BIM december 2025
Hej! Här är tråden för alla som försöker få barn och har BIM i december.Skriv gärna en kort presentation om dig själv och lägg in dig på listan här nedan.
Nu hoppas vi på massa magiska december plus. Lycka till ❤️
Hoppar in här!
ny på sidan och i tråden.
ÄL 5/12 testade med ägglossningstest (hjärtats)
BIM 20/12
försökt sedan augusti
är 39 år, två pojkar sedan innan som är 25 och 12
kan någon lägga in mig på BIM listan? Fattar inte hur jag gör 🙈
Hoppar in här!
ny på sidan och i tråden.
ÄL 5/12 testade med ägglossningstest (hjärtats)
BIM 20/12
försökt sedan augusti
är 39 år, två pojkar sedan innan som är 25 och 12
kan någon lägga in mig på BIM listan? Fattar inte hur jag gör 🙈
Kopiera bara listan och skriv in ert eget namn och datum i den. 😊
Blöööhhh....
Vet inte varför men hade verkligen fått upp hoppet senaste dygnet. Många tecken: Potentiell nidblödning i fredags, mer ömma bröst än vanligt och ingen känsla av att mensen är på väg. Testade imorse (igen)- på BIM och det är KRITVITT (igen). Kan inte iallafall mensen komma så att man kan börja om igen?? HATAR.
Fick negativt tidigt test idag men de rosa har försvunnit och tant röd har inte dykt upp ännu och bim är 18-20, tack för tips om hur man gör med listan!
Tempen fortsätter att vara hög. Inga symptom men jag har varit väldigt lös i magen (ursäkta info!) igår och idag. Det brukar jag aldrig vara. Enligt chatgpt är det snarare synonymt med mens på gång så jag läser inte in nåt i det. Tänkte inte tempa nåt mer för jag vill inte veta vad tempen säger, men det är ju lite samma med att jag inte vill testa tidigt. Jag vill ju helt enkelt inte få nåt negativt besked. Lever hellre i vänta-in-bim-bubblan.
Ja, ja. Bim imorgon och ingen mens så än finns det hopp, men är inställd på mens.
Positivt test bim - 2, nu hoppas jag det vil fortsätta åt rätt håll bara, haft en del missfall.
Till alla som kämpar, ni är riktiga krigare som reser er efter negativa resultat. Vill bara skriva att jag kämpade i åtta år med ivf och allt. Har nu en fyraåring utan ivf. Plussade nu utan ivf. Kroppen är oförutsägbar och tiden med.
Har inte skrivit in mig i listan, tycker den stressar mer än vad den ger.

Positivt test bim - 2, nu hoppas jag det vil fortsätta åt rätt håll bara, haft en del missfall.
Till alla som kämpar, ni är riktiga krigare som reser er efter negativa resultat. Vill bara skriva att jag kämpade i åtta år med ivf och allt. Har nu en fyraåring utan ivf. Plussade nu utan ivf. Kroppen är oförutsägbar och tiden med.
Har inte skrivit in mig i listan, tycker den stressar mer än vad den ger.