Hej Familjen Kärlek...
Jaa, idag ,för nu är det Fredagen den 21 April 2006...då ska Ni vara med om det värsta två Älskande föräldrar, ja Två Älskandes föräldrars hela Familjer nånsin kommer att uppleva..att begrava sitt ÄLSKADE Barn, Syskon, Barnbarn, Syskonbarn..Er Tille..
Men den här begravningsceremonin, den kommer inte att vara lik nån annan begravning som varit..nej, för den här begravningsceremonin..den handlar om Familjen som Älskar...så Tappert, Så Modigt, så Medvetet, så Ärligt..För Evigt..och som nästan bara innehåller Ljusa Minnen..coh några mer motiga Minnen, men det är också Minnen, som behövs..om eller när frågan Varför dyker upp..
Mångar tårar kommer att strila och kanske tom forsa..men låt dom komma..låt dom strömma..ner för era så Kämpande Älskande kinder..de är ju för nåt så Vackert - För KÄRLEKEN..till Tille, till Varann och, LIVET, som trots allt fortsätter...
Och jag vet, att Ni kommer att Leva, inte leva..Leva..ända ut till sista andetaget...så är det för Ni har ändå fått Lyckan att få Uppleva Er Tille..och det är sann Lycka och Glädje..och en sån otrolig Kärlek..
Vad är då döden..när man ÄLSKAR..när man Hoppas och Tror... på Framtiden...KÄRLEKEN VINNER...KÄRLEKEN VINNER...
Tille..Tille..
Du Är Ljuset Som Alltid Stannar Kvar....
Vi ses igen, och tills dess..så ska jag Leva..För Dig, Med Dig..Tille...i mitt Hjärta...
God Natt och Sov så Gott...mamma Therese, Pappa Nicklas, Liam Tigern, och Söta Dea..
Ett Steg, Dag För Dag..