• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Novalie

Ni finns i mina tankar idag som alla andra dagar,
    ni underbara människor!

Massor med kramar från oss!

• hillson

Kl 1300 kommer vi gå till kyrkan och tända ett ljus för Tilleman...
    Jag tror det blir många tända ljus idag...
    Vädret är helt underbart,jag tror det är Tille som ordnat till ett sånt fint väder...

Snusningar till dig Tille...

Många kramar till hela familjen...

• saga o kevin

Här kommer en hälsning från oss oxå...
    Tille lilla... sov gott nu och hälsa till min pappa ...

• Birgitta2

Och till... tankarna kommer inte vara på jobbet idag.

• Heli77
    Även mina tankar finns hos Er idag.
    Det kan säkert vara jobbigt för Er känslomässigt, men efteråt så kommer Ni att känna en ro och frid i kroppen - jag lovar.
    Då kommer allt det praktiska att vara över och Ni kan äntligen få ta itu med Er sorg och saknad.

Vilket väder Ni har fått idag - På Tilles stora dag.
    Är säker på att Tille kommer att vara med Er på minnesstunden - han kan ju inte missa sin egna dag heller!
    Och han kommer att skratta glädjefullt och förtjust vid åsynen av alla de människor Han älskar som har samlats för Hans skull, och han kommer att fnittra som bara barn kan när ballongerna slingrar sig upp emot skyn.
    Han kommer att bli SÅ nöjd!

Ta vara på Er nu och sköt om Er!
  • Aannaa

Även jag tänker lite extra på er idag! Hoppas dagen blir fin och att allt går som planerat!
    Mysigt med alla ballonger också!

KRAMAR!!!

• tinaaaaaa

Tänker på er och tänder ett ljus för Tille.

• Smurflovve

Hoppas att ni får en underbar dag, tänker på er!!*massa styrkekramar*