• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Moa och Max

Jag hoppas att jag kan vara så stark som ni 2 är om jag får ett så sjukt barn någon gång! Kan inte för mitt liv förstå hur ni mår eller tänker men jag håller tummen sten hårt för att ni kommer å klara av Tilles bortgång bra. Han är så otroligt söt och hans ögon är de sötaste å snällaste ögon som jag sett. Dom speglar SÅ mycke både sorg å glädje. Trotts att han är en så liten parvel så lyser de kärlek om han.

Många styrke kramar till er alla i familjen

• Pockadockan

har dom lagt in den gamla tråden igen redan nu? jag hittar den inte...

• Clown

Åh, vad härligt att den gamla tråden får bli kvar! Jag blev så upprörd så jag ville bara skrika, kan förstå hur DU måste ha känt Therese. Så mycket tid och engagemang du lagt ner här, och så tar de bara bort alltihopa! Helt otroligt..

Glöm inte bort nu att skriva ut alla härliga hälsningar innan de försvinner igen, och ta hand om varandra nu!
    Kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• Klatermaja

Jag hittar inte heller tråden *snyft*

/Klatermaja
  • fru bengtsson

jag hittar den inte heller....

• Clown

Dom håller kanske på att rensa den just nu?

• Therese6699

Mmm dom kanske inte har fått upp den än.. antar att dom skulle ta bort dom inläggen som inte följde reglerna. Det kanske tar ett tag : )

• Pyris

Vad glad jag blir för eran skull att tråden får finnas kvar.

Svar på tråden Tilles tråd