• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • MuminMy

Therese har fått besked, hon får berätta om hon vill.

/my - sjalmamma och effellare
  • Therese6699

Det är ändå ett okey beslut. Kanske var det dags att byta ändå. Det var så himla många sidor och jag får tillgång till tråden så jag kan ta ut alla inlägg.

Så låt oss fortsätta här. Nu ska jag ta och gå ifrån datorn antagligen hela kvällen, bara så ni vet.

• flingflong
    Snälla alla. Kan inte diskussionen sluta nu om det var fel eller rätt. Huvudsaken var ju att Therese med familj får tillgång till tråden så de kan spara den. Vi kan väl fortsätta här och visa vårat stöd?!
  • LillemanTösa

Heej goa goa Familjen..
    Satt här på jobbet och fick en fråga vart er tråd tatt vägen..höll på att ramla av stolen.."Doo" puh..Glad att Ni är här igen..Vi skrivs sen..KRAM KRAM Familjen Kärlek...

• Amorella

Jag lyckades leta upp den bild jag klistrade in i inlägget imorse, så nu klistrar jag väl in den igen - även om den gamla tråden kanske kommer tillbaks. Hoppas den gamla tråden snart kommer igen så kan vi kanske glömma alla tråkigheter som har varit idag...

Ett stort grattis på födelsedagen till Liam
    och
    många kramar till hela Tilles familj!

Och tack till Therese som orkade dra igång en ny tråd...
  • Trikarn

ha en toppendag hela familjen =) e till att Tille får Låna några ballonger från Liam att titta på =)

• MuminMy

är det någon / några som "photoshoppat" några bilder på Tille? Skulle du Therese vilja att vi gjorde det?

/my - sjalmamma och effellare
  • Sladdis

Krama Liam och säg grattis och mys ordentligt med lillkillen!!

Hoppas ni får en lugn och skön kväll!!

Kramisar Familjen Gradin

Svar på tråden Tilles tråd