• Jhannis

Sveriges Dummaste

Hur många tittar på Sveriges Dummaste? Ett av det roligaste program som tv 4 visat.

Ni som tittar vem hoppas ni på att vinner? Jag själv vet inte ännu vem jag hoppas på.

• Svar på tråden Sveriges Dummaste
  • Jhannis
    Anonym (?) skrev 2025-09-12 22:11:48 följande:

Men - tråden intresserar mig. Hur man kan behöva förklara för andra vad de själva redan kan se.

Sista varningen
  • molly50
    Anonym (?) skrev 2025-09-12 16:50:53 följande:
    Men ... de ser ju tydligen programmet samtidigt. Varför behöver man då beskriva vad som händer? För mig är det som att sparka in en öppen dörr.
    Hur kan ett tv-program behöva "live-kommentarer" på ett forum?
    Brukar du inte diskutera tv-program du tittar på hemma i tv-soffan med andra?
    På samma sätt kan vi göra det här.
    Alla har ju inte någon att diskutera med hemma heller.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-09-13 12:31:52 följande:
    Precis! Jag sitter ensam och tittar på alla program och jag är glad att jag har mina vänner här där jag kan prata om programmen.
  • Anonym (A)

Men - tråden intresserar mig. Hur man kan behöva förklara för andra vad de själva redan kan se.

Du har ju fått svar.
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-09-13 14:52:27 följande:
    Precis! Jag sitter ensam och tittar på alla program och jag är glad att jag har mina vänner här där jag kan prata om programmen.
    Ja,då kan det ju underlätta att kunna diskutera programmen här,om man vill det.
  • molly50

Och det har du fått flera svar på. Om de svaren inte duger åt dig så finns det nog inte så mycket mer svar du kan få här.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-09-13 16:10:38 följande:
    Ja,då kan det ju underlätta att kunna diskutera programmen här,om man vill det.
    Tycker jag med
  • Anonym (?)
    molly50 skrev 2025-09-13 12:31:52 följande:
    Att diskutera programmet är en helt annan sak än att live-kommentera det alla ser själva. Diskuterar gärna deltagares insatser eller snarare brist på insatser.
  • Jhannis
    Anonym (?) skrev 2025-09-13 20:09:03 följande:
    Att diskutera programmet är en helt annan sak än att live-kommentera det alla ser själva. Diskuterar gärna deltagares insatser eller snarare brist på insatser.
    Vi diskuterar programmet och passar det inte dig så sluta och kommentera och sluta och förlj tråden. Jag som trådstartare kommer att anmäla dig om du inte kan sluta med dina ointressanta kommentarer. 
  • Anonym (?)
    Jhannis skrev 2025-09-13 20:17:21 följande:
    Vi diskuterar programmet och passar det inte dig så sluta och kommentera och sluta och förlj tråden. Jag som trådstartare kommer att anmäla dig om du inte kan sluta med dina ointressanta kommentarer. 
    Jag skriver att det är helt ok att diskutera upplägget och deltagare men har svårt för att det ska kommenteras det alla kan se själva.
    Är du öppen för olika åsikter eller vill du bara anmäla de som inte tycker som du?
    På ett öppet forum får man vara beredd på att folk tycker olika och det är själva grejen med ett sådant forum.
    Många håller säkert inte med mig i olika trådar men jag respekterar deras åsikter.
Svar på tråden Sveriges Dummaste