• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • jendan

Lyssnar på låten nu och tårarna bara rinner jag tänker på er kram Jenny

• celwil

Ja jag har också sett på inslaget och gråtit. Ni har verkligen berört. Tänker så ofta på lilla Tille och även på vilket intryck han gjort.
    Sången i bakgrunden var väldigt mjuk och vacker.

Stora kramar till Er.
    Cecilia

• Klatermaja

celwil: kolla två inlägg up så hittar du länken till låten .

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • antitanten

Åh Tille, Nu har jag sett din mamma o pappa på TV.
    Misstänker att du suttit på allra första bänk bland molnen idag och kollat
    in dom på TV4s nyhetsmorgon. Vet att du suttit däruppe och känt dig så
    stolt över dom.
    Kan nästan se framför mig hur du klappar dina händer däruppe och
    jollrar av glädje över att få se mamma Therese o pappa Nicklas i rutan.

Vill tacka dig Tille för att du låter solens strålar skina över oss här nere.

Många kramar

Lena med famlj i ett soligt Vitabergen

• 3småttingar

Har precis sett inslaget om Tille.
    Så fin han var.
    Så nu rullar tårarna igen.

Theres och Niklas ni såna otroliga människor. Tack för allt ni har delat med er av.

Tille dina föräldrar är otroliga.
    Hoppas du har det bra där uppe bland molnen.
    Tänker ofta på dig.
    Kramar och små snusningar till dig.

Dina föräldrar är värda många, många, många kramar.
    Tänker på er.

• Fröken T

Vilket underbart inslag tv4 hade. Tårarna rinner sakta..
    Vi kommer alltid minnas lille Tille, han har gjort ett så stort intryck på våra liv.
    Kramar från Tina med familj

• Sanders mamma 04

Heisann!
    Har dessverre ikke fått sett innslaget ennå.
    Virker ikke her på jobb, så jeg er veldig spent på om jeg får sett det på dataen hjemme i kveld. Håper det virker der.

Ønsker dere en kjempefin dag. Titter innom familjeliv igjen i kveld

• hannaht

Hej! .. det var ett mycket vackert inslag på TV4!
    Så fantastiska bilder och så fint med sången det bara kramar åt i hjärtat .. och den lilla snutt av videon som man fick se:
    - Vilka ögon.. så vackra så milda.. och kärleken emellan er, jag förstår att han inte ville lämna dej.. världens bästa mamma!!
    Glöm aldrig det!

Jag beundrar Ert mod, styrka och över allt den kärleken!
    Kramar till Er alla!

• Björnes

Hej igen Therese och Nicklas!

Tittade på er på TV4, dock uten ljud. På min dator säger den att jag har gjor en förbjuden åtgärd och att jag måste stänga ner och på min mans dator fick jag inget ljud. Jag är inte den bästa på datorer som ni säkert förstår. Kommer att titta på inslaget igen när min man kommer hem. Han tycker att jag är lite okunnig, för att uttrycka det milt. Tror inte att hans ordval passar så bra i denna tråd.... =)
    Hur så helst var det väldigt gripande att se er och er lille prins, Tille. Hans ögon kommer jag aldrig att glömma. Tårarna rann så klart, men det gör de mycket ofta. Har sagt det förut, Tille kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta, precis som ni, underbara människor!

Hoppas att ni har haft en bra dag.
    Många kramar
    Erika