• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mirre2

Hoppas ni får en findag ida!Tille lilla vi är många som tänker på dig och din familj!kramar

• Flutterby

Hittade en psalm som jag tycker passar i dag: "Psalm 744 Barn och stjärnor föds i mörkret utan skydd av våldet och vapen. Mitt i mörkret bjuder livet oss att växa som en låga.

Ljuset bär oss. Gud är nära i ett litet barn som ser oss. Ljuset bär oss. Gud är nära i ett litet barn som ser oss.

Bär vi barnet i vårt hjärta blir vi bot för världens plåga. Gud är hos oss, ljus i natten, för att hjälpa oss att våga

Ljuset bär oss..."

Ljuset, det är Tille det!

• En av alla unika mammor

Tänker på er idag... Gud som haver barnen kär...
    Sänder en hjärtlig kram till er alla!

• Månefrost

Kramar till er idag, tänker på er varje dag!
    /Veronica, Andreas och Isak

• Fiffa5

Tänker så på er idag! Känns ofattbart att denna dagen är här, då ni ska ta farväl av er älskade lille Tille. Tror trots all sorg att ni kommer få en fin dag som även kommer innehålla mycket glädje och tacksamhet för allt Tille har gett er och oss alla.

STOR kram till er!

• pofia

Hallå hela familjen!
    Så Tille ordnade sol... Kunde just tänka mig det... Tänker på er idag, hoppas ni får en fin dag trots allt det tunga. Vad fint med ballongerna! Det blir nog Tille-man glad för, ballonger brukar små barn uppskatta!
    Var inte hemma igår så jag fick läsa ikapp mig idag... det blir mycket att läsa...
    Hoopas att er dag blir så fin så fin och att era vänner tar hand om er! (det tror jag!)
    Tänker på er hela dagarna.

Många tusen kramar Sofia.

Tille; håll utkik efter ballongerna! Det är fina grejer det!
    Hoppas du har det bra där du är...det tror jag nog. Saknar dig!
    Puss å kram Sofia

• Fiffa5

Vet ni, jag sitter här o ler när jag tänker på ballongerna som ni ska släppa upp. Kan riktigt se hur Tille och de andra ängla-barnen skrattar o kastar sig efter ballongerna. Härligt!!

• LeMeNo

Tänker extra mycket på er idag!
    Många Kramar!!

Vila i frid Lille Tille!

• Ida1979

Många styrkekramar till er!! Hoppas dagens cermoni blir ett ljust och fint minne!

Jag kommer oxå att tända ett ljus kl 13.

Kram Ida

• EMO 979

Hej

Hoppas det går så " bra " som det kan gå på en dag som denna för er idag..kul att det blev sol iallafall. Ni ska veta att ni ofta finns i mina tankar... Kramar om och hoppas att kanske några ballonger flyger åt detta håll oxå så man kanske kan få en liten skymt...fast sju mil är ju aningen långt ...en jättefin och passande ide´iallfall..massa fina ballonger. Hälsa till Niklas och barnen oxå och ge dem nån styrkekram från oss. KRAMAR OM