• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Maggan78

Jag vill oxå resa!!!

Hoppas ni har det fint, och vårdar varandra. Fast det har ni ju gjort hela tiden...

Grattis på namnsdagen Therese, det är ju fortfarande på rätt sida midnatt!

Hej hej Tille! Har du hunnit utforska hela stjärnan ännu? Hälsa William om du ser honom! Kram från Maggan och Sixten

• Nötkaka

Vill bara säga Godnatt.

Och godnatt lille fantastiske Tille!
    Tänker på dig!
    Kramar!

• Anonym (sömntuta)

Vill bara önska alla en riktigt God Natt och ta väl hand om er.

• Alicia05sMamma
    Grattis Therese på namnsdagen

Hoppas ni får en härlig semester i Thailand. Ta hand om varandra & njut  tiden ni är där.

Godnatt underbara lilla Tille. Tänker på dig ofta ska du veta med tårar i ögonen. Du finns i mitt hjärta för alltid.
    Ditt ljus brinner som vanligt här hemma.

Puss på kinden Tille & hälsa de andra barnen.

// Kramar Linda med familj
  • HeWe
    Hej å goookväll...alla drottningar å kungar, prinsar å sessor.

Låter som att dagen bjudit på mycket smått å gott... å nu ett avslappnande pokerspel, inte illa. Kamma nu hem nåt stort, å vinn...fast nåt stort har ni ju redan åstadkommit... Älskade LilleTillemann, fanns ingen större på denna jord, å finns ingen större i Nangijala.
    Ååå, ska bli spännande å kolla in nyheterna i morrn, som jag sagt förr.... mycket klister kommer gå åt... många sitter nog som klistrade vid rutan...joodå.

Nu är de kväller, å jobbat har man, nyss hemkommen... så nu blir det väl kudden,  å sen upp tidigt, se nyheterna, me er gooooa familjen Kärlek å Omtänksamhet.. å Tillemann min store vän. Sen är det dags för mej å dra mej i kragen... ska å trääääääna, på gymmet, måste, måste, måste, komma igång.
    Jaaaha, men då får jag bara önska er nattinatti, världens Bästa Föräldrar 2006, bästa TigerLiam Å SessanDea..... Sist men ABSOLUT INTE minst....Tillemann, min Vän... slängisarna är dina.
    Sussa sött på dina moln... å tänk om man kunde fått låna ett liiiitet moln att sova i, då kanske man nog drömma sött varje natt..
    Syns igen imorrn, kramiz lilla-goa älskade, älskande Familjen Omtänksam... å Min goe Vän Tillemann....       Er Vän, Tillevännen Helén.
  • IrmelinFraNorge

Jeg sier god natt til dere nå. Vi "snakkes" i morgen.
    Tenker på dere.
    Tille - i mitt hjerte.
    Kram Irmelin

• Kerstin001

Hello Therese,
    I have a question to Tilles Illness. I hope it is not to indiscret.
    I thought the whole time, that the wounds and an infection are the reason he died?
    Is that right? Because you wrote, that there are children, who have more wounds, and that is not the reason, they die?
    But what is the reason, why he has eaten less and less, till he stopped eating?
    Perhaps you can explain it to me?

Greatings from Germany!
    Kerstin

• Nana 24

Så skönt att höra att ni hade det mysigt på hotellet, kunde inte bli annat än trevligt med en sån avkoppling men ivarje fall, det är ni VÄL värda! Så underbart skönt för er!
    Hoppas ni får en skön natt i natt med, *kramar om er* och Tille på sitt mjuka lilla moln han sitter på!
    När bär det av till Thailand, snart gissar jag! Oh! Vad jag blir avundsjuk, MEN ni är mer värda att resa dit än någon annan!
    Blir säkert helt underbart!
    Sov gott! *godnatt kramar till er och Tille mannen i vårt hjärta*