• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • niederkk

Good mornig Therese,
    hope you have a nice day. Maybe the sun will come out for a while. Here in Germany it's cloudy and we will have some showers too

Kind regards, Kristina

• downismor

Godmorgon superfamiljen!
    Här i Nynäshamn ser det ut att bli sol idag.
    Hoppas ni oxå får njuta av vårvädret.
    Låten till Tille är underbar, jag har lyssnat på den säkert 10 gånger nu på morgonen.
    Lille Tille, ännu en dag full med nya äventyr väntar dig!
    Therese och Nicklas - Tille valde verkligen rätt familj att komma till under sin tid här på jorden. Många kramar till er!
    //Sandra

• mollanmus

God morgon!
    hoppas ni får en bra dag! kram fia

• Ella79

God Morgon familjen.

Hoppas natten varit god. Här skiner solen för fullt, så jag ska ta mig en "powerwalk" nu på morgonkvisten. Hoppas ni har samma fina väder som oss här i Umeå. Annars får ni säkert det i Thailand *ler avundsjukt*. När var det ni skulle åka, är det snart? Lycka till på provspelningen. Tittar in senare.

Ha en bra dag/Elin

• Therese6699

Godmorgon: Vi kommer åka till thailand den 7:e maj. Det ska bli skönt. Jag ska ta och köpa lite böcker så jag har något att läsa. När vi var till Cypern med barnen i en vecka så läste jag ut tre böcker 1200 sidor : )

Berkemo: Nej det är inte en övervägande del killar som drabbas. Men precis som allt annat så är det slumpen som träder in ibland. Under fjolåret var det väldigt många herlitzbarn i Sverige och bara killar. Men nu kanske det blir lugnt i flera år och bara tjejer i fortsättningen. Rent statistiskt så drabbas ca 1 barn/år och det är 50% sannolikhet att det bli en kille och 50% sannolikhet att det blir en tjej.

Nu ska jag ta och avsluta här. Ska ta och packa ihop lite saker innan jag ska iväg på jobbet.

Nicklas ska på sitt jobb idag på eftermiddagen.

Kramisar
    Thererese

• Nanna81

hej!
    hoppas att ni får det skönt på semestern o att ni får en underbar dag idag med sol.
    här regnar det. =(

kramisar anna

• Destroijer

Tittar in och säger godmorgon, Låter skönt med en utlandsresa