Inlägg från: LillemanTösa |Visa alla inlägg
  • LillemanTösa

Tilles tråd

Go kväll i stugan...

Tacokväll hos Familjen Kärlek..mmm..va gott..ja, man kanske skulle sätta sig i bilen och kika förbi hos er..japp, jag kommer om 7 timmar då..

Ni verkar ha haft en bra dag..det är bra.

Vi har varit i stan, och efter det så åkte vi hem till min mormor, där bjöds det på en uuunderbart GOD Fläskfilegryta..mm..har tagit receptet..

Nu ligger Melle och sover, Janne är hos grannarna och dricker Öl..eh..saft saft hallonsaft..och själv sitter jag här och "pratar" lite grann, med er goa Ni..ska snart poppa lite popcorn, sätta på en bra film och kura ner mig..

Ha en riktigt mysig fredagskväll underbara mamma Therese & pappa Nicklas..KRAM på er..åh, så gott

Vi skrivs imorron igen..

Många Trygga, Hoppfulla, Leendes Kramar kommer till Er Alla..
    Kram Kram Kram Kram Kram

Tille liten..i mitt Hjärta..så Tryggt, så Varmt, så Leendes..

• LillemanTösa

Just det ja..Familjen Kärlek har fått ett paket idag..

Det är från botten av våra Hjärtan..Till Er..TiL ER..

För att Ni är dom Ni är..på det sätt Ni Älskar, Hoppas, Tror och Lever..för att Ni lät oss få Uppleva Er & Tilles så Oerhört Osjälviska Kärlek..den Största Kärleksförklaringen jag nånsin sett..

TACK..TACK..

Vi finns här..när ni Skrattar, när ni Gråter, när ni Hoppas, när ni Tror..när än ni Behöver..finns vi här..och tar emot..Tryggt, Leendes, Mjukt..fulla av Förundran & Styrka..För Er, Med Er..

• LillemanTösa

Till ALLA Mammor, Pappor, Väninnor, Systrar, Bröder, Döttrar & Söner...

Ingen kan göra Allt, men Tillsammans kan vi göra Mycket..

TACK.. för dettta engagemang..utan Er, ja, då hade det blivit 200:-.. och en massa fina tankar..men nu blev det så Mycket...så Mycket..MER..TACK ÄN EN GÅNG..

Ge mig handen, min vän, när det mörknar
    Jag behöver så väl en hand
    Och låt ljusa och rofyllda tankar
    Skapa drömmar vi ger varann

Låt värmen från den som finns till för dig
    Tända stjärnor vid himmelens rand
    Ge mig handen, min vän, när det mörknar
    Jag behöver så väl en hand

Varma tankar och händer som tröstar
    Är som sol över frusen jord
    Och den närhet vi har till varandra
    Ger långt mera än tusen ord
    (Carola - Sov på min arm albumet)

Till ER... från Visslan-Malin & LillemanTösa-Therese

Och till Alla Er andra..kom ihåg..Therese och Nicklas Behöver & Uppskattar Er precis lika Mycket..Precis lika mycket..så är det..

Go Natt Allihopa, Vi ses här imorron igen...KRRRRAAAAAAAMMM

• LillemanTösa

Go morron Underbara Ni..

Solen strålar på er, va härligt!

Här är det mulet, men vad gör väl det?? Fåglarna kvittrar..

Hoppas ni sovit så gott inatt, så tätt & så lungt, i varandras andetag..

Idag ska vi träffas hela min lilla familj, min mamma & hennes Håkan, min lillasyster & hennes Johan, mina bröder och mormor & Berra..och så vi då förstås.. Vi ska gå ut och äta middag idag, men vi har inte bestämt vilken restaurang än, vi har några att välja på. Ja, det ska bli så mysigt, det är tre veckor?! sedan jag såg mamma..ojoj..kramkalas..mmm..Hon bor ju i Borås numer..så Lycklig & Kär..

Sen ska jag nog ta en tur med biilen till Kooonstaaapeln ikväll..hehe..Maria..mysa lite..och prata Massor..

Tessan..joggingtur..puh! Jag blir alldeles matt av bara tanken..hur gör man när man joggar?? Tacka vet jag promenader...ja, och så har jag fått en förfrågan om jag vill hjälpa till med en inridning av ett yrväder på 3 år..hm *sväälj*..eehh..jag ska nooga överväga saken..*fegis* eller kloker..det märks..

Minneslunden sen då..åh, det blir nog skönt. Ta ett djupt andetag och Känn..Kärleken, Hoppet, Modet, Sorgen, och Styrkan Ni har, genom Er så Vackra, Självklara, Osjälviska och Stora Kärlek, till Tille, till Varann, och Livet..

Ett steg, dag för dag..

Ha en riktigt Bra Dag, och ge mormor & morfar en så Go Kram..och säg Tack..för att Ni gjort Mig till en del av den människa jag är idag..

Många Kramar till Er, mamma Therese & pappa Nicklas..Ni Är så Bra, så Kloka, så Modiga..så fulla av Kärlek Ni är..

Jag är Stolt att vara ......, jag är Stolt att va den jag är..
    (Ainbusk)
    (det ska ju stå kvinna där, men den gäller ju er båda..)

Många Varma, Trygga, Leendes Kramar kommer till Er, höj era ansikten mot hilmen och Känn..Vad Ni Älskar, Hoppas & Tror..på Allt som Livet Ger..gott och ont..Ni Vågar, Ni kan & Ni Vill.
    Kram Kram Kram Kram

Tille..du..i Mitt Hjärta..Varmt, Ömt & Leendes.. för Alltid..

• LillemanTösa

Heeej Goa Therese & Nicklas...

Det skulle vara en sann ÄRA..och jag Vet att jag talar för oss Alla..att få va med och bidra till Tilles syskon..mmm..Underbart..Stolta Glädjetårar..ojoj..

Önskar Er ett så Innerligt Lycka Till..

Kram på er, underbara Ni..

• LillemanTösa

Go morron...

Hoppas ni sovit gott nu, goa ni.

Ser att hela inslaget av eran intervju visas på Tv 4 mitt...
    när jag kommer hem ska jag äta lite, gosa med Melle och sen så ska jag gå in i datarummet, ta ett djupt andetag...och titta på det jag med..med stora ögon, lyssnande öron och ett hjärta fyllt av Beundran, Förundran, Tro, Hopp och Kärlek...Familjen Kärlek.

Nu är jag på jobbet då..morronen började ganska bra.. jag tänkte att jag åker tidigare till jobbet så hinner jag dammsuga..sagt och gjort..jag var på jobbet halv åtta..jag fixade papper till kopieringsmaskinen, till faxen, gick och plockade lite bland lite reklamblad, ja lite smått och gått..sen så skulle jag gå och hämta dammsugaren..för att kunna hämta den så måste jag gå ut ur våra lokaler, och våran dörr är låst fram till kl åtta men vi har en magnet i väggen som vi kan sätta upp dörren emot, så det gjorde jag, trodde jag..ytterdörren öppnas och av draget som blev så stängs dörren in till kontoret...jag är utelåst, med dammsugaren..hmm..ingen där..f****n...jajaja..de kommer snart..hahaha..jaa, så kan det gå när man ska va duktig..
    Jag kom in med en jobbarkompis som kom när kl var 07.58.."Står du här du"..mmm..så nu är det så rent och fint.

Hoppas Ni får en bra och fin dag, det ser ut som om solen äntligen tittar fram här hos oss i värmland med

Många Kramar til Er..Kram Kram Kram Kram

..och Tille Tille...gosedu..i mitt Hjärta...

Ska bli intressant och se om det är en "sån där" dag..

• LillemanTösa

Go morron..

Hoppas ni sovit så tryggt och lyckligt nära varann inatt, goa ni.

Hmm, giraff..jaa, det Är bättre än flodhäst..hahaha..vilken syn..mm..
    Om jag skulle vara ett djur på en innebandyplan hm..det skulle nog vara en blandning av elefant och rådjur..stor och klumpig och LIVRÄDD...ingen bra kombination..näpp, därför spelar jag inte innebandy heller.

Jaa, dessa missförstånd..Ni Vet..det är så det..säger som isaacsmams..låt det rinna av er...som Ni Kämpat...genom sig själv känner man andra.

Det finns en mening som kommer så fort jag tänker på Er, Mamma Therese & Pappa Nicklas...Jag Ger Dig Allt, Du Ger Mig Mer...det är vad Ni står för..det är Mod, det är Hopp, det är Tröst..det är KÄRLEK..så Villkorslös, Stor..och Äkta.

Såg att Eva från ASIH ringt..måste kännas bra att känna att de bryr sig...Ni berör, ingen glömmer..det blir som ett osynligt band..en speciell underförstådd förståelse..när Eva säger jag förstår, så känns det som hon..Förstår..hon var där, med Er.

Thailand i två veckor då..bara du och Nicklas..och alla minnen, bra och några riktigt tuffa..men kom ihåg..Ni Gav ALLT, hela tiden. Så Njut..

Här skiner solen idag, så härligt så.
    Hoppas ni får många varma strålar på er idag.

Nu ska jag fixa lite inför fikat här på jobbet..

Många Goa Varma Leendes SolskensKramar kommer till Er..

..Tille..goast i värleden..i mitt Hjärta..mmm..så gott..

Ett steg, dag för dag..KRAM KRAM KRAM KRAM

• LillemanTösa

Ha en riktigt Rofylld och Njutfull semester i Thailand..Kämpande, Älskande mamma Therese & pappa Nicklas..

Så nära Er Tille ni blir, fast det är klart..han finns ju i era Hjärtan, och era Själar, för Alltid..Så Älskad, så Leendes, Så Stolt..precis som Ni.

LiamTigern ska va hemma med bonusmormor då..va mysigt dom ska ha det..mmm...

Ha det nu såå Bra, och Njut, Gråt, Lev och Älska! Precis som de Underbara Människor Ni är..

Finns här när ni kommer hem..kommer att kika in då och då för att prata med Tille ..

Må så gott..så hörs vi sen..Kram Kram Kram Kram Kram

Idag är det bara Du & Jag
    Idag är det bara Vi två
    Du är Du & Jag är Jag
    och Kärleken förde oss samman...Ända Hit..

Ett steg, dag för dag...

Tille liten..gosedu..solen skiner..mitt hjärta gråter ibland, men jag Lever och jag Tror..på Kärleken..på Livet..För Din skull, och för Min..Du är i mitt Hjärta..så varmt och ömt..

• LillemanTösa

Hej goa mamma Therese & pappa Nicklas..

Kikar in och önskar er en god fisketur, utan oväder.
    Ta det nu lungt med spöna ute i det stora blå, vem vet vad som kommer på kroken..mitt i natta..mjaa..

Vilkna otroligt fina bilder..den där poolen..var det nån skyddskant eller nåt nånstans?? *sväljer hårt*
    Ja, det är inget för fegisar, men men det är ju inte Ni, det vet vi ju alla..

Jag drömde om Tille, Liam och Ewald inatt..har en bild på min näthinna på dom tre lekandes på erat köksgolv. Så glada och fulla i skratt, ja..Ewald skratta inte, men glad det var han..japp..Den drömmen gav mig ett lungt leende..med ett sting av saknad av en liten stor Tille som för alltid kommer följa mig..leendes och så kärleksfullt i mitt hjärta..

Ha det nu så bra ni bara kan.
    Ni finns i mina tankar, hela tiden...vilken familj Ni är..ni sitter i Hjärtat..Tryggt, Stolt, och med ett Leende fullt av Minnen, Hopp och Tro.
    Kram Kram Kram Kram

Ett steg, dag för dag..

och Tille..gosedu..i mitt Hjärta..mmm..

• LillemanTösa

Hello family Love..

lite sådär lagom out of the country speaking.. .hehe..

ser ut som du klarar svenska språket kalasbra än Tessan..goodi good..

Pung..hahaha..täänk va roligt man kan ha..jag jobbade på hotell loong time ago och då pratade jag med en gäst en kväll som berättade att hans namn ställde till det för honom när han var utomlands..han hette Jerker..säg det på engelska så fattar ni..hahahahahoho..ojoj min mage..så Pung och Jerker..jaa, fina namn..annorlunda innebörd bara..

Vilken otroligt vacker fjäril du köpt att ha i håret då, mamma Therese..mm..Tille..så nära sin mamma..

Elefanttur brevid ett stuup..hooly moses..ja, än en gång..Inget för feegisar.. Take me away..pleeease..

Det låter som ni har det hur mysigt som helst, det är bra det goa Ni..miss You, you know..sötis..

Jaa, här regnar det och är kallt..burr..men sommaren kommer, förr eller senare, helst förr då..

Nu ska jag iväg på plastparty, de lyckas nog lura på mig nåt mindre nödvändigt idag med..jag brukar alltid bli bjuden på hempartyn..hmm..jaa, kan bero på att Tessan, hon handlar hon..japp..köp köp..

Ha det nu så gott, vi skrivs snart igen.

Många varma Kramar till Er, mamma Therese & pappa Nicklas...

Ett steg, dag för dag..

..och så Tille..gosedu..i mitt Hjärta..

• LillemanTösa

Kikar in och skickar er massor med gossiga Kramar!!!

Ha det så gott..goa ni, mamma Therese & pappa Nicklas.

Hälsa till Liam Tigern och söta Dea..och så mommo såklart..

Ett steg, dag för dag..

Tille liten..i mitt Hjärta..så varmt, med ett leende fyllt av Kärlek och Minnen..goast i världen..

• LillemanTösa

Therese & Nicklas...

Som Ni Älskar..
    så mycket Kärlek, så mycket Mod, så mycket Styrka, så mycket Stolthet, så mycket Glädje, så mycket Tårar, så mycket Hopp, så mycket Tro, så mycket Liv..Ni är Underbara..

Så vackert..så sant..så fylld av Kärlek..

Tille..Ni Gav honom Allt, precis Allt..Ni Gav honom Livet.
    Den största Kärleksförklaring någonsin ..så Stark, helt utan krav, bara ren Kärlek..Kärleken Vinner.

Ett steg, dag för dag..

Tille liten..i mitt Hjärta...i Evighet..ibland med tårar, men alltid med ett leende..gosedu..

KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM

• LillemanTösa

Heej Familjen Kärlek..

Såå..ni spelar kort då..va trevligt...

Jaa, här sitter jag då och knåpar på datorn en stund, Janne är hos en kompis, de skulle grilla och sen var det krogbesök som stod på dagsordningen.

Jag fick allt tag i ett köksbord med stolar igår, men det var precis det..ojoj..de gick som smör i solsken. Men zznabb som jag är..*not*..så fick jag den sista kompletta köksguppen. Det var lite litet, men det duger till att börja med.

Det låter som ni haft en bra vecka, fullt upp, men bra och fin, det är bra det, goa ni.

Sol i sinnet..mmm..vet du Mamma Therese..det är du så väl värd..Sol i Sinnet..Kram..

Jaha ja, så du har varit och torkat av lite färg på en BMW då..hmm..jaa..och Nicklas blev lite lite upprörd..haha..det går över, det tror jag med..ni har absolut vart med om värre saker än det..vad är väl lite färg på en BMW..tehe..

Och kanske en liten kattflicka till Ewald också..med en knix på svansen..ja, det spelar ju ingen större roll..såvida ni inte tänker avla på dom då..då kan det ju bli lite knepigt..så ni får en massa söta Birmabäbisar med knixade svansar..ja, vem vet..kanske en ny ras.."Ewalds knix"..ja, det låter det..hahaha..

Imorgon, dååå ska jag spela Bingo..TuuTBingo..japp..I Like..så då bunkrar jag upp med dricka, bullar, liite godis.. och ett spel med dubbla rövare..jag drar ner medelåldern nåt enoormt med.Tror jag..

Ha det nu så bra, Allihop..vi skrivs snart igen.

Kram på Er Alla, Familjen som Älskar...
    Kram Söta Dea, Kram Liam Tigern, Kram Mamma Therese, Kram Pappa Nicklas

Ett steg, dag för dag...

Tille..gosedu..i mitt Hjärta..så Tryggt, så Ömt, så Leendes..

• LillemanTösa

Hej Familjen som Älskar så..

Åh, så ni har fått en ny familjemedlem, Lill-Elsa, välkommen lilla vän! Du kommer att få det så Bra. Så Ewald är lite tossig då, det brukar gå över efter nån dag, ha..jaa, sen får vi se hur han blir när er lilla kattfröken börjar löpa..då kan vi prata om att en viss herre kommer att bli..Tossig..igen..

Att sakna ja..det är som att Älska, det finns inom en, ibland mer, ibland mindre..men Livet..det går vidare..och om Ni skulle stanna upp, låta sorgen ta över, så skulle inte bara Ni, underbara Mamma Therese & Pappa Nicklas gå under..även söta Dea och Liam Tigern skulle ju drabbas, för att inte tala om Tille..som Ni Älskar såå..hans Liv, det skulle ju ha varit alldeles förgäves..men istället så väljer Ni Livet..och det är det som gör er till de Underbara människor Ni är..som Älskar, som släppte taget om det dyrbaraste Ni har, er Tille, för att Ni Älskar, för att Ni Vågar..Leva, när det gör outsägligt ont, när ni skrattar och när ni gråter..av Sorg, av Minnen, av Hopp och av Tro..sluta Aldrig med det..Ni är så Underbara..så fulla av Kärlek, till Tille, till Varann, och till Livet. Det Beundrar jag Er för..KRAM

Ta sig Igenom när det är kämpigt, och Njut när det känns lite bättre..Ett steg, dag för dag..Den största Kärleksförklaring någonsin..Familjen Kärlek..

Många Varma, Stolta, Leendes Kramar till Er..
    Kram Kram Kram Kram Kram

Tille..i mitt Hjärta..gosedu..

• LillemanTösa

Heeej goa underbara familjen Kärlek!

Gissa om jag saknat er, men ni är i hjärtat mitt, heela tiden..det vet ni va

Då är vi ääntligen på plats och jag börjar så sakteliga aaandas uut..puuh..jag har ju varit "lite" orolig över min Melle, hur han skulle ta separationen, och det har gått över förväntan, han sover som en stock och skrattar och leker så glatt. Det värmer i mitt lite oroliga modershjärta. Själv så känner jag fortfarande att jag gjort rätt, men jag är så trött..ser fram emot semestern som nalkas from den 17:e. 5 veckors semester..mmm..med många besök att se fram emot Melle och jag ska åka till min mamma på midsommar. Hon har bott i Borås i dryga 3 månader nu..lite tomt blir det ibland. Tur att min mormor finns i närheten.
    Och så kommer Ni..utan Tille..men Ni är så varmt Välkomna.

Vilken fin bild på Tille, 2 månader, i Liams morfars soffa..killen..jaa..Saknar Dig, gosedu.

Lill-Elsa är på upptäcksfärd ser jag hur går det med Ewald då? Börjar förvirringen släppa i hans vackra huvud?

Hoppas ni har det så bra! Tänker på Er Mycket!

Många Leendes, Hoppfulla, Varma Kramar till Er Alla Mamma Therese, Pappa Nicklas, LiamTigern, Söta Dea..och så Tille liten..i mitt Hjärta..

Ett Steg, dag för dag..KRAM

• LillemanTösa

Hej Familjen Kärlek!

Jahaja..så ni ska måla om på baksidan av huset lite grann då. Va trevlans!

Såå..söta Dea kommer idag redan, va kul. Lill-Elsa..nu kommer det en go tösabit, åh va ompysslad du kommer bli
    LiamTigern har haft sin kusin som nattgäst då, mycket spel och lite sömna..ja, det kan jag tänka mig

Idag gör jag min sista dag på jobbet, sen vankas det 5 veckors välbehövlig SEMESTER! Ååå så Härligt! Japp

Idag börjar Ola tapetsera om i lägenheten oxå, jag tänkte ta mig en titt med bilen på lunchen nu..hehe..såå nyyfiiken..mmm

Imorgon ska jag och "konstapeln" åka in till inre hamnen här i Karlstad "ankdammen" och njuta av kvällen med några öl. Det ser jag fram emot.
    Jag har kollat med henne om hon har lust att ta med sportiga familjen på en joggingtur i joggingspåret som vi har här i området, det är precis utanför där jag bor. Så medans ni pinar er runt så kan jag fixa iordning nåt smarrigt.

Mamma och hennes Håkan kommer till Värmeland du sköna under helgen, men vi hinner inte träffas så mycket för dom ska hjälpa morfar med en loppis. Men på söndag när jag hämtat Melle så styr jag kosan till dom..Mamma är så Mellesjuk..och lite "Nisse sjuk! med ..så vi får träffas en kortis i alla fall. Sen åker jag & Melle till dom på torsdag morron och stannar över midsommar.

Jaa, idag har det gått två månader sedan Tille liten for till Han som Alltid Väntar, tillsammans med Hoppets, Ljusets och Tröstens Änglar. Tänk..Tille liten..han sitter precis Där..i Hjärtat..han gav så mycket, mycket mer än vad man med ord nånsin kommer att kunna förklara..men vi är många som alltid kommer ha ett alldeles speciellt Leende på våra läppar och en blick så fylld av Hopp pga en liten stor kille..som heter..Tille..Er Tille. Kärleken Vinner..

Hoppas att ni får en såå fin och underbar helg mamma Therese, pappa Nicklas, Liam Tigern & Söta Dea..

Ett steg, dag för dag..

Och du, Tille liten..Ljuset som Alltid Stannar Kvar..i mitt Hjärta.

KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM

• LillemanTösa

Hej Familjen Kärlek!

Och här är det vaaarmt..apuh apuh..
    Ska försöka mig på att bli lite beige..hehe..

Är hos Janne en sväng och hälsar på, jag har varit och klippt mig så Melle har varit här hos farsgubben och sparkat sig runt på sin bobbycar. Det gillar han.

Så lill-Elsa håller på att bli supergosad med nu då av söta Dea..då trivs dom, de små fröknarna kan jag tänka mig

Jaa, här har jag precis upptäckt att jag har noll koll på fozzbollen...trodde att det var IDAG som Sverige - England matchen var, har bunkrat upp med lite öl och chips..hm..och bestämt med en kompis att vi beställer mat från mongoliska stekhuset ikväll..MUMS! Ha..och så är fotbollen imorron..hmm...jaja..vi firar min första semesterdag istället då ikväll..haha..jaa.så kan det va. Som en kompis till jJanne sa nyss: "Jaa, men..det är ju sääkert fotboll ikväll med ..mm..

Ni verkar ha riktigt fina dagar tillsammans..som vanligt då.
    Bra det, goa ni.

Jaa, ville bara kika in till er och se efter hur ni har det som sagt..och det var ju bra Så att ni inte tror att jag glömt er..näpp..noooo way..ni sitter så härligt, i hjärttrakten..

Så det sticker lite grann i hjärtat ditt ibland, mamma Therese..när Tille liten saknaden kommer..jaa..det är ju så det. Och det vet ju du oxå, att det kommer att bli så ibland. Det gör ont att Älska..så mycket..Kram min vän.
    Ta sig igenom när det är kämpigt, och njuta när det känns bättre.
    Men är det nån som vet det, så är det ju Du..så klok och full av Kärlek du är.

Ha det nu såå bra allesammans.
    Många solvarma Kramar kommer till er!
    Kram Mamma Therese, Kram Pappa Nicklas, Kram LiamTigern, Kram söta Dea..och så kliar ni ALLA missarna så gott ifrån oss..så dom zzzpinner så högt så det hörs ända till oss..

Ett steg, dag för dag..

Och Tille liten..solen skiner..och du finns i mitt hjärta..så varmt..så ömt..så leendes..så tryggt.

• LillemanTösa

Hej Familjen Kärlek!

Glad Midsommar allihopa!

Nu är jag & Melle hos mamma och hennes Håkan. Här är det superduper mysigt. De bor i ett litet samhälle strax utanför Borås som heter Länghem..hehe..det kan bli Hänglem oxå, om man har lite snuskig och fantasirik fantasi..som jag.. Vi stortrivs både jag och Melle. Det känns som om vi vart här förut, jaa, nästan som hemma..men det är klaart..mamma bor ju här..
    Resan gick bra, det tog..hm..6!timmar..men då hade vi två pausar med..låånga. Melle var så duktig, och vädret var perfekt för att åka bil, molnigt och 16 grader..perfekt.
    Bilen var skinande ren.. och så lyssnade vi på Melles favvoskiva - Bä bä vita lamm, så nu kan jag hela skivan baklänges oxå

Igår skulle ju er Tille blivit 9 månader...så vi stannade vid en så fin kyrka som låg efter vägen, jag plockade några Lupiner och så gick vi till minneslunden där, jag & Melle och sa Grattis goa Tille liten..9 månader..stora killen.
    Ni vet giraffen Tille..när jag frågar Melle "var är Tille"?, så pekar han på giraffen..haha..och igår tyckte jag tom att det lät som om Melle sa Tille. Han satt med Tille i knät och så sa han "dille"..Tille jaa..sa jag..Tille..goast i värleden, precis som du, min älskling.

Hoppas Ni får en jättefin helg, med massor av skratt och busiga barn..

Nu ses vi snart..åh, vad roligt det ska bli!

Många varma och blomsterfyllda Kramar kommer till Er.
    Kram Mamma Therese, Kram Pappa Nicklas, Kram Liam Tigern, Kram söta Dea, och så kliar ni missarna så gott..

Och så Tille..Du..i mitt Hjärta..Glad Midsommar vackra fjäril..

Ett setg, dag för dag..

• LillemanTösa

Familjen Kärlek...
    Va Underbara Ni är..Sov så gott, vi ses imorron bitti.

Tille..gosedu..du känns så nära, så nära..

Gonatt Gonatt familjen som Älskar så..och som Lever..för varann. Det är Kärlek det.

Tusen Kramar
    Therese & en förkyld Melle, boende hos Janne för tillfället

Ett steg, dag för dag..

Tille liten..så långt borta, men ändå..så nära..i mitt Hjärta..

• LillemanTösa

Heej Familjen Kärlek

Här sitter en "sloorig" LillemanTösa (jag är genomförkyld) och läser ikapp allt ni skrivit om er resa genom heela landet..hitills..puuh..det är tur att ni är de ni är, på alla sätt och vis. Ni är Bäst!! Japp..så är det bara..

Gissa om det blev tomt efter att ni farit vidare på äventyr. Ojoj..vad saknade ni är..redan ..men förhopningsvis så ses vi snart igen. Tänkte stuva in mig och Melle på ett nighttrain i slutet på september..bara så ni vet..

Linn, min lillasyster, tyckte det kändes som vi känt er hela Livet, och det är jag beredd på att hålla med om..utan att blinka..jag känner mig hel..

Så söta Dea och Liam Tigern hade en liten sprayerfarenhet i badrummet då..tuur att det gick bra. Ge dom en varisn gosig kram från oss. KRRAM..busungar..och nyklippta snyggingar

Och så har ni träffat Theo och hans mamma och pappa..jaa, tänk va mycket det ger att få träffa och prata med nån som vet hur det är..på riktigt. För att behöva se sitt älskade barn full av sår och smärta..det kräver sina föräldrar..

Jaa, ville bara kika in och tala om för Er familjen Kärlek..att Ni är så BRA...så fulla av Kärlek, Saknad, Mod, Skratt, och Livsvilja Ni är. Ni är Underbara.

Så här kommer en famn full av Stolta, Lyckliga och Varma Kramar
    Kram Mamma Therese, Kram Pappa Nicklas, Kram Söta Dea, Kram Liam Tigern & Kram Tille Liten..i mitt Hjärta..så varmt, så ömt, så tryggt..gosedu..

Ett steg, dag för dag...

Happy Me....KRAM på Dig!

Svar på tråden Tilles tråd