BIM december 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan.
Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️
Jag har bim på lördag och beställde hem gravtest igår. När de kommer ska jag nog våga mig på att testa :)
Spännande 😍 hoppas du får se något!

Jag ser också något, men tunt så gissar på spök. Brukar inte använda RFSU (tycker generellt att deras ÄL-remsor är sämst, och har för mig att deras grav-remsor är ganska så okänsliga?). Men de har nyligen bytt ut sina test alltså?
hoppas det ändå är något, som visar sig bättre på nytt test 🤗❤️
Spännande 😍 hoppas du får se något!
Jag ser också något, men tunt så gissar på spök. Brukar inte använda RFSU (tycker generellt att deras ÄL-remsor är sämst, och har för mig att deras grav-remsor är ganska så okänsliga?). Men de har nyligen bytt ut sina test alltså?
hoppas det ändå är något, som visar sig bättre på nytt test 🤗❤️
Är på dag 24 och ägglossningen känns fortsatt långt ifrån. kanske inte ens blir någon denna månad. Men försöker hålla modet uppe.
Skönt att du ändå ser framemot ett nytt år! 2025 känner man sig rätt färdig med nu..
Hur går det för alla? Vilken dag i cykeln är ni på och hur mår ni? 🤗
Jag är 10 dpo idag (bim imorgon/ev onsdag), och är inte jättehoppfull. Förvisso har jag inte haft lika mycket spottings som jag brukar ha (knappt något), men testat negativt och vet om att jag ägglossade från min sämre sida som inte har äggledare (iom jag gjorde spolning och ultraljud denna cykeln). Tempen är under coverline idag också.
Känner mig inte lika ledsen som tidigare månader under hösten. 2025 har varit ett jävla skitår och någonstans så ser jag ändå fram emot att få lämna det bakom mig och att 2026 kommer bli bättre ❤️
ÄL +4 så låååångt tills man vet mer. Tänker inte testa denna gången utan inväntar fint bim och ser hur det verkar vara. Försöker att hålla mig neutral så kanske inte besvikelsen blir allt för stor. Men just nu mellan äl och bim lever man lite på hoppet och det är ju faktiskt himla härligt. Ungefär som att ha en oskrapad triss i plånboken haha!
2025 har varit ett riktigt rövår! Hoppas fortfarande på att det kan få ett fint avslut men annars ser jag riktigt mycket fram emot ett snällare 2026.

Superpositivt ägglossningstest idag ☺️ Brukar ägglossa lite varierande, vissa cykler på dag 11 som idag, dag 16-17 vissa cykler. Alltid 13 dagars lutealfas dock. Uppdaterar BIM-listan.
1/12 - Ayla ➖