BIM december 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan.
Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️
Det var inte ett spökstäck på äl+10,
så nu vågar jag också lägga in mig på listan.
Plussade igår morse, ett tydligt streck som kom direkt! Det kändes helt sjukt att det fungerat på första försöket. Ikväll var det rosa på pappret när jag torkade mig så ställer om från glädje och hopp till att det är en kemisk graviditet/ missfall på gång.
Någon som fått rosa flytning runt BIM men där det ändå gått bra?
Det var inte ett spökstäck på äl+10,
så nu vågar jag också lägga in mig på listan.
Plussade igår morse, ett tydligt streck som kom direkt! Det kändes helt sjukt att det fungerat på första försöket. Ikväll var det rosa på pappret när jag torkade mig så ställer om från glädje och hopp till att det är en kemisk graviditet/ missfall på gång.
Tempen fortsätter att vara hög. Inga symptom men jag har varit väldigt lös i magen (ursäkta info!) igår och idag. Det brukar jag aldrig vara. Enligt chatgpt är det snarare synonymt med mens på gång så jag läser inte in nåt i det. Tänkte inte tempa nåt mer för jag vill inte veta vad tempen säger, men det är ju lite samma med att jag inte vill testa tidigt. Jag vill ju helt enkelt inte få nåt negativt besked. Lever hellre i vänta-in-bim-bubblan.
Ja, ja. Bim imorgon och ingen mens så än finns det hopp, men är inställd på mens.
Jag har inte tempat hela lutealfasen så man kanske inte kan kolla på denna?

Tack för all pepp ❤️ Skönt att höra att flera varit med om liknade! Inga fler rosa flyktingar eller blod än så länge. Och inget ont i magen.
Så hoppet lever och någonstans mellan alla dessa känslor är det bara att gå till jobbet som vanligt 😅