• Anonym (Anonym)

💔💔💔

Hej! Skrivit med en kille lite fram och tillbaka i några år vi är från samma stad och flera gemensamma bekanta. Han valde att flytta från vår stad pga av jobb. Vi bor 6 h från varandra. Han hade förhållande från december 2023- mars 2025, i maj 2025 skriver han till mig på snapchat och vi flörtar ett tag sen försvinner han ett tag och sen hör han av sig till mig igen i augusti vi har pratat lite några gånger i veckan men inte varje dag. Han skrev nästan direkt när vi började skriva igen att han ville träffa mig och det var flörtig stämning mellan oss i augusti och september. Nu idag skrev han att han har börjat träffa en tjej där han bor men dom är inte tillsammans men dom hade tydligen inte träffats så länge. Jag blev väldigt ledsen för jag trodde han var intresserad av mig och ville träffas men nu vet jag inte hur det blir han har inte sagt att han inte vill träffas men det blir svårt med hans jobb för han jobbar nästan varje dag som chef på restaurang och sen blir det svårt med avståndet mellan oss . Han säger förlåt för att han sårade mig och attdet inte är något fel på mig jag hoppas egentligen att han kommer ändra sig och inse att han vill ha mig istället för henne men jag förstår honom också att det är jobbigt med distansförhållande hon bodde närmare honom men det gör ont just nu. Jag förstår inte varför han valde att ta kontakt med mig två gånger fast han visste att jag bodde långt bort det är HAN som har valt att ta kontakt med mig båda gångerna dessvärre så verkar det inte som att han kommer flytta tillbaka på flera år men han har familj i samma stad som jag bor i jag hoppas att han väljer att flytta tillbaka nån gång och att vi kommer träffas då just nu verkar det som att det är avståndet mellan oss som gör det svårt att dejta och ha ett förhållande. Kommer vara ledsen ett tag nu hade hoppats på att träffas i höst eller vinter men så blir det bara skit 💔 Är det helt kört eller ? Kommer aldrig komma över honom är helt förstörd just nu 💔 

• Svar på tråden 💔💔💔
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 04:39:12 följande:
    Jag skrev aldrig till den tidigare killens ex . Jag vet att jag inte vinner nåt på det men hon förtjänar att veta sen får hon göra vad hon vill med den informationen det är sanning iaf jag kan skicka screenshot till henne också som bevis om hon inte skulle tro mig , det står både hans förnamn och efternamn och hans profilbild där så då blir väldigt svårt för han att ljuga.. Nähe men då är jag hellre ensam hela livet, jag är en ärlig människa punkt slut och jag hade uppskattat ärlighet tillbaka om det var min kille som hade skrivit med andra tjejer då hade jag velat att tjejerna berättade för mig även om det skulle göra ont.
    Så enligt dig får killar inte prata/snappa/skriva med andra tjejer om han dejtar dig? 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 05:09:10 följande:
    Jag vet inte hur länge dom hade skrivit eller träffat varandra när han skrev det där på hennes fb. Och jo han och jag hade planerat att träffas. Så jag tycker inte han har betett sig ok. Ja då får väl von tycka det då nej det gör jag inte jag gör det för att hon förtjänar att få veta och för att han kanske kan lära sig en läxa. Ja då får dom väl göra det då orkar inte bry mig längre 
    Ja, ni hade planerat att träffas. Han kom sedan med undanflykter tills den dagen han började dejta en annan tjej och var tydlig med dig att han gjorde det. 

Även om ni hade planerat att träffats så var ni överhuvudtaget inte i närheten av att ens dejta. 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 11:48:21 följande:
    Så enligt dig får killar inte prata/snappa/skriva med andra tjejer om han dejtar dig? 
    Nej det skulle jag inte uppskatta nej.
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 11:51:47 följande:
    Ja, ni hade planerat att träffas. Han kom sedan med undanflykter tills den dagen han började dejta en annan tjej och var tydlig med dig att han gjorde det. 

Även om ni hade planerat att träffats så var ni överhuvudtaget inte i närheten av att ens dejta. 
    Skitsamma nu vet hon iaf och jag ångrar inte att jag skickade meddelandet till henne. Sanningen kommer fram förr eller senare iaf.
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 11:06:20 följande:
    Ja och jag ångrar mig inte.  Nähe kul för dig då. Jag anser att man skriver inte eller träffar andra när man börjar dejta någon oavsett hur tidigt det är. Det enda jag skrev till henne var : Hej ****! Jag känner inte dig men jag såg i ett inlägg på din fb att du och ***** ********** verkar ha dejtat sen i slutet av augusti ? Jag vill bara att du ska veta att han skrev till mig 25/9 på messenger, vi hade skrivit med varandra i lite mer än 1 månad. Jag hade inte skrivit med honom om jag visste att ni dejtade eller var tillsammans, jag fick reda på det först i måndags.. Förlåt jag ville bara att du skulle veta det här. Mvh ****** och sen skickade jag en screenshot på meddelandet han skickade 25/9 nu får hon göra vad fan hon vill med informationen
    Men allvarligt? Även om man dejtar andra så måste man få lov att ha ett liv, skriva med andra, träffa vänner etc. En kvinna som inte tillåter det blir inte en långvarig dejt. 

Jag misstänker att tjejen skrattar åt det sms och visar för killen. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 11:54:02 följande:
    Kanske därför du inte får någon heller.... 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 11:55:20 följande:
    Skitsamma nu vet hon iaf och jag ångrar inte att jag skickade meddelandet till henne. Sanningen kommer fram förr eller senare iaf.
    Vad är det för sanning som ska komma fram? 

Det är inte så att han dejtar båda er två samtidigt. Den dejtar han med och dig har som kompis på snap. 
  • Anonym (runt runt)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 11:54:02 följande:
    Där måste jag hålla med TS faktiskt. Vet inte varför det blivit det nya normala. Det är väl en sak ifall man träffas på en dejtingsajt och ses i princip direkt, då är det förstås ok. Men om jag dejtade någon jag pratat längre med skulle jag inte bli så glad om han höll på att skriva till andra under tiden. Varför måste man göra det? 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 11:48:21 följande:
    Om jag skulle dejta en kille så skulle jag inte uppskatta att han skriver sexsms och flörtiga meddelanden till andra tjejer nej och jag tycker inte att det är konstigt jag tycker att man tar bort profil på dejtingsida också om man har börjat träffa någon och det blir seriöst. Han får gärna prata med kvinnor om det är familj eller om han kvinnliga vänner men inte på ett flörtigt eller sexigt sätt
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 11:56:37 följande:
    Men allvarligt? Även om man dejtar andra så måste man få lov att ha ett liv, skriva med andra, träffa vänner etc. En kvinna som inte tillåter det blir inte en långvarig dejt. 

Jag misstänker att tjejen skrattar åt det sms och visar för killen. 
    Ja då får hon väl göra det då 
Svar på tråden 💔💔💔