• HeWe

Tilles tråd

"Tillen- Ljuset som Aldrig Slocknar....."Saknar dig..vännen.
    Bamzekramizar vänner från er vä ...Tillevännen helén.

Såååå gooa å fina ni var i rutan...kram
  • HeWe
    GooaFina Therese å Nicklas....

Totalt Lugna.. Enormt Starka..Oerhört Kärleksfulla...sååå fina ni var i rutan...

Idag är en "STOR TILLEDAG"...för mej å givetvis för många andra...

Här i Piteå regnar det..spön i backen...Alla vi Tillevänner gråter floder idag...för vår vän..Tillemann..Vi gråter av värme, kärlek å längtan efter vännen...fjärilsgossen som kom att bli oss en Kär Vän För Livet..likaså ni..Therese å Nicklas..

Hoppas nu att er resa hem går bra..kör försiktigt nu när ni ska iväg å hämta upp gooafina Dea..blir sååå kul å höra hur hon reagerar över sitt fina rum å sänghimmel me spetstyg å fjärilar...sååå lycklig hon kommer bli..

Therese å Nicklas.....Nu e jag på G med lilla boken...har funnit en goo tjej som tecknar..så nu gäller de å hålla tummarna.. Blir spännande å se...
    Kramelikram...gooavänner...

Tillemann....sååå fin du är, å var.. Nu sitter du nog på kanten av ditt fina mjuka moln och kollar ner på mammaMyz å pappaGoooz..å ser sååå fiiina de är...sååå gooa å myyyziga...Sååå Stolt, sååå Varm å Kärleksfull...de är Ni...Tillemann å Din lilla Familj...
    Ni har alltid Mitt stöd...vi är såå många som vill finnas till för er...
    All som Tillemann gett oss alla...å vi kunde bara ta emot utan att kunna göra något....Så...Finnas till för er är de minsta vi kan göra nu....
    Världens kramar till en fantastiskt goo å fin familj å en Världens Bästa Tillemann....kram från Er Vän...TilleVännen...SagoTanten Helén.
  • HeWe
    Till vår vän...Tillemann...

"Tille - Ljuset som Aldrig Slocknar"...

Du gooa Tille, som har gett oss alla ett nytt tänkande på livet å dess mening...inte ta något för givet..ta vara på de stunder man har...att vårda  kärleken å omtanken  för varann.....
    både familj, nära släkt å gooa vänner...livet är alldeles för kort..
    Tänk vad en liiiiten krabat som allas vår gooa vän...Tillemann givit oss...en så liten grabb, som kom att bli sååå Stor...å med den blicken, de
    "Gudomliga Blååå", viljan, orken å givmildheten till oss alla...å allt vi kunde göra var att titta på...Bara titta på när en liten gosses liv måste "gå vidare"...till andra sidan...i Nangijala..
    Vi vet att du har de bra nu...du har ju din Bamzeznutt, å lilla runda gubben..å alla nya vänner i änglahimlen...och att du då å då kikar ner på din fina familj...å ser till så att Storebror, Storasyster, mamma å pappa har de bra...å du får dej ett gott skratt då å då när de händer roliga saker här nere...du får vara med om mycket...för du e alltid me..med din mammaMys, din pappaGoos, med TigernLiam å SessanDea...å med många av oss andra som följt dej å din gooa familj ett bra tag nu..vi känner sån närhet till dej GooTille å din mamma å pappa...Liam å Dea...fast vi inte känner er sen förr...men de är för all den värme, kärlek, omtanker å utstrålning som ni ger och omges av...en Stor, Stark, Trygg å Kärleksfull Familj...

Tack för allt ni gett oss..massvis me kramar, å buketter me vackra blommor me fjärilar istora fång... kram från Er vän...Tillemann "TwinkleStars" vän..SagoTanten Helén.
  • HeWe
    Såååå Otroligt fint de blev....sååå fin dokumentär av Peter å er Gooa Therese å Nicklas...Jag är sååå imponerad av er...er styrka, kraft å mod...Tillemanns gooa, helt underbara ögon...hans gooafina kinder..
    Som ja sagt förut...de e värmen i hjärtat jag ser...å de är Duuu älskade Tillemann..rakt igenom Du..Tille
    Kunde inte sluta gråta...känner nu att ja fick en ännu starkare känsla av dig...av värme å ömhet...att få höra dig, se dig röra dina otroligt fina långa ögonfransar, å få se dig i din vardag me goa mammaMyz å pappaGooo...Liam å Dea..

Jag förstår att du klamrade dig fast sååå länge, helt utan mat å nästa inget vatten...hos din underbara familj..Men den styrkan å viljan e du ensam om i världen...de lovar jag dig...
    Kommer ALDRIG att glömma dig...vi är bundisar förevigt..gooevän...din vän å SagoTant Helén...

Till mamma Therese å pappa Nicklas....liam å Dea...
    Såå vackert å helt klart underbart dokumenterat, ert liv..me gooa Tillemann...
    att vi fått följa er, å känna er värme å närhet...er kärlek å omtänksamhet...
    kan inte me ord beskriva hur glad jag är över det...å sååå tacksam.
    Att fått lära känna er.....fast ändå aldrig mött er tidigare...men jag ser er som gooa vänner...gooa vänner för livet....

Måste kännas skönt nu att fått se dokumentären när allt e klart...å ni kändes alldeles lugna å trygga...precis som jag alltid sett er...
    Bästa kramar till er alla...mammaMyz, pappaGoooz, SuperLiam å SessanDea...å största goozebumzibamzekramizen till gooe Tillemann.. vänner för evigt...
    Er vän..Tillevännen Helén i Piteå.

• HeWe
    Nu ser ja bara fram emot när nån av Böckerna ska komma...längtar, längtar, längtar sååå...att få se allt de fina som alla pratar såå mycket om, som såå många redan fått..din bok..Tille..din alldeles egna Bok..

Kram å nattinatti där uppe i Nangijala, där du ligger på ditt sammetsmjuka moln, me BamzeSnutten å den Runda Lilla Gubben..Vi ses..en dag...// Helén.
  • HeWe
    Hej å gokväll lilla gooafamiljen..
    Nu har ja äntligen satt mej vid datorn för idag...bara varit ute å påtat på gården hela dagen...fast nog hade de ju varit najs om de var liiiiite varmare iaf.

Tille, gooe lille killen...min vän...nu blir de till å införskaffa en massa fina blommor igen...fina blå, å fina gula...skulle du gilla de tror du..Tillemann...åsså de där Fjärilarna som ja lovat å sätta ut här å där...nu börjar de ta form me det lilla badet som blir här utanför min altan...en liten damm...med ett litet fint fall i...
    kanske en liten fisk nångång där i också, vad tror du...vi får väl se..de skulle du allt gilla å se på, tror ja, uppifrån ditt lilla moln.

mammaMyz å pappaGooz...hoppas er dag varit bra...kört några swingar på banan..låter ju avslappnande å bra...
    Hoppas ni får de jättemyzigt me ert främmande, å äter gott å så...
    Såå roligt att SessanDea gillade sitt fina nya rum...å alla presenterna...en stor dag för småtrollen..så gooa å fina..
    Njut av kvällen..av varann....skratta å må gott...lev livet nu...de gör ni sååå bra.. kramaz å myz...Bara VAR...Stora kramen till er Therese, Nicklas, Liam å Dea...Mina allra gooaste finaste snuzningskramizar på gooafina kinderna å slängpuzzar många till Dej Tillemann..vännen...från mej..SagoTanten, Er vän Helén.

• HeWe
    hej svejs gooe ni...

Vilken härlig å mysig kväll ni verkat få...å goo mat..mumssss.Å såå trevligt sällskap givetvis..
    Lille goo Ewald å de andra kissemissarna fick ju me frossa i lyxig oxfilé..inte illa för småkissar....De verkar vara såå fina era katter.
    Så nu blire å kolla på Bio...den är säkert bra...DaVinci Koden...du får väl rapportera sen, för oss som inte sett den...Kanske!
    Är det en tävling som TigernLiam ska vara me i på Lördag eller?..de lät ju spännande...Å Dea som kom hem till ett sånt fint rum...hon måtte känna sig som den lilla Sessa som hon e..Stannar hon länge denna gången, trist att ni har henne såå långt borta.

Jaa, lillefine Tillegubben...blir de en lugn dag i Nangijala måntro... du e väl me mej i städartagen idag...jag kan allt behöva den hjälp ja kan få...vad tror du?
    Imorgon får vi ju främmanden...många stora å många barn...så vovven Lowiz får sååå många å leka me... Å vi ska äta gott, spela spel å myza å säkert, säkert prata en hel del om dej, min vän...Du finns me överallt..
    Å nu längtar vi ju så mycket tills vi får hem vår gooa lille Tille-valp...den kommer få mycket sååkärlek å måååånga fina leksaker, som en goo å liten behöver...och som Lowiz fått.
    Som ja sagt till dej förut...Tillemann...du kommer alltid å finnas i mitt hjärta å i mina tankar...ditt namn kommer aldrig bli glömt, å de lever vidare hos oss via vår lille vovve...så fint. En Stor-liten kille...som Tog Världen me Storm.....de e du de...
    Så nu e de bara å börja städa då...inte kul, men ett måste..Ser du till så de går fort idag, vill inte hålla på hela dagen...haha, så kul e de inte å städa.
    Jaa, så nu får vi väl säga ....att vi tar en liten paus från skrivandet ett litet tag...men var så säker..I`ll be back...givetvis...
    Nu får du följa mammaMys å pappaGooos, TigernLiam å SessanDea på lite upptäcktsfärder ett tag..de har alltid en massa skoj på gång...skulle vara kul å vara en liten flugskit på deras axel då å då..hihi..
    Vi hörs på ett tag då...vinkevink i skyn..du ser mej allt..kramiz å puzziz  till dej min vän...å kramar så många till Liam, Dea, Mamz å Papz...lycka till me dagens bravader...Er vän..Tillevännen, å SagoTanten Helén.

• HeWe
    Jaa, kära gooa lilla familjen kärleksfullt så varma å gooa, omtänksamma å generösa...
    Nu e de nattinatti igen..ännu en dag har gått..ännu ett blad i boken vi vänt...
    ännu en ny morgon å kväll vi skådat...å här är vi, som såå varmt å troget följer ert liv å leverne dag för dag..å så tacksamt tar emot så från ert generösa liv.

Hoppas ni får en fin å gooNatt..fina drömmar...å kanske en å annan mjuk å goo kram, en omfamning me värme å kärlek...för er två..Therese å Nicklas..
    Vi hörs igen imorgon..å hoppas att er dag å kväll blev fin...imorgon väntar turnering å sååå spännande för rare Liam...sån tuff kille, stor å stark..men inom sig såå mjuk å goo..å kära lilla Dea som får komma då å då å dela er kärlek i vardagen...ni starka finagooa familj...Jag önskar er såå ett stort lycka till i ert försök till ett syskon åt småvännerna..
    Nattinatti nu, å kramaz å myz...jag tänker på er...alltid, alltid...Tillemann i mitt hjärta och så i mina tankar...Er vän..Tillemanns vän ..Kram Helén.
  • HeWe
    Gomorron gooafina familjen Kärlek...

Jag vill bara önska er lycka till på Liams Turnering å önska er en jättefin dag...
    Hoppas Tillemann skiner med sin närvaro över er...här ser de liiite mulet ut...synd när vi ska ha middagsgäster idag...äh, men de får ju gå ändå.
    Ha de nu så bra..världens gooaste kramar till er...Therese, Nicklas, Liam å Dea...
    Lille gooefina vännen Tillemann...tror du att en liten stråle kan få sträcka sig över oss idag..det vore såå trevligt...om ja ber sååå snällt...
    Jag förstår ju om du håller dig till Sundsvall..å Lundbovägen...men dina strålar e ju sååå långa å många...så snälla...
    Nu skickar jag de bästa å största kramarna i världen till dej...å mina slängpuzzizar får du som vanligt...ha en fin dag i Nangijala..å hälsa bamzeznutten å den lilla runda farbrorn..busa på....vi hörs sen igen..kramiz Er vän, Tillemanns Vän Helén.
  • HeWe
    Tack gooe Tillevännen...Du verkar ha lyssnat på mig...nu kom soooolen, hoppas den stannar nu....kram Helén å min gooa lilla familj i Piteå.
Svar på tråden Tilles tråd