• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • skånenettan

Nienna: Här i skåne visas oxå bara stockholm..... nog något övervägande fel...

Viktor & Linus mamma
  • Nanna81

jag hittar inte nyheterna på nätet än.*sur*
    här i dalarna visar dom sthlms nyheterna på tv
    jätte konstigt.
    kanske det är Tille som busar uppe bland molnen.
    hihi

• Annica71

Vi får kolla lite i efterhand. Snacka om att man sitter och uppdaterar sidan HELA TIDEN, vill ju se!!

Till kikar också tror jag. Han vill se vad mamma och pappa säger hihi

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • hugoboss

Äntligen Tilleman har du tänt solen för oss här i Värmlandsskogen. Mycket bus o lek hoppas jag du får idag.

• Janken

Nienna: Tack. Blir så frustrerad. Missade det som var på nyheterna igår kväll och blev rädd att jag skulle missa igen...

• Stessie

Hej Therese, hoppas allt e bra med er och att ni får en mysig vår dag. Tänker mycket på er och Tille. Tycker ni är helt fantastiska. Du e verkligen gjord till att vara mamma, efter ha läst det du skrivit i din dagbok om er kan jag inte förstå hur ni orkar vara så starka, men jag förstår oxå att det behövde ni vara för Tilles skull.
    Massa varma kramar/Stephanie

• A L V

Nu sitter man och grinar igen, framför allt när man såg videosnutten på Tilles trötta ögon.. Lilla fina Tille. Vilka långa ögonfransar lilleman hade!

En trevlig dag önskar jag er alla (trots grå-vädret!)!

Kramen!

• IrmelinFraNorge

Hører litt på Tilles sang mens jeg venter på at sendingen skal oppdateres på nettet... Som vanlig kommer tårene.. Kjenner dere hun som har laget sangen?