• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • wronca

Hoppas också att du kan få ta del av dem!!!

Massor av kramar till er

• Molina

Grattis Liam hoppas du får en trevlig födelsedag med mycket tårta och paket.
    Hoppas även att lilla Tille får en bra dag med sin familj.

• Cingla

Hej Gumman! Har hittat dig nu. Tänker på er ännu mer nu och jag hoppas du orkar ett tag till. Vi finns här för er! Du glömmer väl inte det!! Hur är det med lilleman? O hur har Liams födelsedag varit hittills? Du behöver inte svara, bara om du vill.

Min man hälsa så mycket till er, han sitter i soffan bakom mig o hojtar! Min snart 13 åriga son ringde förrut då du var på radio. Han tänker oxå mycket på er.

Tusen miljarder kramar!!!

• ripcurl

Grattis Liam på födelsedagen! Liksom många andra tänker jag mycket på er och beundrar er styrka och lille Tille som trots sin litenhet uträttat storverk genom att upplysa oss alla om Epidermolysis Bullosa och förhoppnigsvis bidragit till att forskare snart kommer på ett botemedel. Stora kramar på er alla- ni finns i mitt hjärta!

• Klatermaja

Måste bara säga att jag beundrar dig Therese som mitt i all sorg OCH glädje och alla andra känslor orkar starta en ny tråd! Din ork får mig som sjuk i tvångssyndrom och depression att häpna och du ger mig sådan styrka! Kämpa på och tappa inte orken!

*styrkekramar till Tille med familj*

/Kristina och Daniel

/Klatermaja
  • Diwa

Stort grattis till Liam idag ()
    Hoppas ni får en jättefin dag []
    Med massa paket, lek och skoj []
    Tårta, godis och besök oxå []

Önskar en bra dag till er allihop=)

• heddeliini

Har länge följt med tråden men inte fått mig för att skriva. Dumma jag.

Vill önska Liam grattis på födelsedagen och hela familjen en fin dag. Tänker på er!

• lemoira

Tack Therese för att du startar en ny tråd, vi är ju så många som vill följa Tille till slutet och ge er stöd och tröst.

• Arctura

Therese--> Oj vad jag blev rädd när jag inte hittade tråden Vad bra att du gjort en ny och hoppas nu att denna får fortsätta!!

Ha en bra eftermiddag och kväll, hoppas Liam får många fina stunder att minnas med sin lillebror på sin födelsedag!!

Kram till hela familjen fråm Cissi, Lucas och Nova i Östersund!!

• Ester1

Hej Therese!
    Vad glad jag blir att du orkade starta en ny tråd. Hoppas ni i familjen haft en bra dag. Ska ni ha något födelsedagskalas för Liam idag? Vad härligt för honom att få ha sin lillebror med på sin födelsedag. Usch, jag tårögd bara jag tänker på det.
    Stor KRAM till Liam på hans DAG!
    Kram till er Therese och Nicklas. En lätt liten puss på Tilles panna.

Svar på tråden Tilles tråd