Tilles tråd
Jaa, här sitter jag på jobbet, har precis sorterat post..och mina tankar är såå långt bort, jag måste vänta tre fyra signaler och samla minta tankar innan jag svarar...haha..ja, sitta i växeln och inte svara det går ju inte..så jag svarar men jag måste landa inför varje gång jag ska lyfta luren..Vart är jag..jo, just det ja..på jobbet..jaa..
Producenten på mitt jobb kom in och frågade mig.."Therese, kan du ta och kopiera de här noterna till dubbelsidigt, 13 ex.."om du vill".."Ja visst", sa jag..har inte gjort det än, och det hör inte till vanligheten..Ulla Bella brukar va snabb som blixten, men inte idag..tiden står still..slowmotion..men inte lessen, mer..tom..lugn..och så Tillesjuk..är så glad för drömmen jag hade, när jag fick träffa Tille, känna, snosa på och prata med eran Tille..och för Bamsesnuttisen..och giraffen Tille, haha..han sover hos mig han, Melle har han på dagarna..sen nallar jag honom..ligger i sängen på kvällen och pillar han i håret och duttar på hans nos..Janne har tom bäddat ner han i sängen våran..giraffen Tille..Jag är som ett barn på ett sätt nu..det är mitt sätt att ladda batterierna..det är skönt att få va lite liten, så kan jag va stor på dagen, för Er. Bra va?
Jag satt och funderade på vad jag skulle kunna Ge Er som skulle kunna lätta era så Kämpande Älsakande Hjärtan..och det finns ingenting som jag kan göra för att ta bort detta..så här är det..nu..det värsta är just det, att ingenting kunna göra för er..jo, jag finns ju här..och kommer att göra så länge ni Vill och Behöver..utan att blinka..till 110%..till månen och tillbaka..och så många med mig..det vet Ni..
Idag är det bara Du och Jag
Idag är det bara Vi två,
Du är Du och Jag är Jag
och Kärleken förde oss samman..
Kram på Er, goa underbara älskande Mamma Therese & Pappa Nicklas..och Tille..goast i världen..Ljuset..Hjärtat..det här kommer att gå så bra..ojoj, vad du är efterlängtad & väntad..när Du är redo..