• Anonym (Anonym)

💔💔💔

Hej! Skrivit med en kille lite fram och tillbaka i några år vi är från samma stad och flera gemensamma bekanta. Han valde att flytta från vår stad pga av jobb. Vi bor 6 h från varandra. Han hade förhållande från december 2023- mars 2025, i maj 2025 skriver han till mig på snapchat och vi flörtar ett tag sen försvinner han ett tag och sen hör han av sig till mig igen i augusti vi har pratat lite några gånger i veckan men inte varje dag. Han skrev nästan direkt när vi började skriva igen att han ville träffa mig och det var flörtig stämning mellan oss i augusti och september. Nu idag skrev han att han har börjat träffa en tjej där han bor men dom är inte tillsammans men dom hade tydligen inte träffats så länge. Jag blev väldigt ledsen för jag trodde han var intresserad av mig och ville träffas men nu vet jag inte hur det blir han har inte sagt att han inte vill träffas men det blir svårt med hans jobb för han jobbar nästan varje dag som chef på restaurang och sen blir det svårt med avståndet mellan oss . Han säger förlåt för att han sårade mig och attdet inte är något fel på mig jag hoppas egentligen att han kommer ändra sig och inse att han vill ha mig istället för henne men jag förstår honom också att det är jobbigt med distansförhållande hon bodde närmare honom men det gör ont just nu. Jag förstår inte varför han valde att ta kontakt med mig två gånger fast han visste att jag bodde långt bort det är HAN som har valt att ta kontakt med mig båda gångerna dessvärre så verkar det inte som att han kommer flytta tillbaka på flera år men han har familj i samma stad som jag bor i jag hoppas att han väljer att flytta tillbaka nån gång och att vi kommer träffas då just nu verkar det som att det är avståndet mellan oss som gör det svårt att dejta och ha ett förhållande. Kommer vara ledsen ett tag nu hade hoppats på att träffas i höst eller vinter men så blir det bara skit 💔 Är det helt kört eller ? Kommer aldrig komma över honom är helt förstörd just nu 💔 

• Svar på tråden 💔💔💔
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 11:57:09 följande:
    Kanske därför du inte får någon heller.... 
    Nähe men då är son sagt hellre ensam. Jag kommer alltid vara ärlig punkt slut 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 11:59:02 följande:
    Om jag skulle dejta en kille så skulle jag inte uppskatta att han skriver sexsms och flörtiga meddelanden till andra tjejer nej och jag tycker inte att det är konstigt jag tycker att man tar bort profil på dejtingsida också om man har börjat träffa någon och det blir seriöst. Han får gärna prata med kvinnor om det är familj eller om han kvinnliga vänner men inte på ett flörtigt eller sexigt sätt
    Det är sådan man slutar med när man är seriösa och exklusiva. Vilket de, enligt dig, inte var ännu. 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 11:58:11 följande:
    Vad är det för sanning som ska komma fram? 

Det är inte så att han dejtar båda er två samtidigt. Den dejtar han med och dig har som kompis på snap. 
    Att han inte kan hålla sig till en tjej i taget ? Nej vi har inte varit vänner på snap nu i höst han skrev flörtiga snuskmeddelanden till mig i höst när han hade börjat träffa henne han borde inte ha börjat skriva med mig från början i höst om han hade börjat träffa henne men det valde han att göra av någon anledning 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 12:03:43 följande:
    Att han inte kan hålla sig till en tjej i taget ? Nej vi har inte varit vänner på snap nu i höst han skrev flörtiga snuskmeddelanden till mig i höst när han hade börjat träffa henne han borde inte ha börjat skriva med mig från början i höst om han hade börjat träffa henne men det valde han att göra av någon anledning 
    Ni är inte tillsammans, inte exklusiva och inte ens i närheten av att dejta. Det ni gör är att skriva till varandra på snap. Ibland flörtar han med dig och ibland inte. Han har dig som snap-kompis. 
    Så länge han inte är exklusiv med den andra tjejen så kan flörta med dig. 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 12:02:05 följande:
    Det är sådan man slutar med när man är seriösa och exklusiva. Vilket de, enligt dig, inte var ännu. 
    Han säger att dom inte var exklusiva Ja men hon kanske har en annan åsikt om när dom blev exklusiva 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 12:03:43 följande:
    Ni var inte vänner på snap nu i höst men ändå fick han till att skicka flörtiga meddelande till dig.

Brukar ofta ta emot meddelanden från okända personer på snap du inte är vän med? 

Då bör du sluta med det. 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 12:05:59 följande:
    Ni är inte tillsammans, inte exklusiva och inte ens i närheten av att dejta. Det ni gör är att skriva till varandra på snap. Ibland flörtar han med dig och ibland inte. Han har dig som snap-kompis. 
    Så länge han inte är exklusiv med den andra tjejen så kan flörta med dig. 
    Jag har inte påstått att vi är tillsammans heller ? Och du har ingen aning om vi varit i närheten av dejta och träffas. Det är fortfarande inte ok varken mot henne eller mig
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 12:06:05 följande:
    Han säger att dom inte var exklusiva Ja men hon kanske har en annan åsikt om när dom blev exklusiva 
    Eller så är de inte exklusiva. Exklusivitet är något man pratar om tillsammans. 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-03 12:07:24 följande:
    Ni var inte vänner på snap nu i höst men ändå fick han till att skicka flörtiga meddelande till dig.

Brukar ofta ta emot meddelanden från okända personer på snap du inte är vän med? 

Då bör du sluta med det. 
    Han skrev till mig på messenger 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-03 12:07:40 följande:
    Jag har inte påstått att vi är tillsammans heller ? Och du har ingen aning om vi varit i närheten av dejta och träffas. Det är fortfarande inte ok varken mot henne eller mig
    Enigt tråden så har ni bara planlagt att träffas. Det är inte att vara i närheten av att dejta. 

Varför tror du han skyller på långt avstånd och att han jobbar mycket? 
    Svaret är att han inte vill träffa dig alls. 

Det är endast i ditt huvud ni har varit i närheten av att dejta. 

De flesta är helt ok med att den man dejtar även pratar/skriver med andra så länge man inte är exklusiva. 
Svar på tråden 💔💔💔