Go morron Underbara Ni..
Solen strålar på er, va härligt!
Här är det mulet, men vad gör väl det?? Fåglarna kvittrar..
Hoppas ni sovit så gott inatt, så tätt & så lungt, i varandras andetag..
Idag ska vi träffas hela min lilla familj, min mamma & hennes Håkan, min lillasyster & hennes Johan, mina bröder och mormor & Berra..och så vi då förstås..
Vi ska gå ut och äta middag idag, men vi har inte bestämt vilken restaurang än, vi har några att välja på. Ja, det ska bli så mysigt, det är tre veckor?! sedan jag såg mamma..ojoj..kramkalas..mmm..Hon bor ju i Borås numer..så Lycklig & Kär..
Sen ska jag nog ta en tur med biilen till Kooonstaaapeln ikväll..hehe..Maria..mysa lite..och prata Massor..
Tessan..joggingtur..puh! Jag blir alldeles matt av bara tanken..hur gör man när man joggar?? Tacka vet jag promenader...ja, och så har jag fått en förfrågan om jag vill hjälpa till med en inridning av ett yrväder på 3 år..hm *sväälj*..eehh..jag ska nooga överväga saken..*fegis* eller kloker..det märks..
Minneslunden sen då..åh, det blir nog skönt. Ta ett djupt andetag och Känn..Kärleken, Hoppet, Modet, Sorgen, och Styrkan Ni har, genom Er så Vackra, Självklara, Osjälviska och Stora Kärlek, till Tille, till Varann, och Livet..
Ett steg, dag för dag..
Ha en riktigt Bra Dag, och ge mormor & morfar en så Go Kram..och säg Tack..för att Ni gjort Mig till en del av den människa jag är idag..
Många Kramar till Er, mamma Therese & pappa Nicklas..Ni Är så Bra, så Kloka, så Modiga..så fulla av Kärlek Ni är..
Jag är Stolt att vara ......, jag är Stolt att va den jag är..
(Ainbusk)
(det ska ju stå kvinna där, men den gäller ju er båda..)
Många Varma, Trygga, Leendes Kramar kommer till Er, höj era ansikten mot hilmen och Känn..Vad Ni Älskar, Hoppas & Tror..på Allt som Livet Ger..gott och ont..Ni Vågar, Ni kan & Ni Vill.
Kram Kram Kram Kram
Tille..du..i Mitt Hjärta..Varmt, Ömt & Leendes.. för Alltid..