Män som stalkar en
Vad är det för fel på alla män som bli besatta efter att man har slutat träffa dem, och börjar stalka en? Varför kan de inte låta en vara ifred när man inte vill träffas pga bristande intresse
Vad är det för fel på alla män som bli besatta efter att man har slutat träffa dem, och börjar stalka en? Varför kan de inte låta en vara ifred när man inte vill träffas pga bristande intresse
här har vi en till snubbe med stalkingtendenser! Träffade honom för flera år sedan. Av olika skäl var jag bara inte tänd på honom.
Han sitter nu och smS:ar:
-ses vi i detta liv, eller i efterlivet?
-snälla svara på Question sexy.
En har åkt hem till mig, stod utanför min port. Han ringde och sms:ADe oavbrutet i perioder. Detta varade i 7 eller 8 år efter Att vi hade slutat ses. Han kunde skicka 20 sms på raken. Eller ringa massor med Gånger fast jag klickade bort honom. Något mer kriminellt än så gjorde han inte. stalking var inte olagligt på den tiden
Det du beskriver är inte något män i allmänhet sysslar med utan personer med psykiska problem som är potentiellt farliga.
Mannen som stalkar mig är dömd för flera våldsbrott. Många verkar tro att stalkers är rätt harmlösa även om de kan förstöra en människas liv men det är en gärningsmannaprofil som ska tas på allvar.
Att vissa män är tjatiga är en sak. Det är respektlöst och enerverande men det du beskriver är som sagt något annat.
Ibland hjälper det att tjata
Evert Taubes stalkre fortsatte att stalka hans fru när Evert var död. Brände också ned deras sommarstuga (Sjösala). Stslkers är sjuka och farliga människor.
Evert Taubes stalkre fortsatte att stalka hans fru när Evert var död. Brände också ned deras sommarstuga (Sjösala). Stslkers är sjuka och farliga människor.