• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nova 68

Beundrar dig vännen kram ni finns i mina tankar hela tiden kram på dig vännen

// Vill så gärna bli gravid
  • fru bengtsson

Therese: Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni "får" den gamla tråden av redaktionen på något vis...
    Vill också tacka dig för att du orkar starta en ny tråd så vi får fortsätta följa er!

Kramar, Angelica

• lurksmulan

Ja tack för den nya tråden! Vad skulle vi annars ta oss till?!

• Heffaklumpens mamma

Starkt att starta ny tråd och jag hoppas ni komemr få alla inläggen i förra tråden när det är dags. Tänker varje dag på er och lille Tille och beundrar er styrka.

Lille Tille har gjort underverk den stund han får vara med oss!! Stora kramar till Tille!!!!

• neeke72

Hej.
    Vart orolig att vi inte skulle få följa er längre...
    Ha en bra födelsedag LIAM....
    Du e världens bästa storebror....
    Hälsa Tille och Dea...

Kram på er

Cornelia 050403
  • Therese6699

Hej, jo lilleman ligger och sover och Nicklas och Liam ska snart ned på stan och köpa presenter för pengar han har fått.

Okey att dom tog bort den förra tråden, men en liten förvarning hade varit bra.. sedan hoppas jag verkligen att inläggen finns kvar..

• Ina05

Stora grattiskramar på födelsedagen storebror Liam!

Massor av kramar till hela familjen!

Vi tänker på Tille!

Catarina, Pekka och Theo

• Luffarmor

Gumman tänk att du ännu orkar starta upp en ny tråd. Det var ju lite tråkigt på den gamla, så nu får vi ta nya tag o gööra denna lika varm o kärleksfull.
    Hoppas att du kan få tag i den gamla så Liam får läsa att vackert som har skrivits om honom.

Hoppas på en bra kväll

Stolt mamma till Rasmus
  • tjötas

hoppar genast in och sänder mitt varmaste deltagande! Snart kommer den här tråden vara lika välbesökt som den förra... Stärkande kramar till dig och din familj, Therese!

• Ståhlis

Jag har skrivit förut, och gör det nu igen då Tilles öde har berört mig som inget har gjort tidigare. Det finns inget som oroar mig mer än att förlora mina barn. Det måste vara fruktansvärt, i alla fall i början innan man kan acceptera det (jag avundas eran styrka) att ens barn ska gå bort i en obotlig sjukdom. Ge Tille, storebror och er själva en rejäl styrkekram från mig!

Svar på tråden Tilles tråd