• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • TV4 Mitt

Precis som ovan:
    Det som kommer upp med Tille kommer heta:

Nyhetsmorgon Mitt (2006-04-27)

• annca

Godmorgon godmorgon! Eller kanske god förmiddag egentligen!

Tillemannen, är det samma väder hos dig som här är det en mysa-innedag idag. Men det är ju inte fel det heller. Har Gösta kommit över med nybakat bröd till dig än? Han är Mathildas gammelfarfar och bor med sin Majken i en stuga nere på byn och är bagare. Han gör jättefina tårtor och supergoda jul-limpor! Så käkar en sån smörgås, med massor av ost på till chokladen, och så mysa framför brasan, det är nog vad du gör idag.

Pann-puss från din ank-kompis!

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Siv1974

God morgen lille Tille. Ønsker deg en fin dag der oppe blandt skyene. Suss og klem:)

• minigido

Hej på er!

Inslaget på 4an var jättefint, inte ett öga var torrt!!

Väntar nu som många andra på att det ska komma upp på tv4.se så jag kan skicka till alla de i malmö som oxå väntar med spänning på att se programmet!

Ha en underbar dag

KRAM

• CarinaS

Tack TV4 Mitt för att ni håller oss informerade!

• Kaspers mamma

Kikar in!
    Härligt att träningen kommit igång för er.
    Har själv precis kommit från gymmet, cykla i 40 minuter och sen mage, lår och armar.. badsäsong snart juh :)

Missade Tille på 4an imorse, men ska kolla när de har lagt upp det hemsidan!

Massor av kärlek och styrka
    Och massor av små snusningar på lilla Tille-ängeln!

Kram Sandra med familj

• Ella79

Tille i mitt hjärta...

Du är det finaste jag vet.
    Du är det dyraste i världen.
    Du är som stjärnorna,
    som vindarna,
    som vågorna,
    som fåglarna,
    som blommorna på marken.
    Du är min ledstjärna och vän.

Friheten är ditt vackra namn.
    Vänskapen är din stolta moder.
    Rättvisan är din broder.
    Freden är din syster.
    Kampen är din fader.
    Framtiden ditt ansvar.

/ Ur. Sång till friheten...B.Afzelius

• AnnaCarina

ja idag är det tur att man inte jobbar, jag väntar och väntar och får inget gjort...

• qramiz

Hmm, knappt jag vågar titta på inslaget,sitter på jobbet, hade en sån "gråtardag" för ett tag sedan när jag lästa massor med fint alla hade skrivit till Gosse killen Tille och om Tille..fick märkliga blickar här faktiskt.....
    Men kan nog inte vänta tills jag kommer hem, utan jag får helt enkelt chansa och som flera andra gånger- fått vända tårarna när de börjat svämma över kanten....
    Visst är det konstigt att man kan saknar lillkillen såå jättemycket att det gör ont , fast man inte "riktigt" kände honom..märklig värld vi lever i.
    Samtidigt så missunnar jag intedej Tille platsen du kommit till med alla Magnus äventyr, för du mådde ju faktiskt inte bra..fasten vi var många som hoppades på att det skulle finnas någon återvändo och att du lille vän skulle bli bättre..
    Sorgligt är det...

Qramizar till er alla som orkar hänga kvar på tråden och stötta familjen..
    Och lillkillen- Tycker om dej ifrån marken till himmelen massor alltid.

• Ellisen

Nu har jag precis lyssnat på Camillas sång till Tille, den var jättefin...tårarna rinner längs kinderna...