BIM december 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan.
Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️
Glad gubbe!! Äntligen! Nu är nästa mål att se tempen höjas och då har jag nått i mål med att få igenom en ägglossning! Har tagit myo-inositol denna cykel så klar förbättring från ägglossning på dag 43 från förra cykeln till dag 28! Eller så är det slumpen.. men oavsett är det ju stor skillnad.
Skönt att höra att vi är fler som delar detta! kan verkligen också rekommendera heminsemination om ägglossning bara leder till press & stress under schemaläggning! vi har försökt ett bra tag och det har varit påfrestande. Dom senaste 3ggr har vi kunnat maximera på ett helt annat vis sedan vi började med heminsemination, vi har sex om vi har lust & annars har vi kört på med spruta nästan alla andra fertila dagar. Innan kanske vi lyckades få till en dag med sex under fertila dagar, om ens nått. Känner mig mer hoppfull nu!
Om det är någon som lyckats med heminsemination, dela gärna med er.
Hjälp! Vad tror ni? Det är inte morgonurin. Bim-1 eller 2. Är det för svagt? Jag är livrädd?
Testade i förrgår då var det ingenting

Hjälp! Vad tror ni? Det är inte morgonurin. Bim-1 eller 2. Är det för svagt? Jag är livrädd?

Wow tack! Jag hoppas pluset vill stanna ❤️
Kan säga att jag testat både bim-4 och bim-3 med klart negativt test. Först idag det syns pytte