Gomorron långt bort i de vackra landet...i fjärran.
Drömt gooa drömmar..om hajar, ormar å krokofanter...nee, de hoppas ja inte..för gooa kan ja inte tänka mej att de var, hm.
Vad kan möjligtvis hända i era gooafina liv idag då? Någon tur på gång..eller kanske en lugn dag på poolkanten..skulle me vara sååå härligt.
Vad ni än bestämmer er för, så blir de givetvis bra..kan inget annat bli..
Hoppas ni har bra väder där borta..så ni slipper regnet..här hemma..iaf här hos mej, är de lite grått..å inte är de luftvarmt direkt.. Men då passar de ypperligt me lite innejobb..för nu har man ju gjort helg..så då gäller hushållsarbeten..hm.
Ha nu en jättefin dag..kramaz å myz...gooaste ni..
Blir spännande å läsa om er dag, alltid nåt skoj ni gjort..äventyrare där...
Å lilleGooe Tillemann...hoppas du inte märkte när ja smög in å gav dig en världens goofinast mjukiskramiz på din mjuka lena kind, i går kväll...
tur att det inte knakar när man går på molnen...hihi...som på mitt parkettgolv..
Jag såg att du log..du mår väl nu..drömmer sött..om mammaMys å pappaGooos, TigerLiam å SessanDea...å alla dina vänner.
Bamzeznutten låg så fint vid din kind..den värmer dej å gör dej trygg...känner doften av lilla mamma å pappa...å du myyyyzer...du känner mammas hand strykandes mot din mage å pappas näsa mot din näsa...ååå, såå lycklig du e..
Miljoners kramizar till dej min vän...du e me mej nu, imorgon å jämt, jämt..
Snart ska du få följa på något nytt äventyr..hoppas du e beredd..ja hojtar..
kramiz för nu, vännen.. mys å lek...hälsa min lilla runda gubbe där uppe...du ser väl till så han sköter sig..han e ju såååå busig, me små gooa trollisar.
...din SagoTant Helén.
Mamma å pappa, Liam å Dea...ha en fin dag..kramar i massor till er me...er vän Helén.