• Jhannis

Sveriges Dummaste

Hur många tittar på Sveriges Dummaste? Ett av det roligaste program som tv 4 visat.

Ni som tittar vem hoppas ni på att vinner? Jag själv vet inte ännu vem jag hoppas på.

• Svar på tråden Sveriges Dummaste
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-09-26 13:28:51 följande:
    Ja,orecis. Och det är det jag menar med att det behövs fler resurser.
    Absolut fler resurser, men som det är i dag så tas alla resurser bort för det kostar.

Barn som har funktionshinder har haft elevassistent tidigare i skolbussen/färdtjänst  då många barn får EP anfall eller biter sig blodiga i händer och armar eller lossar sig från säkerhetsbältena. har ingen resurs. Taxichauffören måste stanna om han märker nåt vilket kan innebära Trafikfara. En chaufför har ingen utbildning i hur han/hon ska ta hand om barnet.

Nu skriver jag oftopick, men det är min tråd så ingen fara för här kan man säga att det inte bara är deltagarna i programmet som är Sveriges Dummaste utan hela Sverige är DUMMAST i viktiga frågor.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-09-26 15:27:01 följande:
    Absolut fler resurser, men som det är i dag så tas alla resurser bort för det kostar.

Barn som har funktionshinder har haft elevassistent tidigare i skolbussen/färdtjänst  då många barn får EP anfall eller biter sig blodiga i händer och armar eller lossar sig från säkerhetsbältena. har ingen resurs. Taxichauffören måste stanna om han märker nåt vilket kan innebära Trafikfara. En chaufför har ingen utbildning i hur han/hon ska ta hand om barnet.

Nu skriver jag oftopick, men det är min tråd så ingen fara för här kan man säga att det inte bara är deltagarna i programmet som är Sveriges Dummaste utan hela Sverige är DUMMAST i viktiga frågor.
    Ja,och det drabbar ju även andra,normalfungerande barn på lektionerna.

Ja,det är lite OT. Men,som sagt,det är din tråd så. Glad
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-09-26 19:23:32 följande:
    Ja,och det drabbar ju även andra,normalfungerande barn på lektionerna.

Ja,det är lite OT. Men,som sagt,det är din tråd så. Glad
    Solig
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-10-02 20:50:17 följande:

Vem blir Sveriges Dummaste?

Just nu ser det ut om Samir.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-10-02 20:57:41 följande:
    Just nu ser det ut om Samir.
    Ja det var Samir som blev Sveriges Dummaste, men han tar det nog bra.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-10-02 20:58:50 följande:
    Jag tror han bjuder på det. När han t om lät tatuera in det på sin kropp så. Flört
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-10-02 21:33:32 följande:
    Jag tror han bjuder på det. När han t om lät tatuera in det på sin kropp så. Flört
    Håller med dig.
  • Anonym (A)
    Så det var han som vann.
  • Anonym (?)
    Och vad skulle han göra i det läget?
    Måste ju vara landets mest korkade människa - a total waste of spacep
Svar på tråden Sveriges Dummaste