Vaccination
Gick det hur bra som helst?
Uppstod det några komplikationer?
Oavsett vad man tycker om det så får äldre tonåringar bestämma själva. Från 16 år kan de själva boka vaccination utan föräldrars inblandning. Då görs en mognadsbedömning.
Ursäkta, att jag inte hunnit svara i tråden, då jag jobbar heltid och har inte haft möjlighet att svara. Jag förväntade mig inte så här många svar och reaktioner, då ämnet verkar beröra.
Jag ville skapa en diskussion och få lite input, seriösa input alltså, inte smutskastning och personliga påhopp.
Om ni läser mitt första inlägg så förstår ni att jag inte är en antivaxxer.
Jag återkommer med repliker.
Mvh
Detta med vaccin och covid är ett sett att avliva vissa typer.
Hela covid är en bluff tvinga befolkningen att ta vaccin. När det inte är en real sjukdom.
Hela covid är en bluff tvinga befolkningen att ta vaccin. När det inte är en real sjukdom.
Som att behöva 5 olika doser med rävgift. Folk vaccinerar sig bara för att varje år men det behövs inte för det är en fejk sjukdom.
Ursäkta, att jag inte hunnit svara i tråden, då jag jobbar heltid och har inte haft möjlighet att svara. Jag förväntade mig inte så här många svar och reaktioner, då ämnet verkar beröra.
Jag ville skapa en diskussion och få lite input, seriösa input alltså, inte smutskastning och personliga påhopp.
Om ni läser mitt första inlägg så förstår ni att jag inte är en antivaxxer.
Jag återkommer med repliker.
Mvh
Som att behöva 5 olika doser med rävgift. Folk vaccinerar sig bara för att varje år men det behövs inte för det är en fejk sjukdom.