• Jhannis

Sveriges Dummaste

Hur många tittar på Sveriges Dummaste? Ett av det roligaste program som tv 4 visat.

Ni som tittar vem hoppas ni på att vinner? Jag själv vet inte ännu vem jag hoppas på.

• Svar på tråden Sveriges Dummaste
  • Anonym (?)
    Anonym (Ella) skrev 2025-09-07 00:05:20 följande:
    Jag tycker mest om de unga tjejerna så jag hoppas de går till final 😁
    Så - de du tycker bäst om är de du vill se som Sveriges dummaste?
  • Anonym (Ella)
    Anonym (?) skrev 2025-09-07 16:21:41 följande:
    Så - de du tycker bäst om är de du vill se som Sveriges dummaste?
    Ja för det är kul att se dem bjuda på sig själva och höra deras roliga kommentarer. Jag tror knappast de kommer gråta sig till sömns om de vinner.
  • Jhannis
    Anonym (Ella) skrev 2025-09-07 16:24:26 följande:
    Ja för det är kul att se dem bjuda på sig själva och höra deras roliga kommentarer. Jag tror knappast de kommer gråta sig till sömns om de vinner.
    Jag tror heller inte att någon kommer att gråta över att få titteln Sveriges Dummaste. Bara en rolig grej som dom fått vara med om.

Programmet är lika bra som "BÄST I TEST". Kul och se Kändisar som VÅGAR göra bort sig.
  • Anonym (Ella)
    Jhannis skrev 2025-09-07 18:14:35 följande:
    Jag tror heller inte att någon kommer att gråta över att få titteln Sveriges Dummaste. Bara en rolig grej som dom fått vara med om.

Programmet är lika bra som "BÄST I TEST". Kul och se Kändisar som VÅGAR göra bort sig.
    Precis. Det är så tröttsamt med influencers och kändisar som bara ska bygga upp fasaden om hur felfria de är och bete sig som om de vore finare än alla andra. Skönt med människor som kan visa att de är precis lika mänskliga som alla andra och att det inte är något fel med det, man kan skratta åt sin egen dumhet ibland istället.
  • Anonym (A)
    Anonym (Ella) skrev 2025-09-07 16:24:26 följande:
    Nä, det tror inte jag heller.
  • Anonym (A)

Instämmer.
  • Jhannis
    Anonym (Ella) skrev 2025-09-07 18:20:25 följande:
    Precis. Det är så tröttsamt med influencers och kändisar som bara ska bygga upp fasaden om hur felfria de är och bete sig som om de vore finare än alla andra. Skönt med människor som kan visa att de är precis lika mänskliga som alla andra och att det inte är något fel med det, man kan skratta åt sin egen dumhet ibland istället.
    Jag tänker som du. I Sverige finns det alldeles för många influencers som verkligen tror sig vara världskända som tror sig vara nåt alldeles exemplariska, men dom är precis som vi alla andra.
  • BeautifulLiz

"Bäst i test" börjar snart med en ny säsong.

JAg tycker att det är helt upp till vilka som deltar, hur roligt det är.
    En säsong var jättekul, en annan rätt tråkig.
    Den förra somnade jag till flera gånger.

Så vi får väl se, jag har sett vilka som skulle medverka men kände bara igen en. Jenny Strömstedt, som jag tycker är så himla trist!
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • Jhannis
    BeautifulLiz skrev 2025-09-08 05:27:47 följande:
    "Bäst i test" börjar snart med en ny säsong.

JAg tycker att det är helt upp till vilka som deltar, hur roligt det är.
    En säsong var jättekul, en annan rätt tråkig.
    Den förra somnade jag till flera gånger.

Så vi får väl se, jag har sett vilka som skulle medverka men kände bara igen en. Jenny Strömstedt, som jag tycker är så himla trist!
    Bäst i test börjar snart. Jag har inte hunnit titta vilka som ska vara med.

Håller med dig att det finns avsnitt som inte är så roliga, men som tidsfördriv går det att titta på.
  • Anonym (A)

Bäst i test är inget för mig.

Svar på tråden Sveriges Dummaste