• HeWe

Tilles tråd

Hej hej..goafina ni...

Hoppas er dag e bra..å att solen är framme..inget mer regn å rusk nu..
    Gav fisken nån middag igår??? 
    Kanske ska fiskelyckan testas igen..haha. Nee, ingen ide å utmana tålamodet..haha.
    Nu får ni ha en superduperfin kväll..nu pyser ja på jobbet..igen..
    Ha de så gött...kramaz å mys..var, bara VAR..varann nära å kära..gooas å finns för varann, vi finns här för er..då, nu å föralltid...kramiz i stora famnen..till er STARKA familjen..mammaMYs, pappaGooos, TigerLiam å SessanDea..
    Åsså givetvis gooisvännen av dom alla..bäst å störst...min vän Tillemann ska få min hjärtegoa slängpuss på hans gooa kind..kramis tills vi hörs igen..er vän..Tillevännen..å SagoTanten Helén.
  • HeWe
    Hejhej..govännerna mina..

Har de möjligtvis kommit fram ett fint litet sms till gooafina familjen idag...???
    hoppas de iaf...tänker på er sååå mycket...alltid nära...
    Å lille Tillemann vännen...idag skiner din soool sååå fint...nu verkar alla de små änglarna vara glada å leker å har skoj..kan de tänkas ha fått ett litet kort eller så från dej i Koh Samui...vem vet...eller kanske en tanke så goo.
    Du är i mina tankar jämt iaf..så de så...just de, mej slipper du inte undan..
    så lätt..
    Du ser ju till att mammaMys å pappaGooos har de bra i Thailand..givetvis...de e klart. Å TigerLiam å SessanDea har de bra hos familjen här hemma..leker å myser. Å Liam som ska få fara på resa i helgen...Till Stockholm..visst hinner du väl titta till honom me...å Dea förståss..
    Ha nu en superduperfin dag....saknar dig massor...jag sitter nu å kollar in alla fina photoshoppade bilder som ja fått på dig...du är å var sååååå vacker...underbara barn..gooa FjärilsÄngeln..Tillemann min vän..vår vän..

MammaMys å PappaGoos...ha en fin dag..var de idag ni skulle på en elefanttur...hoppas de sköter sig å inte går på egna äventyr...hm.. de är säkert jättesnälla..sååå kul ni kommer få..många äventyr å upplevelser...inte avis..needå, inte de....hm. men de är ni ju såååå värda..goe ni.
    Njut av dagen...av varann, finns för varann, bara VAR...kärleken är stark..Ni är starka..kramiz er vän, Tilles SagoTant... Helén
  • HeWe
    Neelah...de låter ju jättefint..så e de nog...å småjoller å skratt som e såå goosigt. Låter helt underbart...han lyckas hinna överallt..han är fantastisk vår finagoooaste vän Tillemannen. 

Tack gooe Anbe... han sitter djupt rotad i mitt hjärta...som mina barn..han är å var sååå speciell vår vän..

Ha en superduperfin dag..alla mina vänner...å fina kärleksfamiljen...i Thailand...
    Tillemannen får mina gooaste finaste så snuzigaste slängpuzzar på gookinden.
    Kram Tilles SagoTant...Helén.
  • HeWe

Hej goovänner.. vad gla ja e att sms:et kom fram...gooaste ni.

så mycket skoj ni äventyras me..ni ser er verkligen om på er lediga tid...såå spännande me alla shower me krokofanter, "Dumbo´sar å alla de möjliga kryp å krälisar...
    Ska bli spännande att få se lite kort sen...om du tänkt lägga in dom i galleriet...
    Fortsätt njut av kvällen...vi här hemma har ju en liten längre stund av dagen kvar...kramaz å mys...vänner...SagoTant..Helén.

• HeWe
    hejhej igen....sååå häftiga bilder...å fint spänne.. vackert blå, som Tilles fina ögon...
    Kanske, kanske en liten ring på ett litet finger nångång längre fram då..haha..nice..får hoppas å se sen då, å  Nicklas , dags å ställa frågan kanske...en fördel om de ska bli nåt...haha. 
    Guud så häftigt me elefantturen...såg sååå härligt ut..å hajen..du e ju "haj" på de där...en riktig fena på såna stora å ganska farliga djur..joodu. Skulle tagit en riktig mumsbit...hm, fast inte i levandes tillstånd förstås..
    Åsså vare ju de här me spåendet...eller va de heter...givetvis spåddes ju Nicklas få ett lyckligt liv..lyckligast i världen..de tror ja han redan är..han har ju Dej å barnen...kan man få en bättre å starkare familj...needå.
    å sen ett sånt rikt liv me mycket äventyr, som ni upplever å upplevt...

Nu väntar en fin dressyruppvisning för mej..Min flicka Sofie å vår Schäfer Lowiz...ska bli skoj å se..så ni får ha de bra ikväll..

Mys å kramas..vännerna så kära...kramiz Helén.
  • HeWe

En bamzekramiz å en superduper goosig slängpuzz  på din mjuka fina kind..min vän..Tillemann..

Nu e de nattinatti...gamla tanten ska i säng...å nu sover alla småtroll, runt om i vårt land...så även smågoois FjärilsÄnglar i Nangijala...men jag säger gonatt me en liten viskning..å smyger såååå tyst å stilla för att inte väcka dej...

Saknar dig, fast du finns i mitt hjärta..i mina tankar...å överallt...

kramiz vännen..å din finagooa familj....din SagoTant Helén

• HeWe
    Gomorron långt bort i de vackra landet...i fjärran.

Drömt gooa drömmar..om hajar, ormar  å krokofanter...nee, de hoppas ja inte..för gooa kan ja inte tänka mej att de var, hm.

Vad kan möjligtvis hända i era gooafina liv idag då?  Någon tur på gång..eller kanske en lugn dag på poolkanten..skulle me vara sååå härligt.
    Vad ni än bestämmer er för, så blir de givetvis bra..kan inget annat bli..
    Hoppas ni har bra väder där borta..så ni slipper regnet..här hemma..iaf här hos mej, är de lite grått..å inte är de luftvarmt direkt.. Men då passar de ypperligt me lite innejobb..för nu har man ju gjort helg..så då gäller hushållsarbeten..hm.

Ha nu en jättefin dag..kramaz å myz...gooaste ni..
    Blir spännande å läsa om er dag, alltid nåt skoj ni gjort..äventyrare där...

Å lilleGooe Tillemann...hoppas du inte märkte när ja smög in å gav dig en världens goofinast mjukiskramiz på din mjuka lena kind, i går kväll...
    tur att det inte knakar när man går på molnen...hihi...som på mitt parkettgolv..
    Jag såg att du log..du mår väl nu..drömmer sött..om mammaMys å pappaGooos, TigerLiam å SessanDea...å alla dina vänner.
    Bamzeznutten låg så fint vid din kind..den värmer dej å gör dej trygg...känner doften av lilla mamma å pappa...å du myyyyzer...du känner mammas hand strykandes mot din mage  å pappas näsa mot din näsa...ååå, såå lycklig du e.. 
    Miljoners kramizar till dej min vän...du e me mej nu, imorgon å jämt, jämt..
    Snart ska du få följa på något nytt äventyr..hoppas du e beredd..ja hojtar..
    kramiz för nu, vännen.. mys å lek...hälsa min lilla runda gubbe där uppe...du ser väl till så han sköter sig..han e ju såååå busig, me små gooa trollisar.
    ...din SagoTant Helén.

Mamma å pappa, Liam å Dea...ha en fin dag..kramar i massor till er me...er vän Helén.
  • HeWe
    Ååå, så roligt att höra att mera pins e på G...
    Å, gooa vänner...semester vare ju..inte tränigsläger..haha.
    Jaa, nu får ni njuta av kvällen..av varann å slappa den sista stunden i paradiset...för snart bär de ju av hemåt..
    Hoppas hemresan blir lugnare...inte samma spring å stoj på planet..
    Ha de så bra..kram Helén.
  • HeWe
    Heiiij!
    Vill bara önska er en riktigt gooood natts sömn, å en jättefin resa hem...många som ser fram emot att se er igen förstår ja...så ni kommer nog att få fullt upp å träffas allihopa, när ni kommer hem.
    Nattinatti gooaste Tillemannen...nu börjar ju snart den långa flygfärden hem till Sverige å Sundsvall igen...för du är ju me hela tiden..me mammaMys å pappaGooos...
    så ta å vila dina spröda fina blååa vingar nu,  får vi höra ditt jollrande skratt igen då...för snart får du  känna på den hisnande flygfärden bland molnen igen, å följa planet hem till din kära familj, din släkt å dina gooa vänner....
    Vi hälsar dej å din fina familj välkommen hem till Norr igen...hem där ni känner trygghet å värme..en trygghet å värme som sitter i djupet av hjärtat...hos er å hos oss alla...
    Ha de nu sååå bra..bästa kramizarna gooaste vänner..gonattkramar till Stora Liam å Fina Dea me..såå duktiga storaSyskon...bästa du kunde få..TilleGoos....
    från er vän...Tillemannens vän..SagoTanten Helén.
  • HeWe
    Hejhej..goaste fina vänner..å rara underbare Tillemann...i mitt hjärta..

Såå gulligt de lät me pudlarna, sprudlande lekfulla å me kläderna på..haha..de e för söta.
    På dressyren vår Lowiz var me på i Torsdags...fanns de en liiiite svart pudel...såå full i liv, såå glad å var me på allt som dennes matte ville visa..
    De e så härliga små vovvar.. Skulle jag ha en 3:e vovve...så vore de nog en sån...eller en Shelties...vem vet..kanske..
    Men vi hämtar ju snart vår gooe lillvalp..vår lille" TurboStar Tille", vad tror du om de, vännen...den är jättegooo..jag har en bild på den i mitt galleri..
    men de vet du ju redan..visst.

Therese å Nicklas...börjar ni längta hem nu då? givetvis till barnen å familjen..men värmen å vännerna blir ju tråkigt å lämna..En bra ide att bjuda över dom på besök under vintern... vilken chock de skulle få i kylan..hm.. men en fantastisk upplevelse kan ja tro.
    Kan tänka mej såå glada GooLiam å FiinDea ska bli me alla presenter..å sänghimmel å tapeter...såå kul...som om de vore julafton och födelsedag på en gång...bara deras dag.
    Ni är såå otroligt fantastiska å bra förebilder för barnen...kunde inte bli bättre.
    Njut nu av de ni har kvar där nere...för nu kommer ni snart hem...till stort kramkalas å gooavänner å släkten..Lycka till me resan..
    KramKram till er alla..Nicklas & Therese..Liam å Dea...å BästaVännen Tillemann..den Store..Starke..å Gooooaste lille Tillemann..kram er vän..SagoTanten Helén.

Svar på tråden Tilles tråd