• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AdWi

Ska stå; Jag ,framför gör som alla andra.
    Kan ju läsas fel.

KRAM

• Heli77

God morgon, hela familjen!
    Hoppas även ni får njuta av en härlig vårdag hos er.

• Cingla

God morgon! Läste dagbiken nyss! Vilken liten tuffing han är!!! Han verkar klara en hel del, hans lilla kropp måste ju vara jättesliten. Bad idag, hoppas det blir ett bra bad. Frågade ju för länge sen om badet o då sa du att ni badade honom i kaliumpergamanat (hehe skäms sjuksköterskan Lilla puff vet inte exakt vad det heter). Orkar du berätta lite om vad ni använder gör bandagering? Är det torra förband? Använder ni någon salvkompress eller silverförband? Berätta bara om du orkar!! Kanske har du redan gjort det tidigare o då kan jag leta själv så du slipper tjata om hela tiden.

Ha en fin o LUGN dag (barnkalas o allt). Många ballonger gissar jag? Som ligger överalt sen.
    Kramar i mängd från "Puffen"

• Cingla

Dagbiken= dagbOken kan inte stava till det heller

• AnnaCarina

Hoppas att det går bra med badet !
    Det gör mig glad att höra att Tille inte verkar ha ont och att såren inte blir sämre,

/Anna

• anna7506

God morgon,
    Hoppas ni har haft en bra natt och får en bra dag med lilla Tille.
    Beundrar er ännu en gång över den styrka ni har, ta väl hand om er.
    Kramar o pussar till Tille från oss.
    Kram Anna

• Farth Vader

God morgon till älsklingsfamiljen. Skickar all min kärlek till er och hoppas på en fin dag. Vad kul att ha barnkalas! Tille kommer säkert att mysa mitt bland alla barnskratt. Ni ger honom så mycket och även fast hans liv blir kort blir det ett liv fyllt av kärlek.

• Filipen

God morgon!

Önskar er en bra dag. Hoppas badet går bra och att kalaset blir roligt för storebror.

För över lite "tanke-krafter" till Tille inför badet.

Hälsningar
    Filipen

• Tingeling1

Min lille son Jere hälsar till Tille..att vi tänder ett ljus för Tille i sovrummet varje kväll..

• pappatil2

God morgen Tille, Therese, Niclas og Liam.
    Håper dagen blir lugn og fin for dere alle.
    Liam, håper du får et fint barnkalas.

Svar på tråden Tilles tråd