa plus denna månad.  Hjärta 

• CraigBob

Kan knappt tro mina egna ögon???
    Mensen ska komma idag men har inte känt något av mina vanliga mens-symptom och test-junkie som man är så tänkte jag ?jag testar bara för att se?. Det är inte morgonurin och hade väl hållit mig i ca 1,5h.
    Då dyker det upp ett sträck?? Är helt i chock?
    Skulle tippa att jag är ÄL+14 så tycker nog att det är lite väl svagt så kommer fortsätta testa de närmsta dagarna för att se så det blir starkare.

• Sensommar123
    CraigBob skrev 2025-09-29 12:13:58 följande:

Kan knappt tro mina egna ögon???
    Mensen ska komma idag men har inte känt något av mina vanliga mens-symptom och test-junkie som man är så tänkte jag ?jag testar bara för att se?. Det är inte morgonurin och hade väl hållit mig i ca 1,5h.
    Då dyker det upp ett sträck?? Är helt i chock?
    Skulle tippa att jag är ÄL+14 så tycker nog att det är lite väl svagt så kommer fortsätta testa de närmsta dagarna för att se så det blir starkare.

Men wow grattis!!! Va kul 🤩 Hann du testa många gånger innan detta som visade negativt? Jag har BIM imorgon eller onsdag och mår så bra. Brukar alltid ha massa symtom mellan ÄL och mens. Men känner ingenting förutom lite ömma bröst. Men tempen sänktes en del idag så antar mensen är på g..  tog test i fredags som var totalt negativt så inte testat mer nu. 
  • CraigBob
    Sensommar123 skrev 2025-09-29 16:07:48 följande:
    Men wow grattis!!! Va kul 🤩 Hann du testa många gånger innan detta som visade negativt? Jag har BIM imorgon eller onsdag och mår så bra. Brukar alltid ha massa symtom mellan ÄL och mens. Men känner ingenting förutom lite ömma bröst. Men tempen sänktes en del idag så antar mensen är på g..  tog test i fredags som var totalt negativt så inte testat mer nu. 

Tack snälla! ❤️ Är lite orolig eftersom det är så svagt men hoppas det lilla grynet vill stanna!

Jag testade negativt i fredags på ÄL+11 med Testlagrets testa tidigt och blev så besviken att jag tänkte nu skiter jag att testa mer och inväntar mensen men kunde bara hålla mig tills idag haha. Blev dock lite koko förra månaden och testade varje dag från ÄL+8 så kände att jag behövde lugna mig lite hehe.

Håller tummarna för dig!!

• Sensommar123
    CraigBob skrev 2025-09-29 20:35:29 följande:

Tack snälla! ❤️ Är lite orolig eftersom det är så svagt men hoppas det lilla grynet vill stanna!

Jag testade negativt i fredags på ÄL+11 med Testlagrets testa tidigt och blev så besviken att jag tänkte nu skiter jag att testa mer och inväntar mensen men kunde bara hålla mig tills idag haha. Blev dock lite koko förra månaden och testade varje dag från ÄL+8 så kände att jag behövde lugna mig lite hehe.

Håller tummarna för dig!!

Det tror jag inte du behöver vara, kommer säkert stärkas kommande dagar 😍❤️
    åh fattar!! Typ som för mig då! haha fattar, det är lätt att bli helt galen 😂🙈
    tack snälla 🤞🏻🙏🏻
  • CraigBob

Kan inte låts bli, här kommer sista uppdateringen 🥹

Lovve123 - 1/9 ➕

Lily96 - 1/9
    Juliflicka - 1/9 ➖

Lillrömpa - 1/9 ➖
    anonym2026 - 1/9 ➖
    Craigbob - 2/9 ➖
    Elisand - 2/9 ➖
    Aisof - 3/9 ➖
    Hokusookusan - 4/9 ➕
    Blomman1997 - 7/9 ➖
    Universitetsbebis - 7/9 ➖
    Rumpetrollet - 9/9 ➖

Skorpan - 9/9 ➖

Lalviv - 9/9

Jullan00 - 10/9 ➖

Mololo - 10/9 ➕

Neksta - 11/9 ➕

Tredje - 11/9 ➖

Memmis48 - 11/9 ➖

Miniblomma - 12/9 ➕

Qwerty1988 - 12/9 ➕

Annpor - 12/9 - ➕ 

Errorika - 13/9

Valentines - 14/9 ➖

Drömmar22 - 14/9 ➕

Annasandra - 14/9 ➖

RainbowFamilyDreams 14/9 ➕

Yny - 15/9 ➕

AnnieBeez - 16/9

Elly - 16/9 ➕

Bellis 9207 - 16/9 ➕

Loviisa92 - 16/9

En som längtar 17/9 

Hoppaspånr1 - 19/9

anonym2026 - 19/9

Vallmo93 - 20/9

Elisand - 20/9 

Nanathalie - 21/9 ➕

Försöktill3an - 21/9 ➕

lollip0p - 22/9

Lillkroken - 22/9 ➖

Isa94 - 23/9
    anonym2026 - 27/9
    Juliflicka - 27/9
    Sarasi - 27/9 ➖

Moderjosefina - 28/9

Lunyum - 29/9 ➖

Craigbob - 29/9 

• Lillkroken

Hur går det för alla bim september? Många på listan som inte fyllt i. 

här laddar vi för nästa omgång med bim oktober!  Hänger man kvar i tråden? 

en fråga! någon som har fått en lite blödning k samband med ägglossnkng? 

• Sarasi

Det blev alltså starkare, grattis! 😊

CraigBob skrev 2025-10-01 23:57:31 följande:

Kan inte låts bli, här kommer sista uppdateringen 🥹

Lovve123 - 1/9 ➕

Lily96 - 1/9
    Juliflicka - 1/9 ➖

Lillrömpa - 1/9 ➖
    anonym2026 - 1/9 ➖
    Craigbob - 2/9 ➖
    Elisand - 2/9 ➖
    Aisof - 3/9 ➖