• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Kibell

God morgon lille Tille och familjen. Hoppas natten varit lugn och skön och att ni får en bra dag allihop.
    Kram

• Vickyb

Gomorgon Tille & familj.
    Tänker på er.. Hoppas ni får en bra dag idag..
    *Fjäderlätta kramar till er*

♡ Stolt Mamma till Linnéa ♡
  • versan

Godmorgon Familjen
    Jag vill bara kika in och önska er en trevlig morgon.
    Hur mår ni så här på morgonkvisten?
    Har läst dina dagboks anteckningar i går och jag förstår att dom utländska tidningarna har blivit intresserad av att Skriva om Tille då det är flera barn runt om i världen som har och tyvärr kommer nog fler att drabbas av samma sjukdom som Tille.
    Men jag håller med Ni ska ju definitivt göra som ni själv känner att ni har ork till
    för det är ju erat liv och ingen annans.
    Tusen tack för att ni delar med er av er vardag med Tille Och familjen.
    Jag har alltid förut varit väldigt tacksam att man lever och har det bra trots allt jag har gått igenom.
    Men sen jag började följa er Tråd om Tille
    så är jag ännu mer tacksam & ännu mer medveten om att jag vill hjälpa andra så mycket jag bara kan.
    Så jag tackar er av hela mitt hjärta att ni delat med er av ert liv med er familj & underbara Tille.
    Många Kramar från Veronica & lilla Desiree'.

• lurksmulan

God morgon familjen! Hoppas ni får en underbar dag!

• sarek

Här kommer en bukett med lite blommor till er.

Beundrar din styrka att kunna sitta här varje dag och dela med dig utav dina tankar och även svara på våra frågor.
    Vet ej om jag själv hade orkat med detta.

Ha en bra dag och ta väl hand om varandra
    Lotta o Simon
  • Jen80

God morgon underbare Tille!
    Hoppas du har sovit bra inatt och att du får se solen idag.
    Skickar en massa styrkekramar!!!

• versan

Läste att filen om Tille börjar bli stor (Hoppas ni gör en backup med jämna mellanrum) ifall datorn kraschar.
    kram V
    hmm!!! Vad dum jag är -visst jobbar väl niclas inom sånt ju?
    Hörde av sambon att han jobbade i samma hus som han tydligen.

• Ullegulle

God morgon till er! Hoppas ni haft en bra natt och att det blir en bra dag för er alla.
    Många kramar från Ulrika och Simon

• Nötkaka

Godmorgon Therese och Tille.
    Ni är en av de första jag tänker på när jag vaknar.

Hoppas ...ja, jag vet inte vad jag hoppas på...fortfarande mirakel.
    Undrar hur Tille har det.

Vill önska er alla en skön dag och en härlig morgon!

Svar på tråden Tilles tråd