• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • TV4 Mitt

Ja det berörde samtliga i studion såväl framför som bakom kamerorna!

• isaacsmams

Tack Micke på TV4 mitt.

Väntar då på publiceringen på nätet.

Kram och tack

• Annica71

Tack Micke för infon. Då kanske man ska jobba lite till 11 åtminstone. *haha*

Tänk Tille-lille vilken kändis du är.
    Jag har inte börjat jobba än trots att jag var på jobbet 08.00 för först skulle jag ju läsa igenom allt som skrivs i tråden och själv önska dig och din familj godmorgon och sen skulle jag läsa din mammas dagbok och sedan försöka hitta sändningen från igår och nu har jag suttit och väntat nästan 1 timme på sändningen som skulle sändas idag Du har vunnit mitt hjärta Tille. Puss på dig!

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Jillsan80

Va fin låt, är helt lipis här.... Har just fått boken om Tille, så fin så fin... Tror hela Åland vill låna den;)

Ha d bra Therese och resten av familjen!

*Biancas mamma*
  • TV4 Mitt

Sändningarna ligger kvar en månad från publiceringsdatumet och man kan kolla på dom hur många gånger som helst om man uppfyller dom krav som krävs med windows media player, men det har ju dom flesta nya datorer...

• Linda Bi

Vad bra,! Man borde kunna lyssna på hela låten i samband med repotaget går inte det?

• Janken

Förmodar att jag framstår som en idiot, men jag undrar om inte Tilles familj var med på nyheterna igår 18.45? Varför ser man inte det på TV 4 Mitt.s nät-version av den nyhetssändning??

• lamagirl

Nu har dom uppdaterat.tv4-mitt

kramizar
    eva-lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn

• Pip73

Det är bara nyhetssändningen... Det vi väntar på heter Nyhetsmorgon mitt...

~*~ Man är inte äldre än man känner sig ~*~