• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nana 24

OJ, vad han är stark "allas vår Tille" förstår inte var han får sin ork och energi ifrån, han är verkligen otroligt stark!!, en otrolig livsvilja!!, han har helt enkelt inte sett och gjort allt han vill än. Han har mer att ge sin familj. Han är verkligen så otroligt go! Så söt och de ögonen de är verkligen helt otroligt vackra! Gör mig ledsen att höra att ni inte längre kan lyfta upp honom utan att det gör ont på honom, stackars lilla Tille Det är tur att ni har hittat ett eget sätt att få honom nöjd och glad genom att blåsa på honom.
    Ville bara passa på och skicka lite godnatt kramar (försiktiga) och ett blås på pannan till lille Tille! Hoppas ni alla får en skön natt med många vackra drömmar!
    *kramar om*

• USAmamma

Lille Tille-tänker på dig hela tiden. hoppas du har det bra-tänk vilken familj du har! inte konstigt att du vill vara kvar på jorden så länge. kan fortfarande inte fatta vad tapper du är! att fortsätta leva trots dina sår och inte mycket mat. godnatt-hoppas du drömmer fina drömmar där du leker och mår bra!

• Angi79

Tänder ett ljus för Tille en fantastisk liten kille nu säger jag go natt å hoppas på att du klarar även denna natt

.....^?...
    ..../........
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____).

• Snurran

Jag håller med dig Threrese,,hur ska någon kunna släcka ljuset i lilla Tilles ögon? Dom lyser så klart och starkt. Ögonen är själens spegel och det stämmer verkligen på Tille!
    Hans inre styrka är så stark att han berör oss alla.

Vill bara önska er god natt. Jag vet ialla fall en kille som kommer sova gott efter ett monsunkalas..;o)) Hoppas du hade kul Liam,,,det är du värd!!

Sov så gott kära vänner och hoppas natten blir lugn.

Kramar om er alla och ger Tilleman en "andetagssmekning" på pannan.

• grabbarna

Hej igen Tille med familj. Blev glad när jag såg att du fortfarande finns med oss, samtidigt väldigt ledsen när jag såg hur liten du är och hur lite du äter. Men du är en kämpe och bevisar gång efter annan hur viktigt det är med kärlek och gemenskap. Tänk andra kunde inse det också. Det finns mycket orättvisa i världen men detta är nog det värsta. Ni finns med oss i våra hjärtan och tankar varje sekund. Kram och gos på er. Hoppas vi syns imorgon. Gonatt.

• Albins morsa

Huj, nu har jag läst igenom nästan alla inläggen på den nya tråden. Alla fina dikter och tankar...

Vilken otrolig kämpe ni har!! Och ni är så starka.

Miljoner kramar från Albin med familj

• Plupp01

Många styrkekramar till familjen och en puss på pannan till Tille. Tille den lille kämpen.

Det är så sorgligt att läsa om det som händer lillkillen. Man får en hel del perspektiv på livet. Kramar och pussar på min lilla tjej som sprattlar, skrattar och är hur livlig som helst. Jag är så tacksam för att jag har henne och att hon är frisk.

Tänder ett ljus för Tille och beundrar hela familjens styrka.

• versan

Ingen lär glömma hans underbar ögon som ser rakt in i ens hjärta.
    Tille kommer att leva kvar för alltid i vårt minne hjärta och själ.
    Fast han en dag "vandrar" vidare så kan jag lova att han blir för alltid Lilla tappra Tille.
    För i dag när jag varit ute med Desiree' och träffade på några grannarna på min promenad så började dom prata om Tille som den där Tappra lill-killen i Tidningen!
    Tille menar ni sa jag då
    Ja och dom sa att Tille och hans familj kommer dom aldrig att glömma.
    Och några av dom skulle sätta in pengar så fort deras pension kom.
    Inte ett öga var torrt när vi pratade.
    En äldre man (pensionär) försökte att dölja sina tårar när han sa att livet var orättvist han tyckte att han kunde väl ha fått gå bort som var så gammal istället för Lill-killen.
    Ni har gett så mycket tankar till era medmänniskor om att man ska ta vara på varann medan tiden finns.
    I dag har jag pratat med människor som sagt att dom njuter av varje ögonblick med sina barn.
    Tack vare er.
    Ville bara berätta vad som hänt i dag, det var inte tänkt att det skulle bli så långt inlägg.
    Hoppas natten blir bra kram Veronica.

• koje

Satt och tänkte på det innan. För ca en timme sen vem kan någonsin släcka dessa otroligt vackra blå ögon som Tille har. Hela han är vacker.

Vi har varit i Malmö på Mas hela dagen med vår sista tjej. Hon är född med dubbelsidig genomgående LKG och har gått igenom 6 op och i höst ska hon på en ny fick vi reda på idag. Alltid nervöst med op. Men vi fixar det denna gången med.

Har haft Tille i tankarna hela dagen.

Även lillebror Gabriel har varit med hela dagen och nu i kväll så ville jag bara sitta o gosa med honom.

Tille har en sådan otrolig styrka tycker jag, hela han utsrålar något alldeles speciellt.

Hoppas verkligen att ni får en natt till att sova gott på och att ni alla drömmer söta fina drömmar och att Tille inte har ont.

Natti natt och sov gott och dröm sött. Fjäderlätta pussar på Tilles panna och en massa styrkekramar till er andra i familjen.

Från Hela familjen Haack Karin Peter Rickard Elena Amanda Nicky Gabriel Haack

Svar på tråden Tilles tråd