Tilles tråd
Hej på Er Kämpande Älskande vänner..
Jaa, då var det skärtorsdag då...och Påsk..med påskärringar, och påskgubbar, och påskägg, och god mat..Mat ja, som Ni kommer att få serverad till dörren..åh, va lyxigt..ta nu tacksamt emot detta..och Njut av att det finns så goa människor..Man Får det man Ger..Kärlek och Omtanke blir.. Kärlek och Omtanke..så är det.
Så du har badat idag, och läst lite, låter som en Mycket bra idè.. du är klok du..Du vet hur viktigt det är att ta hand om sig själv för att orka..så klok så..Kram..
Hur mår Liam Tigern då..kan han stå?? Jag tänker på Allt godis han fått..hehe..mumsa på du, Liam Tigern..grr..smask smask..grr..
Godis är gott, godis är jättegott..
Var in och kika på bilden på Tille i Nicklas bildgalleri..så liten så liten han är Tille gos..men vilket Hjärta, vilken Vilja..finns inga ord..det är bara att följa och förundras och beundra..och Lita på Tille..
Bilden som Nicklas har i sin pres..när han ligger med Tille på bröstet..ojoj..skrev det till Nicklas med..det är Kärlek..det lyser låång väg..underbart att se..
Tille, han är 6½ månad..men vad han Levt..vad Mycket Ni Ger honom.
Glöm Aldrig det..Allt Ni Ger till 110%..
Min Melle ligger och sover och snarkar, det har han fått ifrån pappa..hm..lätt att säga det när pappa inte är med..men det Är så..om ni frågar mig..
Min mormor var här och passa Melle idag för jag jobbade och Janne var på möte och efter det ska han till LLA och se på hockeymatchen Färjestad-Frölunda.(Lyllos)..och då frågade hon mig hur det är med Tille..Jo, sa jag, han är med oss än, han kämpar på..på gott och ont..och då säger hon Jaa, vilka föräldrar han har..7 dar i veckan så är dom där, för honom..dom är fantastiska..Ja, jag instämmer..Ni är helt Makalöst Fantastiska..hela tiden..tom när Ni sover..bara så ni vet..ifall ni trodde nåt annat...
Ha det så bra ni bara kan nu..jag tittar in lite senare igen..som vanligt..precis som vanligt..goa Ni..
Så öppna era famnar och upp med ansiktena för här kommer det så många Kramar och pussar fyllda med Påskgodis, Påsksmällare..akta!..oj ursäkta..hehe..skoja till det lite..och här, här kommer de goaste Tryggaste, Mjukaste Kramar som Ni bara kan få..fyllda med lite lite mer Ork, Mod och Tröst..till ER..Familjen som Älskar..
Kram Kram Kram Kram..och Tille liten..i mitt Hjärta..