Inlägg från: LillemanTösa |Visa alla inlägg
  • LillemanTösa

Tilles tråd

Hej på Er Familjen..

Hoppas att dagen varit bra...

Här har vi varit ute och gått och Melle hade premiär i gungan, det gilla han..

Ojoj, nu gjorde Färjestad 1-0..ska sticka iväg och Heja fram dom till SM-Guld..

Kikar in sen igen, mina vänner..

KRAM KRAM KRAM KRAM...

• LillemanTösa

Kommer in för att önska er en God natts sömn...

Åh, va spännande att ni börjat er kontakt med Kvinnokliniken..en ljusglimt i tunneln, skönt att det rör på sig redan, så där lite lagom..

Imorron kommer Tilles annons in..var det i Sundsvalls tidning..kanske att ni kan köpa en åt mig??..Tille gos..

Här har det jublats i soffan må ni tro..5-3..till Färjestad..det gilla säkert "Filipstad" med ..men jaa, jag har ätit snören, föör många..usch..i rena förskräckelsen..ja, godissnören då..bäst att förtydliga så du inte får en jättejobbig syn framför dig, en där jag äter skosnören..

Imorron ska jag jobba igen, har varit ledig sen i torsdags vid lunch..men nu så kör vi igen då..

Sov nu så gott i varandras andetag..så tryggt och lungt..
    Bäddar ner er så mjukt så mjukt..

Jag ska gå och lägga mig brevid Janne och giraffen Tille...ja, han sussar hos mig han..Melle har en katt som han gillar..så fort han blir trött så börjar han göra tecknet för katt..det gör du genom att dra med den ena handflatan över den andra handen, med handflatan ner..medhårs..det är katt det..så ja..katt.. ..

Ska läsa några sidor i en bok jag läst i tre månaders tid, så lång tid har det aldrig tagit för mig att läsa ur en bok förut..men jag har haft mina tankar på annat håll..ett så Kärt håll..så Mysigt håll..med Mycket Kärlek..mmm..så jag ska säga att tom min kropp börjar att slappna av..och om min kropp gör det efter att ha fått denna stora Äran att få va med och följa Er och få Uppleva Tille i 2 månader.., då förstår jag kanske 1% av den Lättnad som ni känner..så fyllda av Kärlek Ni är..Otroliga det är vad Ni är..jag slutar aldrig att förundras av Er, och det är som att det blir klarare och klarare för varje dag..Vad Ni verkligen har upplevt..Underbara är Ni..mamma Therese, pappa Nicklas, Liam Tigern, söta Dea..och Tille, goast i världen..

NU säger jag God natt..God natt God natt..och sov så gott...Familjen Kärlek..ett steg, dag för dag..

• LillemanTösa

Tille-Lille, dagboken om ljuset som aldrig slocknar..

...jättefint..

God natt igen då, Goa, Kloka, Mysiga Familjen Kärlek..

• LillemanTösa

God morgon..

Har precis läst annonserna..Åh, vilkna vackra ord..de stämmer så väl...

Här skiner solen och jag hade solglasögon på mig för första gången i år när jag körde till jobbet..
    I eftermiddag ska Färjestad firas på torget här i Karlstad, skulle kunna tänka mig att det blir Mycket folk..

Hoppas att Ni sovit gott inatt, och att ni inga märkliga drömmar har haft..

Nu ska jag återgå till jobbet en stund..kikar in snart igen..

Många soliga Varma Leendes Kramar till Er, goa Ni..
    KRAM KRAM KRAM KRAM

• LillemanTösa

God morron Goa Ni...

Frissan nästa nu då..det kommer att bli kanonsnyggt..Ooom Tille kommer att bli stolt över sin Mamma..Du.. han Tycker hon Är BÄST!! Gudomlig ..så full av Kärlek du är, mamma Therese..

Dokumentärfilmaren sen då..ja, det är nog det bästa minnet ni kan få, även fast man har mycket i sitt hjärta så är det så himla skönt att få SE på Tille...Kramar om er så Lyckligt..

Och så göra allt klart inför morrondagen med..det kommer att bli så Vackert..Tille Tille liten..åhh..jaa..har inga ord, men jag LER..

Här har vi mulet väder, men vad gör det..ingenting..
    Vi ska åka till Kyrkis här snart, det gillar Melle, så han får rocka loss till Imse Vimse spindel..hans favvo..

Sen ska jag dammsuga och röja lite här hemma, det är perfekt för att göra det idag..

Ha nu en riktigt Bra dag, Underbara Älskande Mamma Therese, Pappa Nicklas, Liam Tigern, Söta Dea..och Tille..i mitt Hjärta..

Ett steg, dag för dag..

Kikar in sen då...

KRAM KARM KRAM KRAM

• LillemanTösa

Hej Familjen Kärlek...

Hur gick det hos frissan, känner du igen dig?..Men..Vem är den där snyggingen, som stirrar på mig?? ..mm, Veem kan det va..och ett Hjärta av Guld har hon med...

Här kikar solen försiktigt fram mellan molnen..ja, kom du bara Sol.. ..du är så välkommen..

Janne, Melle & jag var till kyskis förut, det var så mysigt..vi sjöng sånger och så bad vi Gud som haver..och då tänkte vi på Tille..och log så varmt..

När vi skulle åka hem tog vi vägen förbi"min" frissa,jag köpte shampoo och balsam och så beställde jag tid för klippning... nästa fredag..åå..va läänge kvar..jag ser ut som en nordsvensk i håret, en nordsvensk som stått ute i regn och blåst..

Nu ska Melle och jag snart åka till min lillasyster..hon skulle ha kommit hit och ätit ärtsoppa & ugnspannkaka, men hon var så pömsig, och Mellesjuk så jag sätter väl in klimpen i bilen och åker över med mat till söstra mi isället då..

Ha det nu så bra Underbara, goa Familj..kikar in till er sen då..

Många Varma Kramar kommer till Er från Oss...
    KRAM KRAM KRAM KRAM..och Tille gos..i mitt Hjärta..

• LillemanTösa

Hej Familjen Kärlek...

Jaa, idag ,för nu är det Fredagen den 21 April 2006...då ska Ni vara med om det värsta två Älskande föräldrar, ja Två Älskandes föräldrars hela Familjer nånsin kommer att uppleva..att begrava sitt ÄLSKADE Barn, Syskon, Barnbarn, Syskonbarn..Er Tille..

Men den här begravningsceremonin, den kommer inte att vara lik nån annan begravning som varit..nej, för den här begravningsceremonin..den handlar om Familjen som Älskar...så Tappert, Så Modigt, så Medvetet, så Ärligt..För Evigt..och som nästan bara innehåller Ljusa Minnen..coh några mer motiga Minnen, men det är också Minnen, som behövs..om eller när frågan Varför dyker upp..

Mångar tårar kommer att strila och kanske tom forsa..men låt dom komma..låt dom strömma..ner för era så Kämpande Älskande kinder..de är ju för nåt så Vackert - För KÄRLEKEN..till Tille, till Varann och, LIVET, som trots allt fortsätter...

Och jag vet, att Ni kommer att Leva, inte leva..Leva..ända ut till sista andetaget...så är det för Ni har ändå fått Lyckan att få Uppleva Er Tille..och det är sann Lycka och Glädje..och en sån otrolig Kärlek..

Vad är då döden..när man ÄLSKAR..när man Hoppas och Tror... på Framtiden...KÄRLEKEN VINNER...KÄRLEKEN VINNER...

Tille..Tille..
    Du Är Ljuset Som Alltid Stannar Kvar....

Vi ses igen, och tills dess..så ska jag Leva..För Dig, Med Dig..Tille...i mitt Hjärta...

God Natt och Sov så Gott...mamma Therese, Pappa Nicklas, Liam Tigern, och Söta Dea..

Ett Steg, Dag För Dag..

• LillemanTösa

Familjen Kärlek...
    Mina Tankar är med Er idag, precis som varje dag, men idag ännu lite mer..det kommer att bli så Vackert.

Här skiner solen, det hoppas jag att den gör hos er med, fåglarna kvittrar..jättefint är det..mmmm..

Ha en så Fin och Lugn Dag, fylld av fina Minnen...och Vetskapen om, att Ni Älskade varje hundradel av Tilles tid, här hos oss..och i Evighet.

Många Kramar fyllda av Tröst, Värme och Kärlek..från en lite Lessen Mamma & Vän..med ett Hoppfullt och Tacksamt Leende..inför Framtiden, och full av Vackra Minnen..

Tille..Vi ses sen då..idag kommer hela himlen att fyllas av Ballonger..de visar All den KÄRLEK som Du Fått, och Gett..

Tille..i mitt Hjärta..så Varmt, så Ömt, så Lyckligt..för Alltid..Ljuset Som Aldrig Slocknar..

Tänd ett Ljus, och låt det brinna
    Låt Aldrig Hoppet försvinna
    Det är mörkt nu, men det blir ljusare igen..

KRAMAR OM ER SÅ...

• LillemanTösa

Kikar in till Er för att säga..God natt God natt Familjen Kärlek...

Låter som Ni haft en bra dag..en alldeles Speciellt Vacker dag..Tilles dag..med många ljusa minnen så ömt och varmt bevarade i era så Älskande Hjärtan..

Och Vädret...det kunde inte ha varit bättre..Tille fick många ballonger idag, där han är nu, i sin himmel..så Lyckligt Leende, och så Älskad han är..Tille gos..

..jag har tänkt på Er idag..med ett så Kärleksfullt, Hoppfullt, Tröstande Leende..Ni är otroliga..Er Kärlek, Ärlighet, Öppenhet, ja Allt Ni har Gett..oss..Gett Tille..gör att jag sörjer på ett sätt som jag aldrig gjort förut..ett så Vackert, Fridfullt, Hoppfullt sätt..precis så här skulle jag själv vilja att de mina sörjer mig den dagen jag ska få träffa Tille igen..med ett Leende...för Kärleken, för Framtiden, för Varann, för Livet..
    för det är ju så...Kärleken Vinner...alltid..

Så.. nu ska ni få gå och ro om Varann, det är ju ni så himla bra på Ni som Älskar..med Kropp och Själ..vet en sak..Ni Gav Tille Allt, den största Kärleksförklaring jag nånsin Upplevt..det Beundrar jag Er för..Som Ni Älskar..God Natt Familjen Kärlek, med goa gäster ..sov nu så Tryggt och Lungt i varandras andetag..

Kram Mamma Therese, Kram Pappa Nicklas, Kram Liam Tigern, Kram söta Dea..och Tille..i Mitt Hjärta du Stannar...

• LillemanTösa

God Morgon Allihop..

Ja, här skiner solen med, härligt ..

Låter som Ni kommer att få en riktigt Mysig dag tillsammans..bad och bio, att bara få vara..jaa..så Mysigt så..

Janne ska greja med min lilla bil han..byta däck och tvätta av den..och Melle och jag ska åka till köpcentrat en sväng, ska byta ett par byxor som jag köpt, och se om jag hittar en ny stekpanna..hmm byxorna ja..de var för små! Det var dethär med bantning då..hm.. ..

Sen blir det en sväng till en kompis på fika..jag får väl ta en morot jag då..Aaaldrig..bantningen börjar jag med...på måndag?

Ha nu en så jättefin dag tillsammans Allihop, goa Ni..

Många solskenskramar kommer till Er...
    Kram Mamma Therese, Kram Pappa Nicklas, Kram Liam Tigern, Kram söta söta Dea..och Tille liten..du..i mitt Hjärta...

Ett steg, dag för dag..

Svar på tråden Tilles tråd