Män som stalkar en
Vad är det för fel på alla män som bli besatta efter att man har slutat träffa dem, och börjar stalka en? Varför kan de inte låta en vara ifred när man inte vill träffas pga bristande intresse
Vad är det för fel på alla män som bli besatta efter att man har slutat träffa dem, och börjar stalka en? Varför kan de inte låta en vara ifred när man inte vill träffas pga bristande intresse
Han är mytoman, det har jag märkt ända sedan från början. dock gällde det bara oviktiga saker då, så det var väl skit samma. Men man fattade att han ljög.
han har slutat skriva nu. Hans kompis sitter bara och eldar på genom att ljuga ihop att jag har barndomstrauman. borderline. daddy issues. har träffar massa bad boys och allt vad det nu är. Jag vet ju att de läser här så, så här är det:
Jag har inga trauman, ingen psykisk ohälsa what so ever. Detta kan ingen annan försöka intala mig heller. jag är väldigt introvert som en del av min personlighet bara. det är inga skador, som ni är besatta av att tro.
har aldrig manipulerat, gaslightat eller lovebombat någon: är gärna ensam, har varit i många år nu. avskyr att bli uppmärksammad. med det sagt kan vi avskriva mig både som borderline och narcissist. (är man narcissist brukar man väl dra borderlinekortet, och projicera sin narcissism på andra, så innan den kommer också.).
det Här är ju 100% nacissistiska drag.
och jag Har ju aldrig haft någon riktig relation. Så jag har aldrig blivit dumpad, eller fått mitt hjärta krossat. inga bad boys heller! har adrig blivit ledsen över en kille. Hade detta hänt; mitt liv hade gått vidare. så är jag som person
Det är ju tydligen den här lilla detaljen som retar upp er mest av allt. varför njuter man av tanken att andra har blivit svikna tidigare???
sök hjälp ditt jävla psycho. och man behöver inte sitta och bli förbnnad på någon som aldrig har varit med om det. eller sitt och runka åt ord som: traumaband. och era manipulationsmetoder. Hur knäppa är ni egentliten? Det är väl självklart att jag aldrig skulle gå med på att ge en sådan här kille en chans och börja träffas igen! hoppas jag att man kan förstå själv
lämna mig ifred nu. tack
Nä det finns ju inget att hämta från mig heller. Trodde faktiskt han hade förstått det själv vid det här laget, eftersom jag har anmält skit som:
-ni borde träffas
-om du har mitt numner kan du ju ringa till mig
osv.
det är mycket som skrivs som är menat som smutskastning mot mig ocskå. Då kan man absolut inte förvänta sig att jag är positivt inställd till det!!! Och sedan alla knäppa inlägg som avslöjar honom på FB. det var många som skrev till mig redan för länge sedan att han verkade vara narcissist. a jo.
I mitt inlägg ovan så tog jag fel på tråd. Jag trodde att jag skrev i en annan tråd. Så ignorera mitt tidigare inlägg.
Däremot tror jag inte alls att alla män har stalkingtendenser.
Men narcissistiska män kam ha det enligt forskniimg och jag misstänker att män med aitistiska drag, som har ett eget tomt liv, också kan ha det.
Dessutom kan någon som är psykiskt sjuk ha det, det har forskningen kommit fram till. Men det gäller naturligtvis inte alla som är psykiskt sjuka! Bara en mycket liten andel av dem.
Män med autiskiska drag, ska det stå.alltså!
Asberger och liknande. Men absolut inte alla sådana män, men att det är lite vanligare bland dem.
Män med autiskiska drag, ska det stå.alltså!
Asberger och liknande. Men absolut inte alla sådana män, men att det är lite vanligare bland dem.