• Lovve123

BIM september 2025

Nu startar jag en tråd för BIM september 2025. 
    Försöker med vårt andra barn. Ett tidigt missfall och sen bara negativa test månad efter månad. Nu ska det bli vår tur!

BIM-lista i kommentarerna. Kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM idag! 

• Svar på tråden BIM september 2025
  • Mololo

Lägger in mitt plus i listan.

Lovve123 - 1/9 ➕
    Lily96 - 1/9
    Juliflicka - 1/9 ➖
    Lillrömpa - 1/9
    anonym2026 - 1/9 
    Craigbob - 2/9
    Elisand - 2/9 ➖
    Aisof - 3/9 
    Hokusookusan - 4/9 ➕
    Blomman1997 - 7/9
    Universitetsbebis - 7/9 
    Rumpetrollet - 9/9
    Skorpan - 9/9 ➖
    Lalviv - 9/9
    Jullan00 - 10/9
    Mololo - 10/9 ➕
    Neksta - 11/9
    Tredje - 11/9
    Memmis48 - 11/9
    Miniblomma - 12/9
    Qwerty1988 - 12/9
    Errorika - 13/9
    Valentines - 14/9
    Annasandra - 14/9
    Yny - 15/9
    En som längtar 17/9
    Vallmo93 - 18/9
    anonym2026 - 19/9
    Elisand - 20/9
    Lunyum - 29/9
  • Rumpetrollet

För mig har det inte känts något särskilt innan bim utan det är utebliven mens/positivt test som har avslöjat. Det har tagit iaf en vecka efter bim innan jag har börjat känna mig gravid alls. 

Anonym (Skorpan) skrev 2025-09-07 09:26:30 följande:

Grattis till plussen!!👶🏼🌷🥰

Min temp sjönk idag och fick en rosa flytning så räknar med att min mens kommer under dagen eller imorgon. 

En fundering jag har till er som någonsin blivit gravida - är det lite som när man blir kär att man VET när det händer men innan kan man undra ?är det såhär det känns??. Förstår ni vad jag menar? Att i varje väntan på mens så undrar man om det är så det känns att vara gravid men när man väl är det så fattar man att ?jaha det är SÅ det känns!?? Skulle ni säga i efterhand att det var skillnad från en vanlig lutealfas eller inte? 

Hoppas ni gånger med på min (kanske något oklara) jämförelse haha

• Annasandra
    Qwerty1988 skrev 2025-09-07 07:17:40 följande:

går det lita på testlagrets stickor då ?? ÄL+9 idag

Ser jättepostivit ut!! Grattis till plussetHjärta
  • Anonym (V)

Stort grattis!!😍

Mololo skrev 2025-09-07 09:18:39 följande:

Plus idag! Hjärta ÄL+10.

• Anonym (V)

Tycker också det ser positivt ut😍🥳

Qwerty1988 skrev 2025-09-07 07:17:40 följande:

går det lita på testlagrets stickor då ?? ÄL+9 idag

• Anonym (V)

ni som har fått plus, fick ni någon nidblödning ? 

• Mololo
    Anonym (Skorpan) skrev 2025-09-07 09:26:30 följande:

En fundering jag har till er som någonsin blivit gravida - är det lite som när man blir kär att man VET när det händer men innan kan man undra ?är det såhär det känns??. Förstår ni vad jag menar? Att i varje väntan på mens så undrar man om det är så det känns att vara gravid men när man väl är det så fattar man att ?jaha det är SÅ det känns!?? Skulle ni säga i efterhand att det var skillnad från en vanlig lutealfas eller inte? 

Hoppas ni gånger med på min (kanske något oklara) jämförelse hahah

Har heller aldrig känt något innan jag plussat, och egentligen heller aldrig före typ två veckor efter bim. Tar ju ett tag innan hormonerna kommer upp på såna nivåer att det skulle påverka måendet så pass att man reagerar på det. Däremot kan jag haft en ?känsla? typ att jag bara VET att det måste tagit sig denna gång, kändes så nu idag när jag skulle ta testet! Det har jag dock haft flera gånger även då jag inte varit gravid så det är väl mest önsketänkande haha.

Anonym (V) skrev 2025-09-07 12:18:55 följande:

Nej det har jag aldrig fått, detta blir min tredje graviditet. 

• Lovve123

Nu när jag har plussat så vill jag dela med mig av vitaminkuren jag tog nu. Exakt samma kur tog jag sist jag blev gravid där det gick bra hela vägen. Eftersom jag inte vill att folk ska bli triggade eller behöva läsa om tips de inte bett om har jag skrivit om vitaminerna jag tog på min profil så får man själv ta beslut om man vill ha ännu ett av alla tips som finns för att öka chanserna att bli gravid.
    Detta är alltså bara vad som funkade för mig, jag säger inte att det kommer funka för någon annan. Jag har läst på mycket och kommit fram till att detta var det som passade mig och som nu resulterat i en graviditet. Mest troligt var det bara slumpen men jag delar ändå.
    Jag är 32 år gammal, har en normal cykel som är 28 dagar lång regelbundet. Jag har inte PCOS eller annan diagnos. Jag tar inga mediciner. 
    Puh, hoppas jag varit tillräckligt tydlig nu så ingen blir triggad och vill man inte läsa mitt tips så är det bara att inte gå in på min profil 🙏 

• Annasandra
    Anonym (V) skrev 2025-09-07 12:18:55 följande:

Jag minns faktiskt inte hur det var när jag blev gravid som slutade i missfall (har väl förträngt) MEN! Jag har två barn sedan tidigare där den ena visade sig p.g.a tydlig nidblödning. :)
Svar på tråden BIM september 2025