• HeWe

Tilles tråd

Annca...

Haha..de e de som e såå kul me barn...att man aldrig vet vad som händer från ena stunden till den andra...alltid nåt spännande, likasåå me vädret..
    Fast de e ju i och för sig inte såå skoj me skyfall...

Här är de såå fint nu...känner att TilleStrålarna e på väg hem till Norr igen..sååå skönt me soolen.

kramelihugg...till alla gooa fina människor å Tillemann min vän. Tant Helén.

• HeWe
    Jag har varit in på Tv4 nu å kollat...det är Onsdagen den 24/5 kl 21...den heter ..."Tilles Resa"...  Helén.
  • HeWe
    Hejhej..å välkommen hem igen..gooa vänner..
    Ha en fin å mysig kväll..vi hörs sen..kramiz Er vän...Tillevännen Helén..SagoTanten.
  • HeWe
    Hej å håå, gooe Tillevännen....

Vad tror du om Sveriges match...3-0 så här långt...inte illa..
    men vi klassar ut dom, visst.

Hur gick flygfärden...kittlade det skönt i magen din..jag hörde dig inte juh...
    krillegubben min hade på polermaskinen på bilen såååå länge idag, så jag hörde inte när du susade förbi...men du tog nog inte den här vägen hem kanske.
    Men jag höll utkik efter dig..å mamma..å pappa...men ja tror det gick för fort...jag hann inte me.

Blev de stort kramizkalas när ni kom hem...mammaMys å pappaGooos...ååå, så lyckliga TigernLiam å SessanDea måste vara nu...när ni äntligen är hemma..å paket i massor...åsså får ju Dea se sitt fiiiina rum å sänghimmel när hon kommer hem snart.
    Nu ska ja fortsätta heja på Sverige...men du Tillemann..du vet väl redan hur de går för oss...kan du viska???...bara till mej??? vi e ju polers...hihi.

Ha nu en supergoosig kväll...underbart gooa fina vännerna..
    Nu hejar vi på..å hej å hå..å hej å håååå....åsså Vååååågen...
    Kram i massor till goofamiljen.. å vackra Tillemann..kram vännen Helén.
  • HeWe
    Alla mina varma gooafina kramizar å snuzningar på gookinden din Tillemann..hoppas du sussar gott nu..du har nog haft lite mycket att göra idag..mycket soool här men även regn på andra ställen....
    Tänker på dig massor..på din mammaMys å pappaGooos...på TigernLiam å SessanDea...hoppas ni alla har de bra..
    Ha en trevlig färd ner till Stockholm...träffa gooasyskon, vänner å bara kramas å myyz..åsså givetvis kommer ju lilla Dea hem..såå härligt å få träffa henne igen.
    Sussa sött nu..tänker på er...dröm sött..kramiz er vän..Tillevännen Helén.
  • HeWe
    EN LUGN MINUT FÖR TILLEMANN.....

Hej Alla Gooa TilleVänner här på FL..
    Jag vill dra ihop oss alla för att ägna "En lugn Minut för Tillemann"
    och hans gooafina familj.
    En lugn minut med extra, extra mycket varma, gooa å fina tankar Å känslor..
    för Tillemann...å hans rara familj.

' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' '

start 7.45 å 21.00 imorgon Onsdag, den 24/5...När sändningarna är...
    Tänk så mycket lille Vännen har gett oss, sån styrka, vilja , kraft å mod...
    ochg gooa mammaTherese, PappaNicklas, RaraLiam å GooaDea...för allt de låter oss medverka i..alla stunder, i upp å nedgångar.
    Sån ork och vilja att fortsätta hålla oss Väl-Informerade i deras vardag...Så starkt!
    DE vet nog att vi finns här för dom, det har vi såå ofta sagt...och förhoppningsvis känner dom det extrastarkt nu i deras stund i rutan.
    Vi finns här, Nu å alltid...tills de träffs igen på andra sidan...i Nangijala- i Tillemanns värld.

Nu sitter nog GooeFine Tillemann på kanten av sitt moln, med Bamzeznutten i ena handen och den runda lilla gubben i den andra handen..och han ser sin fina familj och ler sååå ömt. Snuzningskramar till Dej, gooevän...

Tänker på er...kram, Er vän...Tillevännen Helén.
  • HeWe
    Anbe...tusen tack...kramelikramiz vännen Helén.
  • HeWe
    Hejhej vänner...

Är de nån som känner till en duktig tecknare eller så....min Saga till Tillemann...

"Tille, Påskharen å Framtiden",

är i startgroparna till att bli en liten bok, alt..pixibok...
    Hör gärna av er på min inbox om ni känner nån som vill ställa upp...
    kramelikramiz SagoTanten ..Helén.
  • HeWe
    vänner....

imorgon när vi har " en lugn minut" för tillemann å hans gooa familj..
    kan vi väl gå in i tråden å skriva...
    tille...ljuset som aldrig slocknar...kram helén.
  • HeWe
    nattinatti...Tillemann å din gooa familj..kram Helén.
Svar på tråden Tilles tråd