• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AnnaCarina

Ljuset är tänt i detta hus för lilla Tille.
    Det värmer i mitt hjärta att få höra att Liam fick ha sitt kalas. Nu vill jag bara säga god natt till hela familjen och hoppas att ni får en bra natt, Hoppas att ni kan ge en snusning till Tille från mig och tacka honom för allt han lärt oss under hans korta liv, som Carola sjunger: Jag skall alltid älska inget liv är förgäves.. och det är uppenbart att du hade en viktig uppgift här på jorden Tille, Du skulle få människor att stanna upp , tänka på sina älskade och inte ta dem förgivet, du har även lärt oss vad det innebär att älska,
    men Tille-lille det är ok att du släpper taget nu, jag vet att du har din underbara familj runt dig , din oerhört goa och starka mamma och pappa samt storebror Liam. men du har lidit tillräckligt även om mamma Therese säger att du inte vet något annat än detta, så skall inga barn behöva lida som du gör just nu. Och du försvinner inte ur våra hjärtan , utan du kommer alltid att finnas här och påminna oss om hur tacksamma vi skall vara föra att vi får våra barn till låns.

det blev ett långt inlägg, me det kommer direkt från hjärtat, så än en gång go natt till Tille men även alla andra undrbara människor som finns i denna tråd, vi behöver känna gemenskap och kärlek, det finns för lite av detta i dag.

stora kramar
    Anna

• myzan00

God natt lilla Tille med familj. Hoppas att ni sover gott och drömmer söta drömmar! Kramar till er från oss

• Fröken Stålhand

God natt älskade lilla Tille... Hoppas att natten blir lugn för er. Ljuset brinner för Tille!

Liam, hoppas att du har haft en underbar dag idag, hälsa mamma och pappa! *kram*

• Tildura

hejsan Tille med familj!!
    Tänker på er alla men speciellt dig Tille går inte en dag utan dig i mina tankar. Kramar dig och säger god natt. Kram till dina otroligt starka föräldrar.

• LillemanTösa

Fru J: Tack så mycket..jaa, du ska veta att tårarna de rann på mig med när jag läste dagboken..jag bara kände..nu.... nu behöver dom Tilles sång..
    Kram på Dig..

• LillemanTösa

Becah82: Du skriver allt så fint du med..ojojoj..finner inga ord..vilkna bilder..Tilles ögon..TACK!

• IR 72

God natt til dere fire håper dere får en fin og rolig natt. Sender mange gode tanker til dere. Gi Tille en god klem. IR

• nightingale72

God natt Tille med familj. Sov sött och dröm om vad du ska göra när du inte längre är sjuk...hoppa på sen blommande ängen och doppa fötterna i den porlande bäcken. Sätta smultron på ett grässtrå och samtidigt hålla ett vakande öga över dina älskade föräldrar och syskon...
    Vi ses.

• Pyff

Återigen; är det ingen som kan svara på varför den gamla tråden togs bort???

Svar på tråden Tilles tråd