• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • TV4 Mitt

Janken: Nej det inslaget gick i morse 09:15 tillsammans med en intervju i studion med barnläkaren Björn Stjernstedt.
    Men pga tekniskt datahaveri i Stockholm så blev allt försenat även hos oss och därför ligger vi lite sent med publiceringen av inslaget på webben men vi räknar med att få upp det efter 11:00 i dag torsdag :)

• mamita31

Jag är jätte nyfiken sitter här och väntar med spänning! Har massor att göra igentligen dop på Lördag men allt får vänta tills jag har fått se inslaget...
    Kram

• Zocute

Å nej, win media player funkar ju inte.....:((
    Kan inte se programmet...

• TV4 Mitt

Det som kommer upp med Tille kommer heta:

Nyhetsmorgon Mitt (2006-04-27)

• HeWe

Gomorron kära GoooaVänner...

Hoppas ni fått en mysgoo natt, förutom den lilla traumatiska händelsen... ajajaja, de kunde slutat illa.

Så då blir det jobbet idag då, jaa, uppdatering är väl inte dumt, man tappar nog ganska mycket när man varit borta ett bra tag. Å jobbet lägger man nog på hyllan när man blir ledig.

Sååå ljuvligt att det är klart me Thailand nu, man skulle vara en lite "flugskit " just nu, så man kunde följa me i väskan....haha. Sååå nice, värme, sol å slappa me en bok, fiiiiint.

Jaa, lille GooooeTillemann, idag ska ni få vara me på Tv...

Tv-kändis blir du också, inte illa för en liten goosig grabb.

SItter här me spänning å väntar på att få se nyheterna, men de tar ju sin lilla tid me deras uppdateringar... men de kommer väl..

Nu får ni ha en jättefin dag kära lilla gooosfamiljen Kärlek å Omtänksamhet...
    så hörs vi sen, snart bär det iväg på jobbet.
    Massor me stora famnen kramizar till er å Tillemann... slängPuzzen..så goo.
    Er vän...Tillevännen Helén.

• FraNorge

Hei, ha en fin dag. Gleder meg til å se innslaget på tv4. Klem fra meg.

• Björnes

God morgon!

Hoppas att jag kan titta på det på nätet som TV4 gjorde. Skulle väl ligga ute någon gång under förmiddagen.
    Är hemma idag eftersom min dotter har lite problem med andningen. Det låter mycket tungt. Får de om vi måste in till sjukhuset och inhalera idag igen..

Ska väl försöka att rätta lite inlämningsuppgifter och städa idag. Visst låter det kul?!
    Ikväll tänkte jag gå och träna lite. Har fått lite träningsvärk på baksidan av låren sedan min joggingtur i spåren.Det känns faktiskt helt OK. Hoppas att det släpper efter dagens träning.

Ha nu en skön dag!
    Varma kramar
    Erika

• lamagirl

ok,,tack pip73
    då får ja vänta ett tag till

kramizar
    eva-lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn

• mamita31

Det är inte det inslaget det är bara nyheter