Hej å hååå!
Å här kommer jag me en kvällshälsning...
Nu har ju kommunikationen till FL börjat gå bättre..vet inte om fler haft svårt att bläddra bland alla sidor..eller så e de väl min dator som ska städas..
De blev ju allt en bra match igår..kul å kolla in den på sportbaren...de blir ju sånt goe å tryck när de händer nåt. Å inte var min tippning så bra..jag trodde ju 2-1 till sverige..men de blev ju super så här juh.. å duktiga var de.
Så du fick ta dej dina första öl på länge..hm, jaa, de blir ju kanske inte så ofta..inte här heller...men de e gott om man ändå ska dricka nåt.
Å nu har du börjat känna på å jobba igen...verkar ha gått bra för dig..börja lite smått..få en mjukstart.. När har Nicklas tänkt börja..eller har han redan de?
Hörde att de blir syskonbesök i helgen..att Kristian å Johanna kommer hem...jag snackade me henne idag...kul. Ni verkar ju ha sån fin kontakt mellan er syskon å resten av släkten...de e skoj när man e många å så nära varann...
Hoppas ni får en jättefin midsommarhelg..som vanligt hittar ni väl på nåt jätteskoj...å myzigt lär ni absolut få..me alla gooa å nära vänner.
Förresten..Tille-Lilleboken....sååå bra å fin den e...ja hann inte läsa nåt igår när jag fick den, så den fick följa mej på jobbet..å den lästes ut idag..hm, tala om att man har tråkigt jobb, när man kan sitta å läsa hela tiden..hm, tur att inte chefen var där..hihi. Den var suverän...å många tårar föll...många minnen man hade under Tillemanns sista dagar,när man följde er vardag då, kändes som man hade de nu me..sån känsla i halsen å magen, som en stor klump.
Men nu vet vi ju alla att gooerare Tillemann har de bra..å givetvis så önskar man ju att han fått stanna...men han har de bra nu...å slipper sitt ajaj..
Nu ska jag ta mej en liten rast i datasittandet..å försöka få nåt vettigt gjort här hemma...ha de så bra me allt..vad ni än gör ikväll...krama Tigern å Sessan...
hm, ja skrattade så gott när ja läste om när Liam undrade om ni inte kunde köpa ett "provrör"...såå naturliga som barn skulle man vara..
Massor me kramizar å gooa tankar till er...kramaz å myz...ni e såå starka..en fin liten goo familj..Tillemann..min vän...vinkevink å slängpuzzar å snuzningar på din gooa panna..kram Er vän..Tilles vän...Helén.