Män som stalkar en
Vad är det för fel på alla män som bli besatta efter att man har slutat träffa dem, och börjar stalka en? Varför kan de inte låta en vara ifred när man inte vill träffas pga bristande intresse
Vad är det för fel på alla män som bli besatta efter att man har slutat träffa dem, och börjar stalka en? Varför kan de inte låta en vara ifred när man inte vill träffas pga bristande intresse
Det här är helt sjukt vad ett enkelt litet avvisande har lett till. Han, eller hans kompis möjligtvis, sitter och loggar in på min Instagram, min kamera osv osv. Det finns inget intressant att se. Uppenbarligen krävs hackeråtgärder för detta.
kan inte förstå vad problemet är. han fick ett klart och tydligt ultimatum. Be om ursäkt så kan jag tänka mig att börja om från början. om inte så skiter jag i det. Han valde att inte ta det. han valde sin egna väg. Och detta ska resultera i allt det här? Han sitter uppenbarligen och söker på mig på Instagram för att han ska dyka upp i kontaktfältet.
han lämnar mig inte ifred heller. uppenbarligen
Det här är helt sjukt vad ett enkelt litet avvisande har lett till. Han, eller hans kompis möjligtvis, sitter och loggar in på min Instagram, min kamera osv osv. Det finns inget intressant att se. Uppenbarligen krävs hackeråtgärder för detta.
kan inte förstå vad problemet är. han fick ett klart och tydligt ultimatum. Be om ursäkt så kan jag tänka mig att börja om från början. om inte så skiter jag i det. Han valde att inte ta det. han valde sin egna väg. Och detta ska resultera i allt det här? Han sitter uppenbarligen och söker på mig på Instagram för att han ska dyka upp i kontaktfältet.
han lämnar mig inte ifred heller. uppenbarligen
Känns faktiskt lite omanligt att man inte kan ta något och gå vidare. Och barnsligt.
Han visar många tecken på att inte vara riktigt frisk. Men en sak han verkar runka extra mycket till är att läsa in helt fel grejer. och han ger sig inte.
har aldrig haft en relation för att jag aldrig har träffat någon. Men enligt honom har jag ändå lyckats bli bränd av någon. nej jag hade väl aldrig låtit någon annan få mig att känna så? eller skapa en rädslor som har sedan lever som slav under. Varför skulle jag det, haha. Är inre intresserad eller öppen för det alls bara. Jag vill ha min tid för mig själv, inte bli konstant uppehållen eller fasthållen av någon. det här har han tolkat med orden:
-du vill vara ensam för att du är rädd för att bli övergiven.
hur är det ens möjligt att läsa in sådana tolkningar? Förnekar han på det riktigt eller fattar han inte?
han tror också att alla tjejer har blivit svikna, ledsna, sårade, lurade, playade, utnyttjade osv osv osv. kan ju bara tala för mig själv men känner inte alls igen det där personligen.
enda gemensamma nämnaren är ju han här.
jag kan bara inte förstå varför han är så besatt av att jag måste vara bränd. Och varför han hittar på att jag är rädd för att vara ensam. Vad är problemet med att inte vara det?
han är ju korkad som inte förstår hur det går till för normala människor.
Han vrekar njuta av tanken ser jag det som. Men tyvärr har det aldrig hänt att jag har blivit bränd av någon. Och hade det hänt hade jag aldrig låtit någon ta den platsen i mitt hjärta. Att älta är inte min grej.
han har även anklagat mig för att jag ska vara klängig. Inte för att jag var der på honom. men kommer bli på nästa kille.
Har jag aldrig varit!!! Jag är väldigt stel helt ärligt, skulle aldrig falla mig in att bete mig så.
-nä men när du var yngre.
jag var likadan som jag är nu. Dvs reserverad.
varför påstår man sådan här skit? Är det för att få mig att framstå som en jobbig tjej inför andra?
han är betydligt mer besvärlig än det här kan jag säga. allr han levererar är floskler. Och han Har gjort ganska genomskinliga försök i perioder.
Han vrekar njuta av tanken ser jag det som. Men tyvärr har det aldrig hänt att jag har blivit bränd av någon. Och hade det hänt hade jag aldrig låtit någon ta den platsen i mitt hjärta. Att älta är inte min grej.
han har även anklagat mig för att jag ska vara klängig. Inte för att jag var der på honom. men kommer bli på nästa kille.
Har jag aldrig varit!!! Jag är väldigt stel helt ärligt, skulle aldrig falla mig in att bete mig så.
-nä men när du var yngre.
jag var likadan som jag är nu. Dvs reserverad.
varför påstår man sådan här skit? Är det för att få mig att framstå som en jobbig tjej inför andra?
han är betydligt mer besvärlig än det här kan jag säga. allr han levererar är floskler. Och han Har gjort ganska genomskinliga försök i perioder.