• Zozoi

BIM december 2025

Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.

Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan. 

Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️

• Svar på tråden BIM december 2025
  • Labella9
    Anonym (Elen) skrev 2025-12-03 19:17:19 följande:

Mensen dök upp idag 💔 tog såklart väldigt hårt och blir bara så ledsen över att aldrig lyckas, ska hela 2025 gå utan ett + detta året oxå?😭 
    Uppdaterar BIM listan och tror jag kan stanna kvar för enligt NC kommer mensen 30/12 igen
    1/12 - Ayla ➖
    4/12 - Zozoi ➕️
    4/12 - Anonym4042
    5/12 - Filippa ➕️
    5/12 - hejasommaren ➕️
    6/12 - Anonym (Elen) ➖
    7/12 - Lavi
    9/12 - Vallmo93
    9/12 - Elly
    12/12 - Tjej90sve
    13/12 - Labella9
    14/12 - Nemi
    14/12 - Elisand
    15/12 - En som längtar
    16/12 - Otålig!
    17/12 - Juliflicka
    17/12 - Längtar innerlig
    17/12 - Kattan93
    20/12 - Mioio
    20/12 - Bebo7890
    22/12 - Babysheep
    26/12 - Hemliganatta
    26/12 - Jullan00
    28/12 - Grönbär
    30/12 - Ayla
    30/12 - Anonym (Elen)

skickar såklart stora grattis till er som fått era plus i tidig julklapp ❤️❤️🎁

Kram! ❤️❤️❤️ Tillåt dig vara ledsen. Och sen tar vi nya tag. Ditt plus kommer.
  • Bebo7890

Grattis till alla som fått positivt. 🥳 

har Inte varit så aktiv då livet kommit mellan, men undrar vilka ägglossnings tester ni använder? Digitala eller kör ni stickor? 🙂 jag har kört bägge men denna månad kör jag bara digitala de känns lättast. 

Både jag och min man jobbar lite oregelbundet så de kan vara svårt att mysa till de men täckt många dagar men inte fått positivt ägg test ännu är mitt i tracking och hitta den snart!! 

vi har försökt i till och från hela 2025 och hoppas på denna månad. Men vill ju inte heller ha förhoppningar man blir så ledsen när mensen kommer 

• Anonym (längtar innerligt)
    Hejasommaren skrev 2025-12-03 06:47:22 följande:

någon som ser vad jag ser? 😭
    Jag ser! 😍❤️

Vad tråkigt Elen! Svårt att skriva nåt tröstande men jag skickar en kram och känner med dig! Hoppas på ett nyårsplus! ❤️❤️✊🏻✨

Själv ligger jag vaken i vargtimmen och kan inte sova. Tankarna maler i huvudet om man tajmat allt bra. Vad charmigt det är att försöka bli gravid 😂😅 

Har tempat sedan en vecka tillbaka och har haft lite blandad temp (är ju nybörjare så jag kanske har kollat fel/ojämnt). Tempen har varit 36,46 som högst men annars legat på 36,2-nånting hela veckan. Men, jag har legat vaken så här på morgonen flera ggr. 

Anonym (Elen) skrev 2025-12-03 19:17:19 följande:

Mensen dök upp idag 💔 tog såklart väldigt hårt och blir bara så ledsen över att aldrig lyckas, ska hela 2025 gå utan ett + detta året oxå?😭 
    Uppdaterar BIM listan och tror jag kan stanna kvar för enligt NC kommer mensen 30/12 igen
    1/12 - Ayla ➖
    4/12 - Zozoi ➕️
    4/12 - Anonym4042
    5/12 - Filippa ➕️
    5/12 - hejasommaren ➕️
    6/12 - Anonym (Elen) ➖
    7/12 - Lavi
    9/12 - Vallmo93
    9/12 - Elly
    12/12 - Tjej90sve
    13/12 - Labella9
    14/12 - Nemi
    14/12 - Elisand
    15/12 - En som längtar
    16/12 - Otålig!
    17/12 - Juliflicka
    17/12 - Längtar innerlig
    17/12 - Kattan93
    20/12 - Mioio
    20/12 - Bebo7890
    22/12 - Babysheep
    26/12 - Hemliganatta
    26/12 - Jullan00
    28/12 - Grönbär
    30/12 - Ayla
    30/12 - Anonym (Elen)

skickar såklart stora grattis till er som fått era plus i tidig julklapp ❤️❤️🎁

• Hejasommaren
    Anonym (längtar innerligt) skrev 2025-12-04 04:18:40 följande:
    Jag ser! 😍❤️
    Tack för att du tog dig tid att svara 🥺 jag testade precis med vanligt digitalt och det sa Gravid 😭
  • Hejasommaren
    Anonym (längtar innerligt) skrev 2025-12-04 04:29:19 följande:

Vad tråkigt Elen! Svårt att skriva nåt tröstande men jag skickar en kram och känner med dig! Hoppas på ett nyårsplus! ❤️❤️✊🏻✨

Själv ligger jag vaken i vargtimmen och kan inte sova. Tankarna maler i huvudet om man tajmat allt bra. Vad charmigt det är att försöka bli gravid 😂😅 

Har tempat sedan en vecka tillbaka och har haft lite blandad temp (är ju nybörjare så jag kanske har kollat fel/ojämnt). Tempen har varit 36,46 som högst men annars legat på 36,2-nånting hela veckan. Men, jag har legat vaken så här på morgonen flera ggr. 

Vet precis hur det är med grubblandet! Så svårt att föreställa sig hur försöka-göra-barn-karusellen är innan man är inne i den. Håller alla tummarna för dig! 🌸

jag delar min kurva om den kanske är till hjälp för dig eller någon annan. Jag vet att man ibland stirrar sig blind på tempen och undrar om den ser ?rätt? ut. Men som min kurva visar kan den i stort sett se ut hur som helst 😅 jag har PCOS och väldigt oregelbunden (och ofta utebliven) ägglossning. Man ser tydligt på min hoppande temp att jag har hormonell obalans - men även i dessa situationer så ser man ändå till slut en temphöjning efter ÄL. 
    Hejasommaren skrev 2025-12-04 04:59:38 följande:
    Vet precis hur det är med grubblandet! Så svårt att föreställa sig hur försöka-göra-barn-karusellen är innan man är inne i den. Håller alla tummarna för dig! 🌸

jag delar min kurva om den kanske är till hjälp för dig eller någon annan. Jag vet att man ibland stirrar sig blind på tempen och undrar om den ser ?rätt? ut. Men som min kurva visar kan den i stort sett se ut hur som helst 😅 jag har PCOS och väldigt oregelbunden (och ofta utebliven) ägglossning. Man ser tydligt på min hoppande temp att jag har hormonell obalans - men även i dessa situationer så ser man ändå till slut en temphöjning efter ÄL. 
    Kul att läsa! Att se orden svart på vitt på ett digitalt test känns liksom lite extra bra. Grattis! ✨😍

Tack för att du delar din tempkurva! Är FertilityFriend en gratissida eller måste man ha nån typ av prenumeration? Jag lägger just nu bara in min data i appen hälsa på iPhone, men gissar att man kanske borde föra in den i nåt för att kunna läsa av den bättre. 
  • Hejasommaren
    Anonym (längtar innerligt) skrev 2025-12-04 05:41:48 följande:
    Kul att läsa! Att se orden svart på vitt på ett digitalt test känns liksom lite extra bra. Grattis! ✨😍

Tack för att du delar din tempkurva! Är FertilityFriend en gratissida eller måste man ha nån typ av prenumeration? Jag lägger just nu bara in min data i appen hälsa på iPhone, men gissar att man kanske borde föra in den i nåt för att kunna läsa av den bättre. 
    Jag kör gratisversionen på appen och det räcker alldeles utmärkt. Gillar skarpt! Har även haft premom parallellt men den kunde inte alls läsa av min PCOS på samma sätt och tog inte riktigt samma hänsyn till temperaturen. 
  • FLundvall
    Hejasommaren skrev 2025-12-04 04:33:17 följande:
    Tack för att du tog dig tid att svara 🥺 jag testade precis med vanligt digitalt och det sa Gravid 😭
    Åh, grattis! Det blir så på riktigt att se det stå där! 💞

Jag fortsätter att testa varje dag fast jag redan har fått strecken tre dagar på raken 🤣 Om det här går hela vägen så är det här vårt sista barn och jag vill njuta o maxa 🙈
  • Lalviv

Så kul! vilken start på december tråden!🥳🤩
    grattis grattis!!
    jag har inte vågat testa än, håll tummar och tår för mig♥️

Svar på tråden BIM december 2025