• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • sis02

Godmorgon Underbara Tille med familj! Hoppas natten varit bra och att du fått sova sött. Tänker så på dig och din familj. Du är så tapper lilla vän! Ha en underbar dag! Hoppas Liam får ett fint barnkalas. Kramar i mängder till er alla!

• Jenka73

Godmorgon Familjen. Hoppas att natten varit bra

• Barbarmamma

Go Morgon familjen hoppas ni haft en bra natt med söta drömmar:) Här i gbg skiner solen å det e underbart väder jag hoppas att tilla får lite solsken idag oxå:)
    Många tankar vandrar till er familj varjde dag. Många kramar Linda & Adeline

• zorika

vill bara sända er styrkekramar i massor !

• Visslan

Godmorgon Familjen Kärlek...
    Hoppas natten varit go och att ni får ytterligare en dag full av kärlek, värme och Mod...

Varma Kärlekens kramar
    Malin

• Trumpeten

Tänker jättemycket på Er. Hoppas natten varit lugn och att ni har fått vila. Ni finns i mitt hjärta och jag hoppas för Tilles skull att han snart får den eviga vilan och ron han är värd efter allt kämpande. Ni verkar vara sådana underbara människor och just nu genomgår ni något ingen förälder borde behöva göra och erat sätt att göra det är beundransvärt. Ni får mig att förstå ännu mer hur viktigt det är att ta tillvara på tiden man har tillsammans.
    En extra hälsning till storebror som verkar vara världens goaste. Lyckost Tille som har dig!
    Varma kramar till er alla
    Tina

• LisaP

Skriver och raderar.. finner inga ord...

Hoppas att natten varit lugn... Han kämpar tapppert Tille-lille...

Tänker på Tille och hela hans familj
    Många kramar från
    Lisa m. Emma, Elias och Ella

• AnnaCarina

Go Morron!
    Hoppas att ni har haft en okej natt. Jag tänker på er de sista jag gör innan jag går till sängs och det första jag gör på morgonen är att tänka på hur go Tille är och hoppas att han har det bra, och att han inte har ont.
    Jag hoppas oxå att Liams kalas blir lyckat idag, Ännu ett tecken på er styrka och stora kärlek till era barn, att ni orkar fixa med barnkalas. Jag tycker ni gjorde helt rätt att säga nej till tyska reporterna, ni måste ju få tid att vara med varandra.

Stora kramar Anna

Svar på tråden Tilles tråd