• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • caesar
    Hoppas det blir en vacker sermoni. men det tror jag att det blir.
    ni har ju fixat med alla fina dikter och bilder kommer bli kanon.

urs varje gång jag går in i tråden blir jag så tårögd. ni är såna underbara och fina föräldrar. ni borde ju få årets tapperhetsmedalj för årets bästa föräldrar om det fans en sån.

massa krama och hoppas ni fäller många sorg och lyckotårar i dag. det behövs
    ღ Caesar och Diesels mam Gabbi ღ
  • isablo

Vet att ni har en jobbig dag framför er..

Ni finns i mina tankar!

Många styrkekramar från oss..

Tille, du underbara lilla ängel,
    du finns i våra hjärtan!

Saknar dig så mycket!!

.....^…...
    ..../..).....
    ...(....)…...
    ...,~’~,…...
    ...|.....|…...
    ...|.....|…...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____)..

• Desse

En stor, stor famn med kramar till den underbara, fantastiska familjen. Jag hoppas verkligen att ni blir nöjda med begravninscermonin och att det blir så där vackert vårväder som vi alla vill ha. Skulle det nu vara så att det regnade kl. 1300 då är det Tille som ställer till med bus, det kan jag lova !!!1
    Många många varma, kärleksfulla, hjärliga och fina kramar från Desse

• Desse

Är det någon mer än jag som känner att vi borde stanna upp lite extra någon minut klockan 13.00 och låta tankarna och känsolorna fara iväg till Sundsvall och ta adjö av lille Tille - man? Jag tänker allafall sätta mig ner någon minut för att hedra Tille hans fantastiska familj.
    Kram till er alla från Desse

• Snuttan77

Desse, jag håller med, har faktiskt tänkt samma tanke, är jag ute så sätter jafg mig på en bänk och ser upp mot himlen, kanske får vi se Tille vinka farväl.

Kramar Anna och Ida

• Achanta
    Hoppas att ni får en fin dag idag när ni ska ta farväl av Tille
    Tänker extra mycket på er
    Kram Susanne
  • zandraw

Hoppas ni får en fin dag!
    Ni finns i mina tankar!

Ska tänka extra mycke på er kl 13.

Lille Tille en underbar ängel!
    Du finns i mina tankar varje dag!
    Så liten men ändå så stor!

Kramar från oss!

♥Mamma till Sebastian♥
  • Ebba72

Adjö lilla vän. Du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta! Hoppas ni får en fin, vacker och minnesvärd dag tillsammans.