• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • annez

Hörde intervjun på P4 idag och jag kunde inte hålla tårarna tillbaka.

Håller även med ALLA andra att det är trist att den gamla tråden försvann, riktigt LÅGT att ta bort den. Hoppas verkligen att ni får tillgång till allt som skrivit där.

Vill sända er värmande tankar och ge er en massa styrkekramar så att ni orkar kämpa vidare.

Och GRATTIS LIAM på födelsedagen.

kram

• Emmerdale forever

Stor kram till hela familjen från mig!!

• Ståhlis

JA! Glömde..såklart ett grattis till Liam också!

• Bonus

Har också mest bara läst delar av tråden... Blir så rörd och kan inte först hur man som förälder kan vara så starka som ni..Tänker mycket på er !!! hoppas att ni får en fin dag tillsammans med födelsedagsbarnet Grattis!!!

• Pockadockan

Therese: Alla inlägg i gamla tråden finns kvar. Muminmy skrev i en annan tråd att dom inte är borta utan bara "opublicerade" så ni kommer nog kunna få tillgång till dom.

• Visslan

Nu finns den gammla tråden igen.. joiihoo..

• Therese6699

Dom har beslutat att lägga tillbaka den gamla tråden, men ta bort vissa inlägga.

Jag är så otroligt lättat så jag bara grinar.. vet inte om jag klarat av att alla inlägga var borta.

TEss

• Sarao71

Har en dotter som fyller 6 mån. nästa vecka och kan inte föreställa mig hur det skulle vara att gå igenom det ni nu går igenom!

Många kramar till heeela familjen och grattis på födelsedagen till storebror!

• Antigone

Bor i Skåne- långt från er......men ni dyker upp i mina tankar lite närsomhelst......ni känns väldigt nära i hela vår familjs hjärta!
    Tänker på er!

• Pockadockan

Vad skönt att höra therese!

Svar på tråden Tilles tråd