• Anonym (Anonym)

💔💔💔

Hej! Skrivit med en kille lite fram och tillbaka i några år vi är från samma stad och flera gemensamma bekanta. Han valde att flytta från vår stad pga av jobb. Vi bor 6 h från varandra. Han hade förhållande från december 2023- mars 2025, i maj 2025 skriver han till mig på snapchat och vi flörtar ett tag sen försvinner han ett tag och sen hör han av sig till mig igen i augusti vi har pratat lite några gånger i veckan men inte varje dag. Han skrev nästan direkt när vi började skriva igen att han ville träffa mig och det var flörtig stämning mellan oss i augusti och september. Nu idag skrev han att han har börjat träffa en tjej där han bor men dom är inte tillsammans men dom hade tydligen inte träffats så länge. Jag blev väldigt ledsen för jag trodde han var intresserad av mig och ville träffas men nu vet jag inte hur det blir han har inte sagt att han inte vill träffas men det blir svårt med hans jobb för han jobbar nästan varje dag som chef på restaurang och sen blir det svårt med avståndet mellan oss . Han säger förlåt för att han sårade mig och attdet inte är något fel på mig jag hoppas egentligen att han kommer ändra sig och inse att han vill ha mig istället för henne men jag förstår honom också att det är jobbigt med distansförhållande hon bodde närmare honom men det gör ont just nu. Jag förstår inte varför han valde att ta kontakt med mig två gånger fast han visste att jag bodde långt bort det är HAN som har valt att ta kontakt med mig båda gångerna dessvärre så verkar det inte som att han kommer flytta tillbaka på flera år men han har familj i samma stad som jag bor i jag hoppas att han väljer att flytta tillbaka nån gång och att vi kommer träffas då just nu verkar det som att det är avståndet mellan oss som gör det svårt att dejta och ha ett förhållande. Kommer vara ledsen ett tag nu hade hoppats på att träffas i höst eller vinter men så blir det bara skit 💔 Är det helt kört eller ? Kommer aldrig komma över honom är helt förstörd just nu 💔 

• Svar på tråden 💔💔💔
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 15:30:05 följande:
    Enäggstvillingar? Vad pratar du om? 

Han mycket heta Linus i andra namn, utan du vet om det. Det är inte ovanligt att man som syskon har samma a dra namn. 
    Men vad är det du inte begriper?! Han har flera syskon bland annat en lillebror som heter Linus och han själv heter Lukas A***** och sitt efternamn och inget annat!!!!
  • Anonym (Laura)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 15:26:24 följande:
    Nej han heter Lukas och det vet jag helt säkert sen har han ett andranamn och efternamn men han heter Lukas i förnamn och nej han har inte en enäggstvilling som heter Linus hans bror som heter Linus är 2 år yngre än honom!!
    Börjar bli lite väl mycket personlig information om killen nu. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Laura) skrev 2025-10-04 16:35:35 följande:
    Börjar bli lite väl mycket personlig information om killen nu. 
    Ja men läs från början vad jag skriver då så jag slipper dela mer information än nödvändigt om honom men det är vissa personer i den här tråden som inte läser eller förstår nåt man skriver och som ska hålla på och vrida och vända på allt jag säger bland annat EpicF
  • Jimmy75
    Anonym (runt runt) skrev 2025-10-04 15:11:35 följande:
    Ok, då misstolkade jag dig. Du skrev "det låter ju onekligen som att han inte har betett sig särskilt schysst mot dig" så jag tolkade det som att du tyckt att han varit just oschysst mot TS.
    Mest jag som var för bekväm för att förklara närmare.
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 16:01:32 följande:
    Men vad är det du inte begriper?! Han har flera syskon bland annat en lillebror som heter Linus och han själv heter Lukas A***** och sitt efternamn och inget annat!!!!
    Ja, du har sagt att han en lillebror. 

Varför pratade du helt plötsligt om enäggstvillingar? 

Även om har en bror som ex heter Linus så kan man mycket väl också heta Linus i andra eller tredje namn. Inget ovanligt. 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 16:52:10 följande:
    Ja, du har sagt att han en lillebror. 

Varför pratade du helt plötsligt om enäggstvillingar? 

Även om har en bror som ex heter Linus så kan man mycket väl också heta Linus i andra eller tredje namn. Inget ovanligt. 
    Därför att du ifrågasätter om det är han jag har sett på dejtingsidan ?! Jaha men nu heter han INTE Linus överhuvudtaget utan är hans BROR som heter Linus i förnamn
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 16:53:58 följande:
    Därför att du ifrågasätter om det är han jag har sett på dejtingsidan ?! Jaha men nu heter han INTE Linus överhuvudtaget utan är hans BROR som heter Linus i förnamn
     Nej, det har jag inte ifrågasatt att det inte skulle vara han. Jag skrev att han mycket väl kan heta som sin lillebror i andra eller tredje namn. Dvs, han han heter Lukas Andreas (ett exempel) Linus. Och hans lillebror kan heta Linus Martin Lukas.

Jag:"Kan mycket väl också vara hans andra namn."

Ditt svar: "Nej han heter Lukas och det vet jag helt säkert sen har han ett andranamn och efternamn men han heter Lukas i förnamn och nej han har inte en enäggstvilling som heter Linus hans bror som heter Linus är 2 år yngre än honom!!"

Varpå jag svarade: "Enäggstvillingar? Vad pratar du om? 
    Han mycket heta Linus i andra namn, utan du vet om det. Det är inte ovanligt att man som syskon har samma a dra namn. "

Var ifrågasätter jag att det skulle vara han du såpå dejtingsidan?? 

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 17:46:27 följande:
    Tror knappast han heter just Lukas Andreas, men ok. 

Då har han väl vara använd namnet Linus då. Men det är inte något du ska bry dig om då det inte angår dig  
    Nähe men han heter Lukas Anders iaf sen får du tror vad du vill
Svar på tråden 💔💔💔