BIM december 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan.
Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️
Ugh, min ÄL verkar bli sen denna månad. Den är aldrig sen så känns inte toppen, eller så växer det till sig ett rejält toppenägg, jag kan ju hoppas på det 😆 Känns i kroppen att ÄL är på gång och det har varit nästan positivt men varför slår inte testet om för?! Drygt. Hemma med sjukt barn också så har ju alldeles för mkt tid till att fundera och grubbla 😂
Stort grattis dom nya plussen 🥳😍
Så kul! vilken start på december tråden!🥳🤩
grattis grattis!!
jag har inte vågat testa än, håll tummar och tår för mig♥️
Mensen dök tyvärr upp idag som jag anade. Men hinner med en bim till i december så hänger kvar ☺️
1/12 - Ayla ➖
4/12 - Zozoi ➕️
4/12 - Anonym4042 ➖
5/12 - Filippa ➕️
5/12 - hejasommaren ➕️
6/12 - Anonym (Elen) ➖
7/12 - Lavi
9/12 - Vallmo93
9/12 - Elly
12/12 - Tjej90sve
13/12 - Labella9
14/12 - Nemi
14/12 - Elisand
15/12 - En som längtar
16/12 - Otålig!
17/12 - Juliflicka
17/12 - Längtar innerlig
17/12 - Kattan93
20/12 - Mioio
20/12 - Bebo7890
22/12 - Babysheep
26/12 - Hemliganatta
26/12 - Jullan00
28/12 - Grönbär
30/12 - Ayla
30/12 - Anonym (Elen)
30/12 Anonym4042
Symptom - Foglossning
Son 1 kom vid vecka 20
Son 2 kom vid vecka 4
Son 3 kom vid vecka 12
Missfall kom vid vecka 8
Nuvarande graviditet kom vid vecka 4 igen nu alltså... :/
Ja, man kan ha det så tidigt. Relaxinen peakar vid ÄL och sen sjunker. Men, blir man gravid så utsöndras det vidare och ökar. Och ja... idag när jag vek tvätten och tog ett stort kliv ut till sidan så visade den sig igen.. så ont! Nu hugger det till i SI-leden på vänstra sidan hela tiden sen nån timme tillbaka.
Nån mer som har besvär som jag? 🙈 kryckor har jag hemma och räknar med rullstol mot slutet... 🤓

Symptom - Foglossning
Son 1 kom vid vecka 20
Son 2 kom vid vecka 4
Son 3 kom vid vecka 12
Missfall kom vid vecka 8
Nuvarande graviditet kom vid vecka 4 igen nu alltså... :/
Ja, man kan ha det så tidigt. Relaxinen peakar vid ÄL och sen sjunker. Men, blir man gravid så utsöndras det vidare och ökar. Och ja... idag när jag vek tvätten och tog ett stort kliv ut till sidan så visade den sig igen.. så ont! Nu hugger det till i SI-leden på vänstra sidan hela tiden sen nån timme tillbaka.
Nån mer som har besvär som jag? 🙈 kryckor har jag hemma och räknar med rullstol mot slutet... 🤓
Jag har BIM 9/12. Har sedan i tisdags haft mensvärk som kommer på kvällarna. Sitter just nu och pluggar med molande mensvärk som kommer och går. Det är bara på kvällen det har vart så. Någon som har vart med om samma?
Har även huvudvärk som kommer och går. Mensvärken är ibland väldigt kraftig, gör lika ont som när man har mens typ.
Är nästan 100% säker jag kommer få min mens snart. Men blir lite orolig att något är fel med sådan stark smärta som kommer och går.
Min BMI idag och nu ska jag sluta testa 😄
Jag har en fråga om cervixsekret för er som följer med sånt. Varning för TMI nedan.
Mitt fertila sekret brukar börja med en rejäl "blobb", som riktigt färsk äggvita. Seg, halvgenomskinlig och väldigt fast i konsistensen.
Dagen efter blir sekretet glattare, rikligare och rinnigare, kan lämna spår i trosan. Det håller i sig 1-2 dagar innan det blir tunnare och mindre och försvinner sedan helt.
Vilket sekret är egentligen det mest fertila? Det sega första? Eller det hala rinniga?