• Jhannis

Sveriges Dummaste

Hur många tittar på Sveriges Dummaste? Ett av det roligaste program som tv 4 visat.

Ni som tittar vem hoppas ni på att vinner? Jag själv vet inte ännu vem jag hoppas på.

• Svar på tråden Sveriges Dummaste
  • Anonym (?)
    molly50 skrev 2025-09-12 13:29:18 följande:
    Kanske för att man kommenterar programmet tillsammans med andra?
    Men ... de ser ju tydligen programmet samtidigt. Varför behöver man då beskriva vad som händer? För mig är det som att sparka in en öppen dörr.
    Hur kan ett tv-program behöva "live-kommentarer" på ett forum?
  • Jhannis
    Anonym (?) skrev 2025-09-12 16:50:53 följande:
    Men ... de ser ju tydligen programmet samtidigt. Varför behöver man då beskriva vad som händer? För mig är det som att sparka in en öppen dörr.
    Hur kan ett tv-program behöva "live-kommentarer" på ett forum?
    Min fråga till dig är varför man inte kan kommentera ett program som man ser samtidigt? Alla gillar vi olika om programmet och har rätt att säga vad vi tycker. Gillar inte du att vi pratar om programmet under programmets gång så kan du bara låta bli att kommerntera.
  • Anonym (?)

Har inga problem med att det pratas om programmet men, varför ska man direkt-kommentera det alla ändå ser själva?
    Tycker man att man behöver förklara vad som visas på tv?

• Anonym (Ella)
    Anonym (?) skrev 2025-09-12 19:42:09 följande:

Har inga problem med att det pratas om programmet men, varför ska man direkt-kommentera det alla ändå ser själva?

Det är väl inget måste men tycker man det är kul så varför inte?
  • Jhannis
    Anonym (?) skrev 2025-09-12 19:42:09 följande:

Je dig nu....gillar du inte detta så gå ur tråden.
  • Anonym (?)
    Anonym (Ella) skrev 2025-09-12 19:50:06 följande:
    Det är väl inget måste men tycker man det är kul så varför inte?
    Är det kul att kommentera det alla ändå kan se?
    Lite som en fotbollsmatch på Text-tv - helt plötsligt springer ena laget runt och kramar varandra och i en ruta nere till höger står det - Nu blev det mål!
    Som om man inte sett det själv.
    Man kan vara döv men det betyder inte att man är korkad
  • Jhannis
    Anonym (?) skrev 2025-09-12 21:01:54 följande:
    Lite som en fotbollsmatch på Text-tv - helt plötsligt springer ena laget runt och kramar varandra och i en ruta nere till höger står det - Nu blev det mål!
    Jag nämnde en gång tidigare att ja vi ser alla samm progtam ,men vi tycker olika om det inte passar dig så lägg av och skapa en egen tråd.

Du får en varning innan du blir anmäld för störande.
  • Anonym (?)

Ja, vi ser alla samma program men vi kan tolka det i ser själva - utan "live-kommentarer"
    Allmänt störande? Har du svårt för andras åsikter?

• Anonym (A)
    Anonym (?) skrev 2025-09-12 21:01:54 följande:
    Varför inte bara hoppa över trådar man inte är intresserad av.
  • Anonym (?)

Men - tråden intresserar mig. Hur man kan behöva förklara för andra vad de själva redan kan se.

Svar på tråden Sveriges Dummaste