• Anonym (Ointresserad)

Män som stalkar en

Vad är det för fel på alla män som bli besatta efter att man har slutat träffa dem, och börjar stalka en? Varför kan de inte låta en vara ifred när man inte vill träffas pga bristande intresse

• Svar på tråden Män som stalkar en
  • Anonym (Ointresserad)
    Fjäril kär skrev 2025-08-12 20:32:00 följande:
    Den generella gemensamma nämnaren för såna män är att dom har sjuklig svartsjuka och kontrollbehov  vilket kickar in när dom blir avvisade.  Hade du/kvinnan fortsatt att träffa mannen/männen hade dessa egenskaper snabbt visat sig även i en relation. 

Så här handlar det om att lära sig se röda flaggor från början och fundera på sin egen del i det hela om man har för vana att dra till sig såna män fler än en gång....
    Jo tack. Har inga problem att se när en man är dålig, och har som sagt dissat dem.

jag brukar inte dra mig till sådana män. Har inte haft en relation på 13 år och har inga tankar på att gå in i en heller. Tycker det är fett nice att vara singel och ha tyst runt mig. Men har bara funderat på åtminstone några stycken som verkar ha blivit besatta, en för att att han blev avvisad, och sedan inte lämnar en ifred efteråt.

men det är väl som någon skrev, att de tror att de är super heroes och att jag kommer ändra mig
  • Anonym (Ointresserad)
    Tow2Mater skrev 2025-08-12 19:40:44 följande:

Gemensamma nämnaren är... Du. Hur drar du till dig så många besatta män?

Har jag ens nämnt ett antal?
  • Tow2Mater
    Anonym (Ointresserad) skrev 2025-08-12 21:05:45 följande:
    Har jag ens nämnt ett antal?
    Orden alla män får en osökt att tänka på lite fler än ett par eller några.
  • Meddelande borttaget
  • Tow2Mater
    Anonym (Hmm) skrev 2025-08-12 21:48:15 följande:
    Fel. Christer Sandelins klassiska citat i låten Det hon vill ha, som lyder "hon har ett sätt som får alla män ..." är ju bara en kärleksförklaring ifrån honom själv och säger bara vad han själv anser om kvinnan, vilket ju bevisar att ditt påstående är felaktigt.
    Han har ju fel. Han kan inte veta vad alla män vill ha, eller hur.
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-08-12 21:48:15 följande:
    Fel. Christer Sandelins klassiska citat i låten Det hon vill ha, som lyder "hon har ett sätt som får alla män ..." är ju bara en kärleksförklaring ifrån honom själv och säger bara vad han själv anser om kvinnan, vilket ju bevisar att ditt påstående är felaktigt.
    Men ge upp.. haha. Om alla män betyder en man i din värld så får du nog tänka om.

Men du är kreativ i sättet att försöka ducka det självklara i att du hade fel denna gång. Det får jag ge dig.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ointresserad)

Tja, de män man träffar i alla fall. det brister i intresse från min sida och antingen börjar de klänga på en som en igel, eller stalka en i flera år efteråt.

som om jag vill ha dem mer då.

känns som de blir lite traumatiserade av att jag dissar dem. Men man har all rätt att göra det om det är något som inte funkar. eller att man inte tycker om dem

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Ointresserad) skrev 2025-08-12 22:11:55 följande:

Tja, de män man träffar i alla fall. det brister i intresse från min sida och antingen börjar de klänga på en som en igel, eller stalka en i flera år efteråt.

som om jag vill ha dem mer då.

känns som de blir lite traumatiserade av att jag dissar dem. Men man har all rätt att göra det om det är något som inte funkar. eller att man inte tycker om dem

Jag tror du gillar bekräftelsen och är inte tillräckligt tydlig. Det är nog ingen slump att det hänt dig flera ggr.
Svar på tråden Män som stalkar en