• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • fru bengtsson

Godmorgon Tille med familj!

Önskar er en trevlig fredag med mycket kärlek och många fina stunder tillsammans.

Mjuka kramar, Angelica

• Cicci0305

Godmorgon på er hela familjen! Nu ska jag skicka Wilma till förskolan och sedan kikar jag in igen och läser ikapp. Hoppas natten har varit lugn.

Tänk att de ville flyga hit en reporter från Tyskland. Det är ju helt fantastiskt! Tänk vad Tille berör. Men jag förstår så väl att ni tackade nej. Man orkar inte hur mycket som helst. Ni är så kloka och tänker efter före. Det är inte alla som gör...

Kramar till er alla och en smekning på Tilles panna, Cicci

• idnar

God Morgon Tille

Hoppas att natten varit lugn och att du får uppleva ännu en dag med din underbara och starka familj. Vet snart inte vad man skall skriva allt verkar vara sagt eller skrivit av alla här.

Men många varma lätta kramar till Tille och hans familj.
    från oss i Småland

• LillemanTösa

Go morron Goa Ni...

En ny dag då...vad den bär med sig vet vi inget om..
    Kanske att Tille har tagit ett steg åt sidan, till Han Som Alltid Väntar..med sina Änglar..kanske att Tille ännu inte är Redo att lämna de han håller så Kär..dag för dag..timme för timme..Ta den tid Du behöver Tille liten..

Mamma Therese, pappa Nicklas...Hoppas att Ni vaknade med lite nya Krafter inför denna dag..och att ni sovit Tryggt och Lungt hos varandra..om än så trötta ni är, Kämpande Älskande ni...

Då vankas det barnkalas senare idag, om Tille finns kvar här hos oss..kanske att han vill va med om storebros barnkalas med, att få sova så Tryggt och Gott till barnskratt...va ljuvligt..

Sänder så många Trygga, Varma, Hoppfulla, Stärkande Kramar jag bara kan, från botten av mitt Hjärta...till Er, Kämpande, Älskande, och så Trötta..mamma Therese och Pappa Nicklas ..och Tille Tille i mitt hjärta...KRAM KRAM KRAM KRAM

• Bowmore

God Morgon goa familjen.

Hoppas ni får en härlig dag med fint barnkalas med många härliga skratt.

En mjuk smekning på kinden till Tille. Hoppas du får ro snart.

Kramar

• MuminMy
     Godmorgon 
    Hoppas även idag att natten gett lindring och vila och att
    ni är redo att möta ännu en dag tillsammans.

/my med familj
  • optimisten

Godmorgon på er! Hoppas att dagen blir trevlig och givande för er alla. Skickar massor med kramar från vår familj..

• CrystalHeart

God morgon fina, modiga, kärleksfulla kämpar famiolljen!

Hoppas natten varit lugn och skön, så att ni alla fått hämta igen lite krafter.

Hoppas ochså att Liam får ett dunderskoj kalas idag!
    Med massa paket, tårta och bus.

Sänder även denna morgon en famn FULL av *styrkekramar* er väg.
    Och smeker fjäderlätt Tilles mjuka panna.

• Cris

God morgon Tille-lille,

Hur mår hjärtebarnet så här på morgonen?
    Jag hoppas att ni alla fått vila inatt.

Sänder massvis med kramar med förhoppning om att denna nya dag skall bringa Er det bästa den förmår.

/Kristina

• solrosen74

Godmorron Du Lilla kämpe
    godmorron Therese Nicklas Och Liam.

Ha en bra dag.

Svar på tråden Tilles tråd